נעלמת לי..

20/08/2015 604 צפיות אין תגובות

איפה את? נעלמת לי.. כל יום אני נזכר ומשהו בוער בי.. משהו שורף, משהו כואב, זו תחושה מוזרה כזו בדיוק פה בלב. ולמרות שאמרתי לעצמי לא להתאהב כל יום אני מסתכל עלייך ומחדש מתלהב.. כמו ילד קטן, כמן תינוק שרק נולד.. כשאני מסתכל לך בעיניים אני יודע, בשבילך אני האחד.
לא אוותר עלייך אף פעם, בלעדייך אין לי שום טעם, לחיות או למות.. להיתלות על החוט. בקצה. ועכשיו הכל יוצא.. כל המילים שבבטן שמרתי, כל הרגשות.. שמעולם לא הסברתי, הדברים שהבטחתי.. לא לספר אבל בסוף נשברתי.. ואני לא עומד בזה יותר. כשראיתי אותך בפעם הראשונה חשבתי לעצמי "מי זו? סתם מושפעת או איזו זונה" אף פעם לא ידעתי שזה יהיה המצב.. אבל עכשיו? כל מגע שלך עושה אותי יותר מאוהב. כשאני איתך אני לא מסוגל יותר לחשוב את היחידה שעושה לי עוד טוב.. זו שלימדה אותי לאהוב! כשאני איתך אני נדלק רוצה להיות רק… איתך, לא בלעדייך כל מבט שחוזר בעינייך. בכל רגע כזה אני מתהפנט, הרגש אצלי עוד כולו לוהט, הוא לעולם לא יעצור, שום דבר עליו לא יוכל לגבור ואת כל המכשולים בקלות עבור, כל עוד נהייה ביחד.. נאחוז יד ביד בלי שנייה של פחד. כשאת לא פה אני מתחרפן, מי עוד תרגיע אותי כשאני מתעצבן? חח.. כל מגע או ליטוף.. כל שנייה איתך גורמת לי לעוף, להיות בטירוף. והעיניים שלך? הדבר הכי חשוב, מתבונן בהן שוב שוב. את כלכך יפה, זה מדהים לשפתיים שלך יש טעם כלכך טעים. רוצה לחיות איתך עוד הרבה שנים, אם צריך יהיו גם ילדים, אבל הכי חשוב – לא לוותר בחיים להישאר תמיד מאושרים. נדע תמיד לעמוד בצד גם אם זה לא באמת ליד. לדאוג, להתחשב לחשוב מה יעשה לנו טוב באמת ומחדש להתאהב.. אני ואת ביחד זה שילוב מושלם, לא אוותר עלייך לעולם!
ויש את ההרגשה הזו.. שרק את יכולה לגרום.. תחושה שמשמחת אותי בכל יום.. מההתחלה.. יודע מה את רוצה בלי שתאמרי מילה.. אוהב אותך כלכך בלי הגבלה.
רוצה לגרום לך לחייך וכל הזמן רק לצחוק, כשאת איתי אני יודע.. עוד נגיע רחוק!
מוקדש לאלינה יוסופוב אני אוהב אותך אישה שלי <3


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך