תולעת ספרים
עוד מעט אעלה את הפרק הבא-הפרק האחרון!!! חכו למתח היסטרי...

נפגשנו מאוחר מידי פרק 23 גורל מפתיע חלק א

תולעת ספרים 24/04/2014 602 צפיות אין תגובות
עוד מעט אעלה את הפרק הבא-הפרק האחרון!!! חכו למתח היסטרי...

בתחנת המשטרה,לאחר שירדן הודיעה שהיא הולכת לנאום,רוי ותמר הסתכלו עליה במבט מוזר,ורוי שאל אותה:"מה זאת אומרת הולכת לנאום??" לפני שירדן התחילה לענות והיא לקחה נשימה קטנה,תמר מהר הוסיפה ושאלה:"איפה?מתי??למה???"…ירדן התחילה:"טוב אני אענה על הכל!לא שיש כל כך הרבה לענות…"הם המשיכו ללכת לביתה של ירדן שבדרך היא הסביר להם על מה שהולך לקרות…היא אמרה:"נכון שהלכתי למזכירה והכל…?בקיצור אני שיניתי את דעתי וויתרתי…אבל אז "הנחישות חזרה אליי" הלכתי הצידה ושמעתי שני שוטרים שמדברים על מין כנס שיחל בעוד יומיים…כנס של שוטרים.אני לא כל כך יודעת על מה הכנס הזה אבל זה סתם פרט שולי…מה שבאמת חשוב זה העניין שאני אוכל באותו כנס,לעלות לבמה,ופשוט להוציא את הכל החוצה.מ"הרקע" של הסוחרי נשק והעבודה האסורה שלהם ועד למקרים שהם גרמו להם….לגבי איפה הכנס,הוא יהיה במין אודיטוריום כזה בתחנת משטרה..לפי מה שהבנתי.אבל מה שבטוח שזה בתחנת משטרה אז העניין הזה הסתדר.מה שנשאר זה רק לגשת לשם בעוד יומיים ולהוציא הכל" תמר חייכה וירדן הבינה שהיא אהבה את הרעיון שלה…הם הספיקו להגיע כבר לביתה של תמר,שם כבר התמקמו בחדרה…רוי לפתע אמר:"ירדן…אני חושב שהרעיון הזה ממש משוגע!למה שיירשו לך להכנס לכנס הזה בכלל ו….למה את חושבת שלא יינסו לפגוע בך?זה הסתכנות.פשוט ככה..ואני דואג לך!"ירדן גילגלה עיניים ואמרה לו:"אני אענה לך….לכנס-לא תיהיה כמעט שום בעיה להכנס…אני כבר אאלתר משהו…ולגבי ה"לפגוע" שאמרת…למה שמישהו יינסה בתחנת משטרה,עם עשרות שוטרים לפגוע בי?רק איש ממש לא חכם ייחשוב על רעיון כזה!".לדקה הייתה שתיקה.עד שרוי אמר:"אני אברר את זה.אני אקח הסתכנות אחרונה לפני ההסתכנות הגדולה שלך…אני רוצה ללכת לעבר הצריף של הרעים…לברר מה הם מתכננים אם הם מתחננים משהו..אני לא רוצה שיקרה משהו במפתיע.".ירדן הסכימה איתו "ליתר בטחון" ושניהם הלכו לעבר הצריף…תמר נשארה בביתה לחכות לתוצאות שאחרי…בדרכם לצריף,רוי ותמר דיברו…רוי אמר:"תמר…גם אם הם לא מתכננים משהו או שאולי הם מתכננים "תרמית גיבוי" את חייבת להיות מוגנת".ירדן ישר ענתה לו:"מה זאת אומרת להיות מוגנת?עם שומרי ראש ושוטרים וכאלה?" שניהם צחקו וירדן אמרה לו:"רוי אתה יותר מדיי דואג…אל תדאג הכל יהיה טוב תסמוך על חברה שלך"..רוי הגיב לה:"וואו..זה רישמי"ירדן חייכה אליו חיוך ביישני והגיבה:"מה רשמי?"חברה שלך"?כי מבחינתי זה כבר מאז אותה פגישה..בבית קפה הזה..שמאז הכל התחיל עוד מעידו…זוכר בכלל?" רוי וירדן צחקו והוא אמר:"איך אפשר לשכוח"..הם המשיכו עוד לדבר עד שהגיעו לצריף…בצריף הם הסתתרו מאחור והצמידו את אוזניהם אל הקיר החיצוני.הם לא שמעו שום דבר.רוי אמר:"אני לא שומע כלום..בטח גם את" ירדן אמרה לו:"גם אני…אולי נמצא מקום אחר לשמוע..?בוא נחפש" הם התחילו לחפש מקומות באותו קיר שהם יוכלו לשמוע מה שהאנשים מדברים,אך לא שמעו בשום מקום,כלום..ירדן אמרה:"עזוב רוי בטח הם בכלל לא פה עכשיו…אין לך מה לדאוג לגבי זה…" רוי אמר:"תקשיבי אבל שניה ירדן…אולי הם עברו למקום אחר?הכנס בעוד יומיים,ואם ייקרה לך משהו אני לא יודע מה!" ירדן אמרה לו:"רוי דיי!תודה על הדאגה,אבל אתה נהייה אובססיבי כבר !אני עכשיו חוזרת או איתך או בלעדייך מצדי תמשיך בחיפושים שלך,כי אני לא מתכוונת עכשיו להתחיל לחפש צריפים או מקומות מחבוא או משהו דומה לזה" רוי הבין והלך איתה.כמעט בכל הדרך הם לא דיברו אחד עם השני אבל זה נפסק שהם הגיעו חזרה לביתה של תמר,שם הם הגיעו לחדרה והיא ישבה וחיכתה להם.היא שאלה:"נו…מה גיליתם?אם בכלל גיליתם משהו…" ירדן אמרה:"זאת "הבעיה" שלא גילינו כלום..ידעתי נו תסמכו עליי…ועוד אל תשאלי תמר הוא העלה ספקולציה שכנראה הם חיפשו מקום אחר…פשוט לא שמענו כלום מבעד לקיר" תמר צחקה מעט שרוי מבואס,בצד,ודואג לירדן…עדיין…עבר ערב…הם דיברו כל הזמן-כל השלישייה על כמה שהם מתרגשים,כולם ביחד,ליום של הכנס הגדול…הם לא יכלו לחכות!שהגיעה השעה המאוחרת כבר כל אחד הלך לביתו…בלילה,כשכולם הלכו לישון,אף אחד לא יכל לעצום אפילו עין אחת.אפילו רוי ותמר שלא אמורים לנאום אלא רק להיות בכנס ולהסתכל על המאורעות…רוי חשב-כמה הוא דואג לתמר…וכמה חבל שהיא לא מקשיבה לו כי הכל יכול לקרות-בזמן הלא נכון,במקום הלא נכון…ותמר חשבה בכלל על כמה שהיא שמחה בשביל ירדן שיש לה את האומץ לנאום וכמה שהיא גאה בה שאז הכל ייסתיים..והמשטרה כבר תדאג לשאר.וירדן.מה ירדן חשבה?על כמה שהיא שמחה ומתרגשת לקראת "היום הגדול".כל השלישייה בסך הכל,חשבה מחשבות כאילו שהיום שאחרי,זהו היום של הכנס..אך מה שהשלישייה באמת צריכה לדאוג.זה לסוחרי נשק.באותו לילה,הם התקבצו בצריף.כל אותו יום הם בעצם היו שם.מתי שירדן ורוי הגיעו הם הספיקו לפני לאטום את הקיר בכך שהם לא ישמעו כלום…ואיך הם יידעו שהם יגיעו?כי הם ראו אותם במצלמות באותו יום שהם כבר היו שם..ובינתיים,"המפקד" של שאר הרעים התחיל ואמר:"עוד יומיים,ציפור לחשה לי שיש כנס…בעצם יותר נכון מצלמה הראתה לי…" הוא צחק צחוק מרושע ונורא והמשיך לדבר:"ואתם יודעים מה הולך להיות באותו כנס..חברים?" האנשים שהוא דיברו אליהם התרחקו טיפה אחורה מהמילים הבאות שהם פחדו שהם הולכים לצאת מפיו של מפקדם,ובזמן שהוא מכניס כדורים לתוך נשק ענקי,והאנשים שמולו כבר איכשהו מבינים מה הוא הולך לומר,הוא המשיך בדיבור טיפה יותר גדול:"הולך להיות אירוע "אש"!!!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך