נפגשנו מאוחר מידי פרק 10 קצה החוט המושלם

תולעת ספרים 18/03/2014 773 צפיות 4 תגובות

לאחר הישמע הירייה ירדן נפלה על הקרקע והחלה לבכות ולרעוד!האיש פגע לה בכתף!מיד,בלי לחשוב לקח רוי את הרובה,הצמיד את האיש על איזה עץ,חנק אותו עד שכולו האדים ורוי ירה לו בלב והמשיך והמשיך עד שנגמרו כל הכדורים!רוי השתגע ואף אחד ממי שהיה שם לא האמין למה שקרה.רוי אמר בשקט לירדן:"ירדן!אל תיהיי לחוצה נזעיק עזרה תיכף יבואו אל תדאגי יהיה בסדר!מהר רוי צילצל למד"א שיקחו את ירדן בדחיפות ולאחר מספר דקות מד"א הגיעו ופינו את ירדן לבית חולים.ירדן ניסתה בכל הכוח להשאר עירנית ושלא יקרה לה משהו בדרך לבית החולים.למזלה,פעם הייתה בחוג לרופאים ולמדה איך להתנהג במצב כזה גורלי ונוראי.תמר כל הדרך ועוד מאז הירייה ניסתה להרגיע את ירדן ובכללי היא הייתה המומה.כאשר הגיעו לבית החולים גם אמה של ירדן הגיעה לאחר שתמר הזעיקה אותה והיא אמרה לה:'מה קרה??תגידי לי מה קרה עכשיו??"תמר הרגיעה את אמה של ירדן ואמרה לה"איש אחד שאנחנו בכלל לא מכירים ירה בכתף של ירדן…אין לי איך ומה להסביר לך פשוט בואי" וישר תמר משכה את ידה של אמה של ירדן לחדר שבה נמצאת ירדן אך זה היה מאוחר מידי.ירדן בדיוק נכנסה לחדר הניתוחים.היא אמרה לאמה:"יהיה בסדר.אני אהיה בסדר.."אמה חייכה אליה ונישקה אותה במצח ואמרה לה:"אני מאמינה בך שיהיה בסדר מתוקה שלי"והדלת נסגרה בפניה של אמה של ירדן.האם החלה לבכות ותמר חיזקה אותה.-"כאילו מישהו מנסה לפגוע בנו..ולמה?אני דורשת עכשיו לדעת מי ירה בה..אתם יודעים אולי?מצאתם אולי תעודת זהות שלו איפשהו על הגוף שלו..?"אמרה האם ותמר ורוי שתקו ולא ענו לה.עברו מספר שעות עד שהסתיים הניתוח והרופאה קראה לאמה של ירדן ואמרה לה:"תקשיבי גברת..בתך במזל יצאה מזה בנס..היא לא זזה או הגיבה לירייה במהלך הנסיעה או מאז שזה קרה והיא…ניצלה.רק צלקת די בולטת תישאר אצלה…וגם כנראה טראומה.אבל תצליחו להתגבר על זה אני מאוד מקווה.את מורשית להכנס"אמה של ירןד נכנסה לחדר בו ירדן שהתה והאם החלה לבכות ושמה ראשה על בטנה של ירדן:"ביתי…אוי ביתי!!"לא היה לה מה לומר והיא החלה לבכות והמשיכה..לפתע עיניה של ירדן נפקחו והיא אמרה לאמה:"אמא לה את בוכה?אני בסדר..שרדתי את זה"-"זה לא זה" האם אמרה והמשיכה:"מעצבן אותי שזה כה קורה בזמן האחרון..ובכלל-עכשיו המצב עם אבא..אני רוצה…אפילו חייבת לדעת מי עשה את זה!!"ירדן אמרה לה:"אני.אני אגלה"האם אמרה:"ילדה..זה גדול עליך.אני אסתדר…גם עכשיו תיהיי עם גבס כנראה…"ירדן אמרה:"אל תדאגי לי.באמת..אסתדר בכוחות עצמי.תסמכי עליי כמו שאמא סומכת על בתה.טוב?"האם הסכימה איתה ונתנה לתמר ולרוי ללכת לדבר עם ירדן ורוי אמר לה:"היי "יפהייפיה נרדמת שלי" " והוא נישק אותה..תמר אמרה לה:"ירדנוש!!את לא מבינה מה עבר עליי.."ירדן ענתה לה:"ואת לא מבינה מה עבר עליי.."כולם צחקו יחדיו והמשיכו לדבר על דברים רציניים בנוגע למה שקרה:"תקשיבו.."אמרה ירדן:"אמא שלי ממש מבואסת ודכאונית בנוגע לכל מה שקרה השבוע והיא ממש רוצה לדעת מי עשה את זה.אמרתי לה שאני אקח את הפיקוד.אני נחושה וממש אבל ממש רוצה לגלות מי אירגן את כל זה.ואתם יודעים מה..?היום-נדע!"ירדן הנחושה ושתי חבריה כבר היו מלאי ציפייה לקראת התיכנון של ירדן לערב..
כאשר הגיעה ערב ירדן שוחררה לביתה לאחר אישור מאימה.
בביתה,יחד עם רוי ותמר ירדן הלכה מיד למחשב שלה ואמרה לרוי:"אתה יכול בבקשה לשים לי תמונה של הבניין שאמרת שזה הבניין שמשם רשמו לאבי את המכתב?וכנראה גם שאחד האנשים משם הוא זה שירה בי.."?רוי אמר:"בטח..מיד"ישר אחרי דקה אחת הוא העלה את התמונה וירדן,בלי שתמר ורוי הבינו אותה החלה לקרב את התמונה יותר ויותר..
כאשר הם יותר התקרבו התבררה התמונה עוד יותר ואז…בהלם מוחלט ירדן אמרה:
"זהו זה.זהו "קצה החוט המושלם".מי שגרם והפעיל את הסיבוך עם אבא שלי והיריה שהאיש ירה בי…אלה סוחרי נשק".תמר ורוי היו המומים אך כל השלישייה לא שמו לב לדבר אחד…
מאחורי חדרה של תמר הקשיב..


תגובות (4)

תמשיך!!!

18/03/2014 21:40

את יודעת מה…??
אמשיך!!כדי שלמחר תישארו במתח היסטרי..

18/03/2014 21:41

    למה לא לעוד חמש דקות נהיה במתח היסטרי..?

    18/03/2014 21:45

למה הכוונה?

18/03/2014 21:46
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך