תולעת ספרים
מחר פרק אחרון!!!

נפגשנו מאוחר מידי 2 פרק 23 רגע השיא חלק א

תולעת ספרים 06/07/2014 659 צפיות 2 תגובות
מחר פרק אחרון!!!

אביו של טום-"האיש" , המשיך להקליט את עצמו ואמר:"אז בני…קודם אני מבקש שאולי אתה ממש כועס עליי וישר תרצה לסגור את ההקלטה הזאת בשנייה הראשונה שתראה אותה..אבל תאמין לי-מה שאתה הולך לשמוע כאן יכול לשנות אצלך המון דברים. ואני לא אומר שתשתנה פתאום לטובתי-כוונתי הפעם טובות. אני רוצה להיות איתך הכי כנה. בכל זאת-אתה הבן שלי..טוב. אז אני לא יודע אם אתה מודע לכך או לא, אבל…ניהלתי רומן עם אמא של חברה שלך. אמא של ירדן..אני חושב שאתה יודע בכללי את הסיפור-אז מה שאעשה זה פשוט להגיע לעיקר. בראש ובראשונה-רציתי להתנצל בפניך. על איך שאני סתם ערבתי אותך לדבר הזה וסבלת ממני. אז סליחה. ועכשיו לדבר השני-אחרי שהיא ירתה בי, וגלגלה אותי במחצלת, זרקה לנהר וברחה, כולם חשבו שאני מת. זהו-אני לא קיים! אבל אתה יודע מה האמת? אף אחד לא באמת נפטר ממני כל כך מהר..מתחילת הנסיעה לחו"ל איתה חשדתי. אז הבאתי איתי עוזר שאם ייקרה חס וחלילה משהו-הוא יהיה במקום ויציל אותי. עוזר מוסווה. וכך היה-כל הזמן ליד הנהר הוא התחבא באזור. הוא ראה שאמא של ירדן ירתה בי ועשתה את מה שעשתה, אז הוא חיכה שהיא תלך מהמקום, כמובן אחרי שהיא תנקה עקבות..ואז הוא פשוט קפץ למים והוציא אותי. עכשיו אתה בטוח שואל-"אז אבא…איך אתה חי מפגיעה של רובה בגופך ועוד בזמן שהיית כמעט שתי דקות שלמות במים??" אז יש לי תשובה בשבילך. תשובה מנומקת ומלאה. כאשר יצאתי-המים לא הייתה הבעיה. אני הצלחתי לשמור על מספיק חמצן בתוך המים, למרות הפחד הגדול. ובטח אתה מופתע עכשיו-"אבל איך אם פגע בך כדור אבא?" אז גם לזה יש לי תשובה. הפעם קצרה ומתומצתת. תשובה בת שתי מילים. "אפוד מגן" שמה. אז אחרי שהוציאו ממני את הכדור, ובזכות אפוד המגן שהציל את חיי..וכמובן העוזר שלי-שאותו לא אשכח..קסם! אני בכבודי ובעצמי…חזרתי לחיים! איזה כיף לי נכון…?" האיש צחק צחוק מתגלגל ורשע, שיכול לעורר חשד אצל רוי…-"ומאותו זמן. שנבראתי. אני הבטחתי לעצמי. שאחזור לפה- ואכאיב לאמא היקרה כל כך של אהובתך ירדן, כמו שאף פעם לא הכאיבו לה! בדיוק…בכך שאפגע ביקרים לה. בתה וחבריה. ואז, יום אחד בשהותי בחו"ל, קיבלתי ידיעה מעבודתי בסחר בנשק על כל מה שקרה עם הילדים. ואז, "המפקד" ששם, רצה שאלך ואסיים עם הילדים את הסיפור אחת ולתמיד, ושזה יהיה כואב…ואז מה גיליתי??שמי אלה אותם ילדים…? נכון מאוד! חבריך הטובים! רוי, תמר, והחביבה עליי מכל…ירדן!" הוא שוב צחק לכמה שניות, צחוק אכזרי. ואז הוא המשיך:"אז "קפצתי" על ההזדמנות שהייתה לי, וכך באתי לפה בשביל 2 מטרות! אחת-לנקום באמה של ירדן…ושתיים-לסיים עם חברייך את הסיפור שהם התחילו עם החברה לסחר בנשק שעבדתי בה…ומה הכי טוב בקטע הזה? שבגלל שבמקרה מדובר באותם ילדים בשני המטרות-אפשר גם "להתעסק" בשניהם יחד! אגב…אם אתה שואל למה סיפרתי לך עכשיו את כל זה- זה אך ורק מכיוון שאני רוצה שתדע את האמת-ואת כולה. אפילו אם היא מרה. אז בני היקר אני יותר לא אדבר, רק אומר לך-אני מצטער. אתה כבר תבין למה אבל אני פשוט חייב ללכת. זהו-סיימתי את דבריי. אז אני לא יודע אם אתה שמח או מופתע או במצב רוח אחר שעולה לך, אבל מה שבטוח" הוא קירב את פרצופו לעבר המצלמה והמשיך לדבר:"מאושר אתה ככל הנראה, ממש אבל ממש לא…" ואחרי המשפט הזה, האיש סגר את ההקלטה. הוא הלך למחשב שבביתו באיטיות, והוא התלבט מה לעשות-אם הוא אולי עושה טעות, או שלא…אבל הוא היה ממוקד במטרתו, והוא צרב את ההקלטה על דיסק, ואחרי כמה דקות שהצריבה הושלמה, ובזמן הזה האיש המשיך להיות מוטרד במחשבות, הוא הוציא את הדיסק, שם במעטפה, ואותה הניח על הספה. הוא ייצא מהדלת, ונעל אותה במהירות. בינתיים, טום, ירדן, ותמר, המשיכו לעבר ביתו של האיש שייצר את הטבעת…טום עדיין חשב שזוהי מלכודת, וניסה להסביר זאת כמה וכמה פעמים במהלך ההליכה, עד שלפתע צלצול פלאפון קטע אותו. ירדן שאלה:"של מי הפלאפון?" וטום ענה לה:"הוא שלי..שלי" ואז הוא הרים את הפלאפון מכיסו, וראה שזאת אימו שמתקשרת אליו. הוא ענה לה, וענה:"הלו?" -"היא "טומצ'ו" מה קורה?" , טום ענה לה:"בסדר אמא…קרה משהו?" -"האמתי..לא משהו כל כך מיוחד אבל די דחוף. אבא שלך אמר לי שהוא שם לך משהו נורא חשוב בדירה שלו והוא מבקש שתבוא לשם כדי לראות מה זה והוא ציין שזה בדחיפות" טום הביע הבעת פנים מוזרה, והבנות לא הבינו מה קרה, והוא ענה לאמו:"למה בדחיפות?" -"יותר מזה אני לא יודעת זה רק מה שאבא שלך אמר לי לומר לך. אז תעשה את זה..להתראות" טום ענה לה:"ביי אמא" והשיחה נותקה. תמר שאלה את טום:"מה קרה? מה היא אמרה שגרם לפנים שלך להראות מוזר?" טום ענה לה, והסתכל במקביל גם על ירדן:"היא…היא אמרה לי שאבא שלי.."האיש" .. השאיר לי משהו בבית שלו, והוא אמר לבוא בדחיפות. אתן חושבות שאולי זו מלכודת?" ירדן ענתה לו:"אני לא רוצה לחשוב שכן…בואו פשוט נלך יחד לשם, נראה מה היה לאבא שלך, או בעצם ל "איש" , לתת לך…קדימה..תתחילו ללכת ואני מזכירה לכם גם שרוי עדיין בבית חולים אז…בואו נעשה את הדברים מהר…זה גם נראה לי מוזר כי הרי הוא היה אמור להיות עכשיו בכלא..אבא שלך" , ואז תמר אמרה:"אני לא אהיה מופתעת אם הוא ברח" … ובלי לבזבז עוד שניה אחת, השלישייה החלה ללכת-תחילה לכיוון ביתו של האיש..אחרי מספר דקות, שעברו בקצרה, הם הגיעו לבית של האיש. טום אמר לבנות:"חכו כאן למטה, אני יכול לעלות לבד" ואז תמר אמרה לו:"מה הבעיה שנעלה? בואו נעלה פשוט כולנו ביחד וזהו. אין לנו בכלל זמן" , רוי לא הוסיף דבר, וכולם עלו לדירתו של האיש. כאשר הגיעו, הם פתחו לאט לאט את הדלת, כדי לצפות לגרוע מכל, אך הם נכנסו ושמו לב שאין שום מלכודת. רק מעטפה עם דיסק בתוכו שמונחת על הספה. טום אמר:"תראו!" והצביע על המעטפה. השלישייה התיישבו על הספה, וטום ניגש לשים את הדיסק. אחרי דקה, הופיע על המסך אביו של טום…או בקיצור כפי שהבנות יכולות להכיר אותו כ"האיש". ההקלטה התחילה:"שלום בן…" … במהלכה, האיש הציץ מהחלון כדי לבדוק שבנו-טום, באמת מקשיב להקלטה והוא שם לב שכן..הוא חייך חיוך ממזרי, וירד מהחלון. בסיום הצפייה בהקלטה, הפנים של כל אחד מהשלישייה היו בהלם. הם לא יידעו איך להקל את המידע שכרגע הם נחשפו אליו. עד שירדן תפסה את עצמה בידיים ואמרה:"אוקיי…לא רק אני בהלם-זה ברור. אבל עכשיו לפחות אנחנו מודעים ליותר פרטים! המונה אפשר לומר…שלמה כמעט לחלוטין!! פשוט צריך לסיים עם זה וזהו! אז בואו נתאפס על עצמנו, ופשוט נלך-ומהר, לעבר הבית שכבר היינו בדרך אליו, ושם נחפש את אותה טבעת שהאיש דיבר עליה בבית החולים בסדר? ואל תגיבו לי פשוט בואו! לא משנה כמה בהלם כל אחד מכם.." ואז תמר וטום הקשיבו לדבריה של ירדן, והלכו יחד איתה במהירות לעבר הבית שמלכתחילה התכוונו ללכת אליו. תוך מספר דקות של הליכה, בה אף אחד לא הוציא אפילו מילה אחת מפיו, השלישייה הגיעה לביתו של אותו איש שהמציא את הטבעת, אחרי ש"האיש" אמר להם איפה אותו בית נמצא. רוי היה נסער בחשדותיו, אבל החליט לתת הכל בשביל הקבוצה. הם עלו לדירה, והדלת הייתה פתוחה.-"הלו! יש פה מישהו?" צעקה תמר. לא היה מענה. ואז, השלישייה החלה לחפש בבית בכל פינה כל דבר שיכול להוביל אותם לטבעת-ואולי היא אפילו נמצאת בדירה. (שימו את השיר ברקע:)

אבל, אחרי דקות בודדות שהילדים שהו בדירה, לפתע כוסו עיניהם במין מסכה, ע"י ארבעת אנשים-כל איש כיסה פניו של כל ילד!. השלישייה התעוררה, יחד עם רוי, שעוזריו של "האיש" לקחו אותו מבית החולים…כל אחד בתוך מבנה אחר, שכל ארבעת המבנים, היו ברחוב אחד-לא ידוע…!.


תגובות (2)

תמשיך ומהררררררררררר
+5
פרק מותח

06/07/2014 13:48
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך