תולעת ספרים
אפילו שלא היו תגובות לפוסט הקודם-אני מעלה לכם את הפרק :) ~אגב אני בן~

נפגשנו מאוחר מידי פרק 7 מנגב לך את הדמעות

תולעת ספרים 12/03/2014 890 צפיות 2 תגובות
אפילו שלא היו תגובות לפוסט הקודם-אני מעלה לכם את הפרק :) ~אגב אני בן~

אחרי הצעקה האיומה שצרחה ירדן היא ירדה לאביה אשר מסביבו היה מלא דם והוא משותק!ירדן שמה לב שהיו שתי יריות ואחת הייתה בחזה והשניה בבטנו של אביה.ירדן לא ידעה מה לעשות ואיך ולמה אביה הסתבך או אם בכלל!ישר היא ציצלה למד"א ואחרי זה לאמה וגם לרוי.מהר הגיעו מד"א ופינו את אביה של תמר לביה"ח.לאחר מספר דקות רוי ואמה של ירדן הגיעו והיא סיםרה להם ששמעה יריות והגיעה לסלון וראתה שם את אביה שכוב שמסביבו דם…האם לא חיכתה רגע וישר נסעה יחד עם ירדן ורוי לבית החולים.עד שמצאה את חדרו לקח די הרבה זמן לקבל מידע והאם ממש החלה להתעצבן ולהיות לא רגועה אך מתי שאמרו לה מידע היא ניגשה לחדר אך לא יכלה אפילו רגע לראות את בעלה מכיוון שישר הוא הוכנס לחדר ניתוח ואחד המנתחים אמר לה:"את אישתו?" היא ענתה לו:"כן…למה?"-"אל תדאגי…הוא יהיה בסדר..אבל…" וישר לפני שהמשיך את משפטו הוא נקרא דחוף לניתוח והאם נישארה המומה מולו כאשר היא מנסה להבין מה המשך משפטו של הרופא.תוך כדי הנתיוח האם,בתה ורוי ישבו מחוץ לחדר ניתוח בזמן שהאם התחילה לחשוב על דברים פסימיים וכמה המצב יהיה קשה אם בכלל והשעות עברו לשלושתם כמו נצח.בזמן שחיכו ירדן הלכה לצד לדבר טיפה עם רוי."אתה…יודע איך הכל נסגר ביני לבין עידו..נכון?" רוי אמר:"כן…כבר הספיקו לספר לי"-"אה…יופי..גם המנהלת טיפה ריחמה עליי והקצתה לי את זמן העונש..זה גם בסדר"-רוי הינהן והסכים איתה וישר אחרי זה אמר לירדן:"אני לא יכול לחשוב מה את עוברת עכשיו בתוכך…בטח את נסערת זה לא קל לראות את אבא שלך כה במצב שהוא היה בסלון כמו שאת מתארת..אני גם איכשהו מבין את זה.." ירדן לא הבינה למה הוא מתכוון שהוא אמר"מבין את זה ושאלה אותו והוא ענה לה:"זה לא קל לי לדבר על זה.." ירדן אמרה לו"זה בסדר אתה לא חייב.." אך רוי התעקש ואמר לה:"אבא שלי..היה לו סיבוך עם איזו מאפיה אחת ובלילה אחד הם פרצו לדירה שלנו ותקעו לו ירייה בראש.ישר הם ברחו דרך החלון.כל ההמשך כבר היה די ידוע:אמא שלי הולכת להיות אם חד הורית.אני באותו זמן שאחריי הירייה גם כן התעוררתי ופשוט…לא היו לי מחשבות.לא ידעתי מה לחשוב ומה לא…" ירדן אמרה לרוי:" וואי אני לא ידעתי….אני עכשיו אפילו עצובה בשבילך..!אבל..רגע!אתה חושב שאולי גם אבא שלי הסתבך עם איזו מאפיה?"הוא ענה לה:"לא נראה לי…אם הוא אבא נורמלי אז בטח יש משהו אחר…משהו באמת מיוחד או נורא…אבא שלי היה איש די משוגע בתקופה האחרונה לחייו.האמתי בגלל זה הוא הסתבך ובגלל זה הוא מת.."אמא של ירדן קראה לשניהם כדי להכנס לראות את אביה של ירדן בחדר שבו שהה לאחר הניתוח וירדן ורוי נתנו לאמא של ירדן כמה דקות לבד עם אביה של ירדן..בינתיים,באזור המגורים של ירדן ושאר החברים,תמר ניסתה ליצור קשר עם ירדן אך ללא הצלחה….ירדן שכחה את הפלאפון שלה בביתה.אחרי אינספור ניסיונות תמר התייאשה ופשוט הלכה לביתה של ירדן.כאשר נכנסה הדלת הייתה פתוחה והיא ראתה שלולית דם על הרצפה ואת חדרה של ירדן מבולגן.היא חשבה לעצמה:"זה לא ירדן שאני מכירה…מבולגנת כזאת….אולי קרה לה משהו!" ישר היא צילצלה לאמה של ירדן והיא ענתה לה בדיוק כאשר היא הייתה עם בעלה והיא אמרה לה:"אנחנו בבית החולים…אני לא יכולה לדבר תמרוש אם את רוצה בואי הנה וכבר תביני מה קרה.." תמר עוד יותר נבהלה והתחילה לשער ספקולציות זוועתיות שאולי דבר נוראי קרה לירדן אך אחרי שתפסה אוטובוס לבית החולים ושהגיעה היא ראתה את ירדן ורוי יושבים זה לצד זה ונרגעה אך עדיין לא…:"מה אתם עושים כאן??"תמר שאלה בבהלה וירדן ענתה לה:"מישהו ירה באבא שלי…ישר קראתי למד"א ולרוי ולאמא…לא היה לי אפילו זמן להתקשר אלייך" תמר ענתה לה בחזרה:" רגע..מה המצב שלו עכשיו??הוא בסדר אבא שלך??"ירדן ענתה לתמר:"לא יודעת.." והיא החלה לבכות ולהוריד ראשה מטה.רוי חיבק אותי מאחורה וגם תמר ניסתה לחזק אותה…בחדר אמה של ירדן ניסתה "לדבר" עם בעלה אך ללא כל הצלחה.היא ניסתה להעביר את תחושותיה באותו זמן וגם היא החלה להיות עצובה ולבכות.היא ניגבה את דמעותיה ויצאה לעבר ירדן,רוי ותמר.היא אמרה להם:"אתם יכולים להכנס"וגם אמרה שלום לתמר.כאשר השלושה יחד עם אמה של רידן נכנסו לחדר ירדן התיישבה לצד אביה.היא שילבה את ידה בידו וניסתה לדבר איתו..לפתע אביה פקח את עניו כולם היו המומים ושמחים אך..המילים הראשונות שהוציא מפיו היו:"מי אתם?"…


תגובות (2)

תמשיךך! :)
אני במתח!!!

13/03/2014 11:26

חחח אמשיך ביום ראשון :)

13/03/2014 19:47
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך