נפגשנו מאוחר מידי פרק 11 הזהרות מוצדקות חלק א

תולעת ספרים 18/03/2014 682 צפיות 8 תגובות

מאחורי חדרה של ירדן עמד והקשיב אביה של ירדן.הוא הלך לחדר אחר ואמר באוזניה למישהו:"אדוני..הם הולכים להפתיע אתכם ולהתחיל לחקור עליכם..טפל בהם" אותו "אדון" אמר לו בחזרה:"אל תדאג..הם עוד יטופלו" ואביה של ירדן חייך חיוך ערמומי וסגר את השיחה.אבא שלה הופנט ומנוהל ע"י אדון שמנהל את הסחר בנשק.בינתיים,השלשייה שהייתה בחדרה של ירדן קבעה כך:"יש לי רעיון.."אמר רוי והמשיך:"אנחנו נלך בשקט ובלי שאף אחד ישים לב וכמובן בזהירות לעבר הבניין,ניכנס אליו ונעבור את השומרים עם דרך מיוחדת..(כבר חשבתי על מה..)ונגיע לקומה תשע" -"מה יש בקומה תשע?" שאלה תמר ורוי ענה לה:"בקומה תשע,אם לא ראית טוב בתמונה יש איש.איש עם מסכה.תסתכלי טוב.זה רק יכול להחשיד משהו..הבנת..?ורק אז נדע מה הסיפור העומד מאחורי הכל..תגידי ירדן…במה אבא שלך עבד?" ירדן אמרה:"אני לא מבינה לאן אתה מתקדם אבל..הוא עבד לפי דעתי באמת בחברה שקשורה לנשקים ומכירת נשק…באישור כמובן!!אבל לא יודעת…רוב הסיכויים שזה קשור!אבל איך..?" רוי ענה לה:"מחר נגלה הכל ונבין הכל לא לדאוג!נלך לבית ספר כאילו הכל רגיל..נשכח מהכל עד אחרי בית ספר.אז ניהיה חייבים לטפל בעניין.."
הבנות הסכימו עם רוי וכל אחד הלך לביתו וירדן כמובן נשארה בביתה..
בלילה,ירדן לא הצליחה להירדם..היו לה מחשבות הזויות וכל מיני ספקולציות שלא מהעולם הזה..היא קמה באמצע הלילה וצעקה!"אמה באה ואמרה לה:"הכינו אותי לזה…זה בסדר תירדמי זה רק מחשבות.." היא הצליחה להרדים ולהרגיע את ירדן ואז ירדן החלה לחלום חלום מופרך לגמרי…
היא חלמה על כך שהם מגיעים לבניין ולפתע איש יורה עליה ועל רוי מצד אחד ועוד איש ועוד ועוד…
האש לא הפסיקה והיריות לא הפסיקו לנהום באוזנה של ירדן.זה היה לילה הזוי לגמרי…
בבוקר,כאשר ירדן קמה היא הרגישה מוזרה וקרה אך לא נתנה לשום דבר להרוס לה את היום.
היא הגיעה לבית ספר והלכה לרוי לדבר איתו בהפסקה.היא אמרה לו:"רוי..אתה לא מבין איזה חלום חלמתי..חלום הזוי לגמרי!!חלמתי שאני ואתה נמצאים בבניין…בקומה תשע.ופתאום מתחילים לירות עלינו והכל דם ויש יריות ואש ועוד אש….אתה חושב על..מה שאני חושבת?נראה לי שזה סימן…אנחנו לא אמורים להכנס לבניין יכול לקרות אסון רוי!!"
רוי הרגיע את ירדן:"ירדן..זה רק חלום.לא יקרה כלום!תבטחי בי…אני אשמור עלייך"ואז הוא החל לנשק אותה והיא החלה לצחוק כי זה היה מפדח מבחינתה ואז עידו רגב בא וצילם אותם אבל הוא החל לצחוק ולאמר:"סתם..אל תעשו סצנות אני מוחק" ובכלל הם לא שמו לב אליו והמשיכו.
הגיע ערב ולפני שהיו אמורים להפגש,נפגשה ירדן עם תמר וסיפרה לה על החלום המוזר.
תמר ענתה לירדן בדיוק כמו שרוי ענה לה וירדן אמרה לה:"הנה..בדיוק מה שרוי ענה לי!"רק חלום"…את לא מבינה איזה הזיות זה עשה לי!!" תמר ענתה לה:" זה רק טראומות כנראה מאותו ערב שהאיש ירה בך..הכל יהיה בסדר ירדן" ירדן נרגעה טיפה ויחד עם רוי שהצטרף,השלישייה הלכה לעבר הבניין..
כאשר היו קרובים הם לא שמו לב אך שוב עברו בדרך של היער ועוד ליד המקום בו האיש ירה בירדן.
רוי ראה שהאיש נעלם והם בכלל לא נגעו בו!רוי נבהל והוא ראה את הנשק של האיש עדיין מונח על הקרקע.
רוי,בלי מחשבה אמר לבנות:"בנות חכו שנייה..יש פה משהו מוזר..אתמול האיש שהרגתי נשאר פה ועכשיו הוא לא ורק הנשק נשאר"הבנות-כמו רוי,לא הבינו איך זה קרה..אולי מישהו לקח את האיש,
ורוי לפתע ראה מין קצה של נייר לבן בתו הרובה.רוי פתח את הרובה והוציא משם את הפתק.
יחד התקבצו השלושה,ובפתק,כמעט כמו בפתק שהיה אצל אביה של ירדן היו אותיות מגזירה של עיתון ושלושה תמונות של אקדח ופיצוץ וגם דינמיט..
המשפט היה:"כבר הזהרנו אתכם מספיק-לא ככה?"


תגובות (8)

תמשיך….
פרק אחרון לחצי של הסיפור???

18/03/2014 22:06

כי לא רציתי להשאיר במתח..

18/03/2014 22:09

    לא התכוונתי את הסיפור הרבה פעמים במקום פעם אחת.. אבל מחקת :)

    18/03/2014 22:10

כן…זה היה טעות שלי :) חחחח

18/03/2014 22:13
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך