להמשיך ?(: נ.ב אם אתם רוצות להביע דעה או הערה על הסיפור אני אשמח (:

נס ונתאנל -פרק 4 (:

09/05/2014 761 צפיות תגובה אחת
להמשיך ?(: נ.ב אם אתם רוצות להביע דעה או הערה על הסיפור אני אשמח (:

לפתע נשלחה הודעה לאייפון של יובל..
הייתי חייבת לראות , הסקרנות הרגה אותי אז נתתי הצצה קטנה למסך.
היה כתוב :
שובל מיי לאב – לא יודעת מה אני אעשה איתו?
אני – דברי איתו!
שובל מיי לאב – לא יודעת , את מכירה אותו יש לו אגו והוא רק יתנפח.
אני- טוב תגבירי קצב , שמשהי אחרת לא תתפוס לך אותו

לא הבנתי על מי היא מדברת , סתם זה בטח עוד אחד של שובל ת׳אמת אין לי כוח אליה..
יובל עלתה עם שתי הכוסות , ואז ישבתי ודיברתי איתה .
״מה את מרגישה אליו?״ היא שאלה
״נוו כלום פשוט סתם הוא חתיך כזה ואת יודעת שאף פעם לא באמת התאהבתי , אני לא יודעת איך זה מרגיש..אני פוחדת״
עניתי
״אל תדאגי נמצא דרך לקשר בניכם סתם תתחילו לדבר ככה העניינים התגלגלו״היא חייכה , חייכתי חזרה..

-כעבור שבוע-
״ווואי איזה סיוט היה השיעור הזה!!!״ הגעתי לכיתתה של יובל בכיתה הסמוכה(כי היינו מחולקים להקבצות)
היא ישבה עם לירן (לירן זאת מלכת הכיתה היא זנזנה אבל היא חמודה כזאת שאומרת הכל בפנים!
הם ישבו שתיהן וחייכו אליי ״חחחחחח מה יש לכן ?״ שאלתי , הם המשיכו לחייך.
״נוווו מה ?״ צחקתי.
״נס פליז אל תהרגי אותי זה לטובתך״ יובל השיבה..
״מה עשית ?!״ שאלתי בפחד.
״חחחחחח תירגעי כולה היא סיפרה לי קצת פרטים עלייך ועל נתנאלוששש״ לירן קפצה.
כל השבוע קיוויתי לא לחשוב עליו ודווקא פה זה עלה לי והתחלתי להסמיק.
״וואי יובל מה שאני עושה לך !״ אמרתי אבל לא ברצינות.
״את רוצה אותו ?״ היא שאלה וארזה את חפציה , גימגמתי אזז יובל קפצה בכן אחד גדול..
יצאנו מהכיתה ופתאום לירן התחילה לשפוך אודות נתנאל , ״רק שתדעי שהוא שותה , מעשן ותצפי לזה שהוא יבקש ממך דברים״ פתחתי עיניים והתחלתי להסס כזה.. ״תמשיכי״ יובל הגיבה.
״טוב גם לא בטוח שהוא ירצה אותך כי את שטוחה אבל ננסה, אין יום אחד בלי נשיקה אהה והוא יבקש ממך להבריז משיעורים בשביל שתהיי איתו אבל חוץ מזה אמממ הוא חמוד״ היא חייכה, די התיבשתיי אבל זה עבר לי אחרי כמה דקות, אבל אז היא שאלה ״אז את רוצה אותו עדיין כן? כי אני יכולה לדבר איתו עכשיו מה יש לך הוא חייל שלי בשנייה הוא שלך״ אממ לירן אני אחשוב על זה אני לא יודעת מה אני מרגישה.. יובל עיקמה פרצוף אבל לא היה אכפת ליי .
עזבנו את לירן ובדרך הביתה יובל שיגעה אותי, היא אמרה לי שאני סתם פריראית וזאת הייתה ההזדמנות אז פשוט אמרתי לה שלא תדאג כמוהו יש מלא וחוץ מזה אני אמסור לה תשובה היא יכולה תמיד לדבר איתו !
״לאאאא את לא מבינה שהוא יהיה כבר תפוס ?!?!!!״ היא צעקה
״מה יש לך ?!!!! תירגעי מה את בלחץ הכל טוב !״
״מצטערת , פשוט אני יודעת שאת רוצה לא בא לי שתפספסי את ההזדמנות להיות איתו.״
לא הבנתי מה יש לה ולמה היא כל כך נבהלה שכבר תהיה לו משהי מי שישמע מפעל הפיס.


תגובות (1)

אממממ תנסי כמה שיותר כהם מדברים לעשים את זה " וזהו תמשיכיייייייייייייייייייייי

09/05/2014 21:06
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך