נס ונתנאל – פרק 1 + דמויות (:

05/05/2014 940 צפיות 6 תגובות

פרק 1 (:

הדמויות :

נס – שיער חום , צבע עור טיפה כהה אבל יפה , עיניים מלוכסנות ירוקות עם ריסים ארוכים , גובהה ורזה .

נתנאל – גבוה , עיניים חומות , תסרוקת של הערסים , טיפה כהה עור עם 6 קוביות , חתיך .

יובל – חברה הכי טובה של נס היא גבוהה , רזה , עיניים חומות , שיער שחור דומה לנס טיפה.

אליאב – מלך הכיתה של נס , כולם מאוהבות בו יש לו עיניים ירוקות , שפמפם , תסרוקת של ערסים וגבוה וגם הוא ממש חתיך ! הוא זה שהכניס את נתנאל לכל הקטע של הסיגריות והכל ..

שובל – דמות מרכזית בקושי של נס להיות בזוגיות עם נתנאל ( נפרט עליה בהמשך..) יש לה ציצי ותחת וכן הבנים אוהבים את זה -.-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

״צאי כבר !! נו צאי מהכיתה רינת קוראת לך !״ קראה יובל לנס .. שנייה אני נועלת מה היא בלחץ ?! רצנו לעבר רחבת הטקסים שם היה הטקס הראשון בשנה ככה מכירים את כל התלמידים החדשים וזה..
עבר חודש מתחילת הלימודים ורק עכשיו כולם מתעקלמים ומתחילים להכיר את כולם .
אני ויובל לא מצאנו איפה לשבת וחיפשנו במשך 10 דקות כיסא פנוי ואין לא מוצאים .. ״ששש.. שבו כבר אתן מפריעות!״ אמרה שרי מחנכת כיתה ט5 .
״תשבו פה ליד נתנאל תארכו לו חברה״ היא הושיבה אותנו ליד הילד החדש בכיתה ט5 , הוא היה כזה חתיך , ערס אבל חתיך .. הסתכלתי לו בעיניים והוא עליי ופשוט לא יכולתי להוריד את המבט.. "נו דייי״ אמרה יובל ..
מה ? שאלתי .. די להסתכל עליו!! היא ענתה ..
אני ? מה ? חחחח מאמי את מתבלבלת הטקס זה הדבר המעניין לא הילד .. ״כן ברורר רק תהיי בשקט כי הוא שומע..״ התייבשתי , הוא הסתכל ועשה מבט מוזר .. חיכיתי שהטקס יגמר, שהוא נגמר חזרנו לכיתה ומישום מה הפרצוף שלו נתקע במוחי ..כל השיעור חשבתי עליו , זאת הייתה אהבה ממבט ראשון .
אחרי השיעור רצנו החוצה ופשוט לא שמתי לב ונתקעתי בילד .. הרמתי טיפה את הראש וקלטתי את יובל על הריצה נקרעת מצחוק ואז שמעתי ..״כוסאמאשלך!!! מה את נתקעת בי ?! זוזי זוזי״ הוא העיף אותי והלך.. רציתי לבכות הוא ייבש לי את החיים , קפאתי לא ידעתי מה להגיד לו אפילו.. הוא נעלם ואני ויובל חזרנו הביתה .

להמשיך?


תגובות (6)

תמשיכייייייייייי ממש חמוד

05/05/2014 13:21
Dai

אוקיי תודה (:

05/05/2014 13:26

יאפ… תמשיכיייי

05/05/2014 13:26
Dai

כבר ממשיכהה (:

05/05/2014 13:28

תמשיכי ממש נחמד.. והייתי מציעה לך להרחיב על הדמויות יותר כדי שנכיר אותם..

05/05/2014 13:32

ואווווווווו תמשיכייייייייייייייייי
אני כבר לא סובלת אותו! חרא אחד! ! !

05/05/2014 13:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך