תולעת ספרים
זה הפרק השני של הרבע השני!! עוד ארבעה פרקים וחצי מהסיפור מסתיים!! ואז ייקח זמן עד להתחלת החצי הבא...אל תדאגו-הרבע הזה מלא במתח,ריגושים,אהבה והפתעות!!

נפגשנו מאוחר מידי פרק 8 נשיקת ניחומים

תולעת ספרים 16/03/2014 758 צפיות אין תגובות
זה הפרק השני של הרבע השני!! עוד ארבעה פרקים וחצי מהסיפור מסתיים!! ואז ייקח זמן עד להתחלת החצי הבא...אל תדאגו-הרבע הזה מלא במתח,ריגושים,אהבה והפתעות!!

לאחר שאביה של ירדן התעורר ואמר:"מי אתם" ישר כולם הבינו.הוא איבד את זיכרונו.ירדן ישר יצאה מהחדר בריצה לעבר הרופאה שטיפלה באביה ושאלה אותה:"כמה זמן" ,הרופאה לא הבינה למה היא מתכוונת והיא שאלה:"מה כמה זמן?"-"כמה זמן אבי יהיה ככה.ואיזה זיכרון הוא איבד??את כל זיכרונותיו??" ענתה ירדן והרופאה השיבה לה:"אביך איבד את כל זיכרונותיו.ו…זה יהיה ככה לתמיד.אלא אם יהיה איזשהו נס שזהו דבר נדיר.תצטרכו עכשיו לתת לו זמן ולהתחיל להזכיר לו דברים או להכיר לו דברים..אני מצטערת.." הרופאה באה לשים "יד ניחומים" על מרפקה של ירדן אך זאתי הזיזה את המרפק וישר רצה אל מחוץ לביה"ח.
רוי ראה אותה דרך החלון והלך לעברה.שניהם ישבו על איזה בטון שהיה מחוץ לביה"ח וירדן אמרה לרוי:"הוא איבד את הכל.את כל זכרונותיו ולתמיד" ירדן החלה לבכות והיא שמה ראשה על רגליו של רוי והוא ניחם אותה:"די…אל תבכי..נכון אולי ייקח זמן אבל אתם תצליחו בזה..ירדן לא האמנתי שתבכי את חזקה ואני מאמין שאתל ואמא שלך תתגברו על זה..אם תצטרכו עזרה אני אשמח לעזור לשתיכן בנוגע לכך" ישר ירדן הרימה ראשה ואמרה לו:" אתה ידעת על עצמך שאתה פשוט בן אדם שיודע לנחם ולעזור מתי שצריך..?" שניהם צחקו וירדן ניגשה אליו ונישקה אותו..כאשר שניהם "הפסיקו" הם התרחקו רוי אמר לירדן:"זה…לא היה צריך כנראה לקרות כאן.." ירדן אמרה לו:"סך הכל "נשיקת ניחומים".." ושניהם שוב צחקקו.הם חזרו יחדיו לחדרו של אביה של ירדן וירדן שוב חזרה להרגיש די עצובה..תמר חיזקה אותה ואמרה לה:"יהיה בסדר…אל תדאגי" ובאותו רגע הביאו לאביה של ירדן כיא גלגלים כי גם גופו העליון משותק וירדן הייתה עוד יותר המומה שחוץ מאיבוד הזיכרון גם הוא משותק בחצי מגופו.ירדן אמרה:"אני הולכת לאוטו אל תלכו אחריי" רוי לא הבין מה קרה פתאום אחרי איך שהוא ניחם אותה אבל הוא כיבד אותה ולא הלך אחריה..היא הלכה לאוטו של אמה כי לא יכלה לראות את אביה במצב הזה.היא חשבה לעצמה:"ייקח לי זמן להתרגל לזה.."
כאשר אמה ושני חבריה הגיעו לאוטו האמא טיפה התקשתה להכניס את בעלה למכונית ורוי עזר לה והיא הודתה לו..באוטו שכולם נכנסו,אמה של ירדן אמרה:"עכשיו הוא ציך להתחיל בטיפולים ולחזור לעצמו לגבי השיתוק…הרופאה אמרה לגבי איבוד הזיכרון שזה נדיר אם הוא יצליח לצאת מכך.." בעלה לא זכר בדיוק באותו רגע עם מי הוא אך בבית החולים הסבירו לו.כאשר כולם הגיעו הביתה ירדן הלכה לאביה ונתנה לו נשיקה במצח ואמרה לו:"אתה תצא מזה,אני בטוחה" והיא ורוי הלכו לביתה של תמר כי רצתה שיבואו אליה לדבר.
תמר נכנסה עם שניהם לחדרה ואמרה להם:"רק אני עדיין לא הבנתי במה אבא שלך הסתבך..?"והיא הסתכלה על ירדן והיא ענתה לה:"אני לא יודעת בכלל במה הוא הסתבך אבל זה ממש מעניין אותי כי אני הולכת להתנקם ובגדול במי שעשה לו את זה"
רוי אמר:"אני עושה כל מה שהיא חושבת לנכון." והבנות ציחקקו בהתלהבות..
תמר אמרה:"אם אנחנו רוצים להתחיל "לפעול" בקשר לזה,אנחנו צריכים להתחיל כמובן בביתה של ירדן ולחפש בחדר השינה של אביה ואמה של ירדן דברים הקשורים לאבא שלה ואולי נגלה משהו"
ירדן אמרה:"יש לנו מזל כי השבוע אמא שלי נוסעת לחו"ל אז נוכל להיות בבית ולהתחיל לחפש דברים."כולם היו שמחים ויום למחרת אמה כבר טסה והשלושה יכלו להתחיל לחפש!.
הם היו שלוש שעות בחיפושים מהערב ועד הלילה כשלפתע תמר צעקה מחדרם של אמה ואביה של ירדן ורוי וירדן הגיעו ולא האמינו למראה עיניהם!!.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך