להמשיך?(;

נס ונתנאל – פרק 2 (:

05/05/2014 777 צפיות 3 תגובות
להמשיך?(;

באנו לבית של יובל ועלינו לחדר שלה.. בערב הייתה מסיבת גיבוש שכבתית וחשבנו מה ללבוש..
השעה הייתה 17:00 ואני ויובל התחלנו להתארגן .. כן זה לוקח לנו זמן !
עשינו מחליק וסידרנו את השיער יפה , לבשתי חצאית לבנה קצרה עם חולצה רחבה גדולה כזאת , נעלתי אולסטאר לבנות התאפרתי ממש טיפה רק מייקאפ איפה שצריך ומסקרה , ריססנו מספר הטזות של הקוקו שאנל ואבא של יובל הסיע אותנו למקום.. השעה הייתה 20:10 , זה היה בבית של שובל .. שובל מלכת השכבה ויש לה בית ענק עם בריכה וקומות והגענו לשם ושחכתי בכלל מנתנאל הזהה..
דפקנו בדלת והיא פתחה .. היא אמרה לנו שלום ונתנה חיבוק ובפנים פגשנו את שיר ומאיה החברות הטובות שלנו.. ישבנו על הבר שליד הבריכה וביקשנו קולה (:
אחרי מספר דקות שצחקנו ודיברנו מאיה ושיר הלכו לשירותים ונשארנו אני ויובל..
״את קולטת זאת מסיבה אחרונה לפני כל המבחנים..״ יובל אמרה..
השנה יהיו מלא מבחנים ואנחנו חייבות להשקיע שנה הבאה בגרויות בכל זאת..
כן..אז תהני היום כי לא הולכות להיות לנו עוד הרבה מסיבות כאלה! -.-
לפתע שובל צעקה ״יובל!! בואייי!! אני חייבת להראות לך משהו״ ״שנייה אני באה״ אמרה יובל ונתנה לי מכה קטנה על הרגל..
ישבתי לבדי בודדה וגלמודה ושתיתי .. מזל שיש את האייפון אז נכנסתי לאינסטגרם לראןת מה קורה .. כולם העלו תמונות של המסיבה וזה.. הסתכלתי מסביבי וראיתי את כולם רוקדים ונהנים ואז ראיתי אותו.. הוא ישב על הכורסא שהייתה שם עם לוטם החברה הכי טובה של שובל.. הם דיברו ודיברו ואז היא חיבקה אותו וכל כך קינאתי כי הוא כזה חתיך ופשוט היופי שלו מסנוור אותי ולא היה אכפת לי שהוא קילל אותי ושלא ישים לב אליי אבל נראה לי שיכולתי לקבוע כבר היום בפעם הראשונה שראיתי אותו.. שאולי אני מתאהבת .. לא יכולתי להוריד את העיניים ממנו.. רק ידעתי איך קוראים לו , שום דבר מעבר.. נגמרה המסיבה וחזרנו לבתים..
כל הדרך שתקתי..״מה יש לך?״ שאלה יובל .. ״מה?״ ריחפתי.. ״את פה?״ היא שאלה .. לא עניתי.. ״נו מה?!?? זה הילד הזה?!!״ ״מה?!״ ״אהה התעוררנו, אוקי את חושבת עליו..אני מזהירה אותך את תתאהבי בו ואני מכירה את סוג הבנים האלה ! נס הוא ישבור לך אל הלב!״


תגובות (3)

תמשיכייייייייייייי

05/05/2014 14:02

תקשיבי זה פרק 2 שלך אז זה הזמן המתאים לבקר כדי שלא יהיה מאוחר מדי.
אני ממליצה לך לא לעשות סיפורי ערסים, אל תעלבי, אבל הנושא חרוש פה מאוד, ואם את רוצה להיבלט תכתבי סיפור מקורי שלך ולא אהבה שחרשו עלייה.
ואת מרבה בהרבה … בסיפור, זה לא טוב. את צריכה או להשתמש לרוב ב, או . זה הכול. הרבה נקודות זה סתם מאריך ומעצבן.
אל תעלבי זה בשבילך.

05/05/2014 14:25
Dai

אוקיי תודה

05/05/2014 15:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך