תולעת ספרים
הסיפור יימשך בעוד כחודש :) פרק ארוך במיוחד !! :)

נפגשנו מאוחר מידי פרק 12 הזהרות מוצדקות חלק ב פרק חצי הסיפור!

תולעת ספרים 21/03/2014 701 צפיות אין תגובות
הסיפור יימשך בעוד כחודש :) פרק ארוך במיוחד !! :)

מרוב בהלה רוי זרק את הפתק על הקרקע והשלושה הסתכלו זה על זה באי וודאות-"ידעתי!זה לא סתם היה החלום שחלמתי!" אמרה ירדן ותמר המשיכה אותה:"ירדן צודקת..תקשיבו רגע שניכם-אנחנו היינו צריכים יותר לחקור ולדעת על הסחר בנשק הזה ועל התכנית לפני שהגענו לפה..אולי בבית של ירדן יש עוד רמזים" ורוי ענה לה והרים את קולו:"תגידי את נורמלית??אז בשביל מה באנו לפה?בשביל להבין!!"תמר אמרה לו:"כמה דברים רוי היקר!!דבר ראשון אל תרים את הקול שלך עליי ודבר שני אתה לא צודק!!פשוט היינו צריכים קודם לבדוק אולי אם יש עוד רמזים ואז לבוא ואיכשהו "לסגור חשבון" !! ירדן הפסיקה את המריבה ואמרה:"תפסיקו שניכם!!תמר,זה לא כזה פשוט לסגור חשבון ורוי..היינו אמורים לבדוק עוד רמזים לפניי.." רוי ותמר שתקו והשלושה חזרו לביתה של ירדן.
בדרך אף אחד לא אמר מילה אחת.כאשר הגיעו לביתה של ירדן,למזלם אביה של ירדן בדיוק ישן.הם נכנסו בשקט וברוגע לחדר שבו ישן,והחלו לחפש רמזים..הם אמרו אחד לשני:"בהצלחה" וירדן אמרה:" ומי שמוצא משהו שיאמר בשקט" תמר ורוי הסכימו איתה והשלושה החלו לחפש.לפתע,באמצע החיפושים אביה של ירדן התעורר!.מהר השלושה הלכו מתחת למיטה והתסתתרו שם עד שיחזור לישון.לאחר 10 דקות,שהשלושה היו בטוחים שהוא חזר למיטה הם קמו והלכו בלי כלום לחדרה של ירדן ולמזלם גם בדיוק אביה של ירדן התעורר כאשר יצאו מהחדר.ישר רוי אמר לתמר וירדן כאשר הם הגיעו לחדר:"איזה באסה..לא מצאנו כלום..אבל..בנות?שמתן לב למשהו מוזר בעיניו של אביה של ירדן?לא יודע..שהוא התעורר ראיתי את העיניים שלו בצבע תורכיז זוהר כזה…משהו נורא מוזר.." ירדן אמרה לו:"רוי..?אתה יודע..לאבא שלי יש עיניים בצבע טורקיז" והוא הגיב לה:"אבל בזוהר כזה??" תמר אמרה לשניהם:"טוב זה לא משנה עכשיו…מה שמשנה זה לא שמצאנו שום רמז ואנחנו בלי כלום!שום פיסת מידע!חוץ מזה שזה קשור לסוחרי נשק"וירדן אמרה לה:"שום דבר..?" וישר ירדן הוציאה מכיסה את הפלאפון של אביה ואמרה:"איך לא חשבתם על זה…?אולי שם הוא כתב משהו בהודעות או הקליט שיחה עם מישהו….עכשיו נבדוק!" רוי ותמר שמחו וישר השלושה החלו לחפש בפלאפון של אביה של ירדן דברים אך לא מצאו כלום עד שהגיעו להקלטות שלו.
בהקלטות הייתה הקלטה אחת באורך של קצת פחות מחמש דקות.השלישייה פתחה את השיחה ושמעה אותה והם הבינו שהיא בין אביה של ירדן לאיש אחר:האיש אמר לו:"אדוני…איתנו לא משחקים באש!אם תגלה עלינו יקרה לך או למשפחה שלך משהו!חבל שתגלה או שיגלו עלינו!!"האב אמר לו בחזרה:"אני לא יכול לתת לכם,לארגון של סחר בנשק ועוד עם רשיון מזויף,ללכת ולמכור נשק לאנשים עם מטרות זדוניות שעולים בחייהם של אנשים!"לרגע השלישייה הייתה בהלם,והשיחה בין האב לאיש המשיכה..האיש אמר:"אותם אנשים כנראה צריכים לשלם מחיר על חייהם…!אנחנו בזה לא מתערבים כבר..במכירת נשק כן!אנחנו מתפרנסים מזה.."אביה של ירדן אמר ברגזנות ובמהירות:"אז אני לא מוכן להתפרנס מדבר כזה זדוני ומרושע!!אני לא מאמין שבחברה כזו עבדתי…אתם תשלמו על זה…כולם ידעו על זה!!" וישר ההקלטה הסתיימה.השלישייה הייתה בהלם ותמר אמרה:"זהו זה…זה כל המידע בעצם שאנחנו צריכים לדעת!מידע ממש קשה אבל טוב שגילינו!עכשיו נדע איך לטפל בזה..בעצם אבא שלך-ירדן,עבד בחברה הזו של הסחר בנשק ומכר נשק,אבל הוא גילה שהחברה בעצם מוכרת נשק לאנשים עם מטרות זדוניות לשימוש בנשק שזה עולה בחיי אדם!ושעוד החברה היא עם רשיון שהם זייפו!וכנראה אביך רצה לספר על זה לגורם בכיר אז הם הרגו אותו לפני שהוא יספר!!"בעוד שכולם היו בהלם עוד מההקלטה , רוי הוסיף ואמר:"לא אכפת לי לעשות איתכן "סגירת חשבון" לחברה..אבלך תיזכרו את המכתב המאיים שכתבו לנו…לא סתם הניחו אותו דווקא בנשק הזה ועוד אחריי שבאנו לחקור בנושא..כנראה אותם אנשים לא רוצים שנתערב בזה כדי ש"לא נדע יותר מידי ואולי גם נלך לספר"…"ירדן אמרה:"אנחנו נעשה את זה.נסגור חשבון.בזהירות ועם מחשבה אבל נסגור חשבון!!" השלושה קבעו שביום שאחרי,אחר הצהריים,הם ילכו לכיוון הבניין לקומה תשע שכנראה שם נמצא האיש שניהל את השיחה עם אביה של ירדן.הם החליטו לקחת את אחד הנשקים ממגירת הנשקים שיש לאביה של ירדן וללכת לבניין.
במשך יום הלימודים שעבר על השלושה הם היו ביחד כל היום ועוררו את חשד התלמידים במיוחד את חשדו של עידו.עידו רגב.באחת השיחות הוא צוטט להם,ליד הלוקר והוא שמע חלק מהתכנון שלהם ואז הוא הפתיע אותם משום מקום ואמר:"אוקיי…אני אומר את מה שאני חושב שאני יודע ואתם תספרו לי את האמת ואם לא-אספר למנהלת"רוי אמר לו:"מה אתה רוצה מאיתנו?"עידו אמר להם:"מה אתם מתכננים??אה??" ירדן אמרה לו:"נעזוב לרגע את זה שאתה חוצפן..אבל מה אנחנו עושים?אסביר לך…זה לא משהו "סודי".תמר ורוי היו המומים כי חשבו שירדן הולכת לשתף אותו אבל ירדן לא הייתה כל כך "כזאתי שלא מבינה מהחיים שלה" ואמרה לעידו:"סתם בא לנו כמה שבועות לפני שמתחיל הקיץ ללכת לקנות גלידה.מוכרים רק בבניין מסויים.אני לא אומר לך איזה כי זה גם לא שווה לך כי באותו בניין מוכרים רק לנו את הגלידות אז…פשוט תעזוב את זה" עידו אמר:"אני לא מאמין לך"וירדן התסובבה חזרה וחשבה לעצמה.."מה אני עושה עכשיו??"ואז שהסתובבה ישר עידו אמר לה:"סתם…מאמין מאמין…רואים עליך שאת אוהבת גלידות" ואז ירדן פתחה את הפה שלה לפני שתתפרץ על עידו אך רוי הספיק להרגיע אותה ועידו הלך..
הגיע שעת אחר הצהריים.השעה שבה השלישייה הולכים "לסגור חשבון"..שעה גורלית ביותר.
השלישייה הלכו לחדרו של אביה של ירדן ולקחו נשקים מהר לפני שהאב יגיע לביתו מהסופרמרקט וכאשר באו לצאת עם התיקים שבהם הנשקים,אביה של ירדן הגיע.הוא שאל את ירדן:"מה אתם עושים?לאן אתם הולכים?אמא יודעת ירדן?" ירדן אמרה לו:"בטח שהיא יודעת…אנחנו הולכים לתנועת נוער יש בדיוק פילות ולקחנו תיקים עם אוכל ומים אם ניהיה רעבים או צמאים.." אביה של ירדן חשד אך זה הספיק לו והוא בינתיים לא עלה עליהם..השלישייה הלכו וירדן בדרך אמרה לרוי ותמר:"אני מתרגשת…ונחרדת…ו..לא יודעת!!אבל רוי אתה יודע?בזמן שדיברתי עם אבא שלי באמת העיניים שלו זהרו..זה היה מאוד מוזר" ורוי אמר לה:"אמרתי לך.." והוא קרץ לה.תמר הרגישה לא שייכת לפחות עד שהשלושה הגיעו לבניין.כדי לא להסיח דעת הם עלו לגג בזהירות וכאשר הגיעו הם ירדו לקומה תשע דרך הולכת האורור.כאשר הגיעו לפתח האורור של קומה תשע החדר היה גדול וריק.רוי פתח בשקט את הדלת ולפתע נשמע חריקה של הדלת.השלושה נבהלו וניסו להיות כמה שיותר בשקט ואז הם ירדו אחד אחד לחדר.כאשר כל אחד ירד הם ראו חדר רגיל.עם מדפים ועם שולחנות ומחשבים וניירות מפוזרים על הרצפה..עם הנשקים בידיהם הם הלכו לאט לאט
עד שהגיעו לחדר ודפקו בדלת..לא הייתה תשובה ורוי אמר לירדן ותמר:"בנות..אני רואה מה שאני רואה?!תראו!!החדר ממולכד!וישר הם הסתכלו ובאמת-כל החדר היה ממולכד בדינמיטים שונים ונשקים שונים..רוי הלך ובדק ואמר לבנות:"אני לא מאמין!!הנשקים האלה פולטים גז שמשתק את כל הגוף לאט לאט..!!!" תמר אמרה מהר:"בואו נברח מפה מהר!!" ישר הם רצו ונזהרו אך כל הדלתות היו נעולות וגם הפתח אורור נחסם.לא הייתה להם דרך יציאה ועוד מה שהם לא שמו לב זה שממש מתחת לבניין עמד איש עם מסכה שבידיו שלט עם כפתור אדום שמפעיל את הדינמיט ואת הנשקים,והאיש לחץ על הכפתור!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך