תולעת ספרים
פרק 6!!!!פרק מותח במיוחד!!!!! אמשיך בקרוב! מה אתם חושבים...אומרים?

נפגשנו מאוחר מידי 2 פרק 6 איש מסתורי

תולעת ספרים 19/05/2014 622 צפיות 2 תגובות
פרק 6!!!!פרק מותח במיוחד!!!!! אמשיך בקרוב! מה אתם חושבים...אומרים?

אחרי שרוי החטיף לטום בוקס לפרצופו,טום החזיר לו,וישר החלו מכות בין השניים.מהר ירדן באה וניסתה להפריד ביניהם.כאשר הצליחה,היא אמרה לרוי:"אתה רציני??תראה מה עשית!וגם אתה טום…היית חייב להחזיר לו?אני מאוכזבת…הכי ממך רוי.אתה צריך להתבייש!" תמר הגיעה לאזור,והיא שאלה :"מה קרה פה?"ירדן ענתה לה:"רוי הכה נחמד החטיף לטום בוקס.אבל עזבי בטח עכשיו תגני עליו…אני הלכתי" וישר ירדן לקחה את ידו של טום,והלכה מהמועדון.כל האנשים שהיו מסביב לאזור האירוע התפזרו לכל הרחבה,בזמן שתמר ורוי הלכו לצד לדבר.תמר שאלה את רוי:"תגיד מה קרה לך?למה עשית את זה?"רוי אמר לה:"אני לא שלטתי בעצבים שלי…והייתי כבר מיואש.את לא תוכלי להבין מה ואיך הרגשתי" תמר אמרה לו:"אולי לא,אבל לא צריך לעשות כזה דבר..חשבתי שנבוא לכאן ויהיה כיף ועכשיו הכל נהרס" ירדן התאכזבה,ורוי ישר אמר לה:"הבנתי..אז את בעצם אומרת שהכל נהרס בגללי" רוי קם,והלך לעבר דלת הכניסה,ותמר רצה אליו ואמרה לו:"אני ממש לא חושבת ככה…אתה לא הבנת נכון"שניהם עצרו..ותמר המשיכה:"רוצה שנעלה לבית שלי ונמשיך לדבר על דברים אחרים שם?" רוי אמר לה:"כן…רגע!הזכרת לי!אני חייב לדבר איתך על משהו מאוד חשוב…כשנגיע אליך אני אומר לך.." ואז שניהם החלו ללכת לכיוון ביתה של תמר.כאשר הם הגיעו,הם עלו לחדרה,וסגרו את הדלת.תמר שאלה את רוי:"טוב..אז מה הדבר הכה דחוף שרצית לספר לי?" ורוי ענה לה:"זה קשור לאותו איש מסתורי..אתמול בלילה הייתה תאונה מתחת לבית שלי…בקיצור,אני לקחתי משקפת וראיתי שמי שבמכונית שפגעה,זהו אותו איש שראיתי ליד ביתה של ירדן באותו זמן שהלכנו אליה מתי שהיא הייתה בבית החולים!אני אפילו צילמתי אותו..התמונה לא כזו ברורה,אבל את יכולה עדיין לראות.." ורוי הראה לה את התמונה שהוא צילם,והוא המשיך לדבר ואמר:"ופשוט הוא ברח.." תמר אמרה לו:"טוב..האמתי העלת פה את החשדות ואנחנו באמת כבר צריכים לדבר על זה..אני מציעה,ש..רגע!נכון הפעמיים שראית אותו היו בלילה?אולי הוא כל יום בא בלילה…אבל בשביל מה בדיוק?" רוי אמר לה:"זה מה שאנחנו הולכים לגלות..אבל תקשיבי…אנחנו צריכים מאוד להזהר,מכיוון שאתמול בלילה,אותו איש הסתכל עליי בצורה ממש מוזרה..אני מקווה שהוא לא מתכנן לעשות משהו" ותמר אמרה לו:"אנחנו נזהר..מחר בלילה,בשעה תשע,נתארגן,ונצא מהבית שלי יחד לכיוון ביתה של ירדן..אם נראה אותו,אנחנו נחטוף אותו,ונוציא ממנו פרטים…נצטייד בשני רובים,כיסוי פה,כיסוי עיניים,וחבל.." רוי אמר לה:"זה נשמע כמו מזימה רשעית אבל המטרה טובה…"רוי נפרד מתמר,ויצא לעבר ביתו..בלילה,כאשר רוי ישן,פרץ לתוך חדרו איש,עם כיסוי פנים…רוי לא שם לב אליו,הוא ישן ממש חזק…אותו איש שם לצד ראשו של רוי פתק,וייצא מהחדר בשקט.בבוקר,כאשר רוי קם,הוא ראה את המכתב.הוא פתח אותו,וראה שרשום בו:"כדאי לכם מאוד להזהר.." רוי נבהל,ומיד הוא התקשר לתמר.כאשר היא ענתה לו,היא שאלה אותו:"מה קורה רוי?" ורוי ענה לה:"לא משהו…" וישר הוא הקריא לה את המשפט.תמר אמרה לו:"אל תדאג.יש לנו מספיק אמצעים בשביל לתפוס אותו..ועדויות מסוימות"רוי נרגע,וגם תמר שטיפה נדהמה..כשהגיע הערב,תמר הייתה מוכנה,וגם רוי,והוא הלך לכיוון ביתה.כאשר הגיע,תמר שאלה אותו:"אתה מוכן?" והוא אמר לה:"אני מוכן…הכל גם בתיק שלי" תמר אמרה לו:"יופי..בוא נתחיל ללכת.."ואז הם התחילו ללכת לביתה של ירדן.בדרך,הם דיברו על העניינים בין ירדן ובין רוי..תמר אמרה לרוי:"נו…מה אתה מרגיש לגבי ירדן וטום?אני לא רוצה לסכסך אבל.." ורוי קטע אותה ואמר:"כבר יש סכסוך.אבל זה כבר בעיה של ירדן.היא מאבדת את חברים שלה.לא אנחנו"תמר אמרה לו:"אני האמתי איבדתי…היא הייתה החברה הכי טובה שלי ואני שלה.."שניהם הרגישו די מבואסים,אבל היה להם המון תקווה לגבי האיש המסתורי..הם הגיעו לביתה של ירדן,והסתתרו בצד ביתה.הם חיכו דקה-שתיים,וראו איש מתקרב.רוי לחש לתמר בשקט:"זה הוא!תמר זה האיש!" ותמר גם שמחה,אך לפתע הוא נעלם להם מהאופק..תמר שאלה את רוי:"מה זה?איפה הוא?" ולפני שרוי עוד ענה,מאחוריהם הם שמעו קול:"אני כאן!"הם הסתובבו לאט לאט,ולפני שהספיקו לצרוח,האיש כיסה את פיהם,ולקח אותם למכונית שלו,וסגר אותם בתוכו!באותו זמן,ירדן וטום יצאו מביתה של ירדן,וראו את האיש מכניס את תמר ורוי למכונית שלו.ירדן אמרה לטום,אך האיש שהכניס את תמר ורוי לתוך המכונית,בדיוק ראה גם את ירדן ואת טום,וכמו שעשה "תרגיל הסחה" לתמר ולרוי,כך עשה גם לירדן ולטום..במכונית,שניהם ראו שירדן וטום ראו אותם,אבל תוך דקה,ירדן וטום גם היו במכונית,כשפיהם מכוסים..והמכונית נסעה מהמקום.בבוקר,אותו איש חזר לבית.הוא הוציא מכיסו את המפתח של הבית,שקיבל מהמטפלת עוד מתי שירדן הייתה בבית החולים…מתי שרוי ותמר קיבל ואת השיחה מהמטפלת…האיש באותו זמן איים על המטפלת עם אקדח שאם לא תתן לו את המפתח היא תמות…והאיש נכנס לבית.הוא בא לכיוון הסלון,שם הייתה אמה של ירדן,והמטפלת ראתה אותו,ולא אמרה כלום מרוב פחד..הוא אמר לאמה של ירדן:"שלום לך"ואמה של ירדן,שהיא במצב צמח,לפתע פקחה את עינייה!


תגובות (2)

OMG
מה יקרה להם?
הפרק מותח
אתה חייב להמשיך.
+5

19/05/2014 19:34
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך