תולעת ספרים
הפרק הראשון שממשיך את הסיפור!!

נפגשנו מאוחר מידי פרק 13 הלם טוטאלי

תולעת ספרים 25/03/2014 751 צפיות 2 תגובות
הפרק הראשון שממשיך את הסיפור!!

לאחר שהאיש הזר לחץ על הכפתור האדום החלו הרובים להוציא עשן בצבע ירוק שהחל להחליש מעט את השלישייה,כפי שאמר רוי שהרובים משתקים לאט לאט את הגוף..לאחר מספר דקות שהשלישייה הייתה בחוסר אונים מוחלט וגופם החל מעט להיחלש,התרחש פיצוץ עז שחירב את כל הקומה שבה שהו השלישייה ובכך גם גרם לכל הקומות התחתונות להיחרב..ברחוב שבו התמוטט חצי מהבניין אנשים החלו לרוץ ולהשתגע מפחד ולאחר דקות בודדות הגיעו מד"א,מכבי אש,וציוותי חילוץ.באותה שעה,אמה של ירדן ישבה לנוח ולפתע,כאשר פתחה טלוויזיה ראתה את האירוע.אביה של ירדן עמד מהצד והתקדם לעבר הסלון-בה שהתה אשתו,ואז הוא הסתכל אל הטלוויזיה ואמר:"אוי זה פשוט נורא!בטח טרוריסטים משוגעים עשו את זה..זה מחליא אותי ההתנהגות הנוראית והמשוגעת שלהם!!" אשתו אמרה לו:"אני איתך..".הוא התקרב ונישק אותה במצחה והלך לחדר.בחדר,עיניו זהרו לפתע והוא אמר:"כל הכבוד..הצלחתם" וחייך חיוך ערמומי למדיי..האיש שדיבר איתו אמר לו באוזנייה:"אבל..יש משהו.ילדה אחת מבין השלישייה קפצה מהבניין בדיוק כשארע הפיצוץ..לאחר שהעשן כבר התפרץ.ישר,בגלל שהייתי למטה אני תפסתי אותה והתחלתי לרוץ במהרה לשיח קרוב כדי להרדים אותה.יחד עם זאת..החלטתי החלטה גורלית ומשמעותית עבורנו" אביה של ירדן שאל:"מה משמעותי..??על מה אתה מדבר??על איזו ילדה??עד כאן!אני מקווה שאתה לא מדבר על הילדה שלי!!"האיש ענה לו:"בקרוב כנראה תדע את התשובות"והשיחה הסתיימה ועיניו של אביה של ירדן כבר לא הבהיקו..
אמה של ירדן לא ידעה שביתה נמצאת באותו בניין וכנראה שכבר היא איננה..עד שלפתע,צלצל בפעמון של ביתה איש מסוים והיא פתחה לו את הדלת.האיש נראה לה מישהו מאיזה צוות מסוים..מישהו לא "רגיל".הוא אמר לה:"את מיטל ברוך?"האם ענתה בחיוב והאיש אמר לה בדרמטיות:"גברתי..אני מצטער לומר לך..נכון ראיתי את האירוע שארע קרוב לכאן..בבניין?בקיצור עשינו טביעות אצבעות טריות שהיו באותה קומה בה התרחש הפיצוץ לאחר הגז שהשתחרר מאיזה רובים,וטביעות האצבע מעידות על שתי נערות ונער ששהו באותה קומה ברגע האירוע.אחת משתי הנערות היא ביתך גברתי.אם היא לא תמצא בימים הקרובים..היא תיחשב לנעדרת" האם הוכתה בתדהמה ואמרה לו:"אדוני..תגיד לי שזה לא נכון..אתה בטוח??" האדון אמר לה:"כמעט במאה אחוזים..אני יכול להראות לך אפילו את הבדיקת התאמות אם את רוצה..אני מצטער..אנחנו אבל נמשיך לחפש בקומה או בבניין היא חייבת להיות אפילו לפחות בין ההריסות..אני מקווה שנמצא אותה במהרה.להתראות ואני מצטער.." האמא אמרה לו:"אין לך על מה..רק אה..אדוני?תוכל אולי לאמר לי מי הנער והנערה האחרים?" האיש ענה בסירוב והיא אמרה לו:"טוב..להתראות" והאיש הלך.לאט לאט האם פסעה לסלון,והייתה מספר דקות בהלם טוטאלי!.היא קראה לבעלה ואמרה לו את הבשורה.האבא היה גם "בהלם" כאילו לא ידע על כך דבר ו"שיחק מצוין".האיש הגיע גם לביתה של תמר ולביתו של רוי ובישר להוריהם את הבשורה הקשה.גם בבתים שלהם היו בהלם ההורים.
כשהגיע ערב,לפתע בין ההריסות בצבץ יד ונשמעו השתעלויות מהכיוון וישר אחד מהאנשי צוות הלך וקרא לאנשים לעזור לו והאנשים הבינו שזה יותר מורכב,והאיש בכלל לא בין ההריסות הוא מתחת לאדמה!האנשי צוות היו בהלם והם לא הבינו מה קרה שם,והם החלו לחפור ולחפוןר עד שהוציאו את הבן אדם.הבן אדם היה איש לא מבוגר ולא צעיר.."באמצע חייו" והאנשי צוות שאלו את האיש:"איש מה קרה לך מה אתה עושה פה??" האיש ענה להם:"חכו רגע אני חייב מים" האנשים אמרו "כמובן" והרטיבו רק את פיו להתחלה,ואז האיש ענה להם על השאלה:"אולי לא תאמינו לי,וולי תחשבו שאני איש הוזה ומשוגע אבל אתם חייבים להאמין לי!!אני גיליתי איזשהו סוד מסעיר בנוגע לחברה בבניין..לא משנה עכשיו מה העניין רק משנה שהמנהל גילה את זה ודאג להרוג אותי ועוד לקבור אותי מתחת לבניין!זה פשוט נורא…במזל עכשיו התעוררתי ובמזל הייתם.האיש הסתובב וראה את הבניין ונהדם:"מה קרה פה??" ואישה אחת מהצוות אמרה לו:"אדוני..בזמן שהיית באדמה,התרחש פיצוץ בקומה תשעית בבניין"והאיש אמר לה:"זהו זה!!רואים??אולי זה קשור למה שאמרתי!!אולי הוא רצה להעלים עוד מישהו!!תקשיבו אתם חייבים להאמין לי!!" האיש אמר זאת במין התבטאות משוגעת ומוזרה והשוטרת אמרה:"אל תדאג זה יעבור לך זה רק הזיות ושיגועים.ניתן לך כדורים והכל יסתדר אתה תהיה בסדר" והאיש זעק לשמיים ואמר:"לא!!" והאנשים הווילו אותו לטחנת משטרה לשתול ולהירגע..
כשהגיע הלילה,בבתיהם של ירדן תמר ורוי לא יכלו ההורים להרדם.אפילו אביה של ירדן שידע את התוצאה כמעט מההתחלה.הם היו בהלם ולא יכלו שלא לחשוב על ילדיהם.באיזה שלב הם אפילו החלו לבכות..בינתיים,ב"הולכת האוורור",ירדן שכבה,די חלשה ורדומה על רוי שגם הוא היה בדיוק במצב שבו הייתה ירדן,והם היו בדיוק מעל האנשים שחיפשו בדיוק באותו זמן באותה קומה!!


תגובות (2)

וואו..אתה כותב ממש יפה!! :)
תמשיך! אני ממש במתחחחח!!

27/03/2014 23:07
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך