תולעת ספרים
פרק 9 !!! עוד 3 פרקים ומגיעים לחצי מהסיפור!!!!!! הכל נהיה יותר מותח ואכזרי מאי פעם...תצפו לעוד!!

נפגשנו מאוחר מידי 2 פרק 9 קונספירציה מתוחכמת

תולעת ספרים 25/05/2014 854 צפיות 2 תגובות
פרק 9 !!! עוד 3 פרקים ומגיעים לחצי מהסיפור!!!!!! הכל נהיה יותר מותח ואכזרי מאי פעם...תצפו לעוד!!

ירדן ישר שאלה את אמה:"אמא…??מה זה??" אמה של ירדן שאלה אותה:"מה קרה מתוקה?"ירדן סימנה לה לבוא ליידה,והיא הצביעה על הכתם דם,ואמרה לאמה:"מה זה הכתם דם הזה?מי היה פה ומה קרה פה?"האמא הייתה המומה..ואמרה לירדן:"ירדני..בואי שבי בבקשה לידי בספה..אני חושבת שאני צריכה לספר לך משהו חשוב מאוד.."ירדן לא הבינה מה זה,והלכה לשבת לידה.אמה אמרה לה:"ירדן..אני ממש מצטערת ששמרתי ממך את זה בסוד.אל תכעסי עליי..בבקשה לא.זה היה רעיון ממש מטומטם מצדי" ירדן שאלה אותה:"איזה רעיון…?" וישר אמא שלה התחילה לספר לה על כל הסיפור עם אותו איש,ועל הקשר שלה איתו,ועל אותה תקופה,וכמובן על ההצעה ועל הטיסה הגורלית לחול והתוצאות… ועל זה שהוא חזר..אחרי מספר דקות,שירדן שמעה הכל,היא הייתה ממש המומה,ואמא שלה אמרה לה:"את כועסת עליי??" ירדן אמרה לה:"האמתי?לא.אבל עכשיו אני מבינה מי זה…" אמה של ירדן לא הבינה ושאלה אותה:"מה זה ירדן??את מכירה אותו??הוא עשה לך משהו??" ירדן אמרה לה:"אמא…אל תדאגי ואני אטפל בהכל.."אמה של ירדן לא הבינה כל כך וירדן המשיכה:"תמר ורוי חשדו בו מההתחלה.עוד מאז שהייתי בבית החולים.הם ראו אותו ליד הבית והתחילו לחשוד.ואז…לפני יומיים הם הגיעו לבית כדי סוף סוף להבין מה הוא עושה..מי הוא..ואז הוא חטף אותם,ואז שאני וטום יצאנו מהבית,הוא ראה גם אותנו…בקיצור הוא חטף את ארבעתנו,ואז הוא שם אותנו במקלט.."אמה של ירדן הייתה מומה ולא יידעה איך ומה להגיב..ואז ירדן המשיכה ואמרה:"הוא קשר אותנו וסתם לנו את הפה עם בנדנה..אבל הוא הוריד את זה בלילה..בלילה של אתמול.הוא רצה להזריק לנו מין חומר שהוא קורא לו:"טיפות זיכרון" ולהשכיח לנו את הזיכרון של טווח קצר..כדי שלא נזכור כלום.אבל רוי עשה מין תחכום,והוא השתחרר בעזרת סכין מהחבל,וחנק את האיש.המזרק נפל על רגלו של רוי אבל חוץ מכאבים הכל היה בסדר בסופו של דבר..אנחנו הגענו לאיזו חנות,וזה היה מבחינתו "דרך ללא מוצא"…ואז מתי שהאיש בא,הוא נתקל בעגלת אוכל,והפיל הכל!ואז הוא המשיך לעברנו,אבל האיש שהוא נתקל בעגלת האוכל שלו הגיע,וניפץ על ראשו של אותו איש את הבקבוק זכוכית!ואז רצנו לפה…" בעודה המומה,אמה של ירדן אמרה לה:"אבל איך?אתם נראיתם כל כך רגועים כשבאתם הנה…מתוחכמים שכמוכם…"היא חייכה אל ירדן והיא חזרה,והיא המשיכה ואמרה:"כדאי לכם מאוד להזהר ממנו…אם הוא ייעשה לך משהו אני לא יודעת מה אני אעשה לו!אני אגרום לכך שהוא יימות והפעם סופית!אבל אני לא מבינה איך הוא פתאום קם.."ירדן אמרה לה:"אל תדאגי אמא…ואגב-מתי שאדע אני יישר אומר לך!זוהי פשוט שאלה שאינה רטורית"היא צחקה,וגם אמה צחקה..ירדן המשיכה ואכלה יחד עם אמא שלה את ארוחת הערב,ולאחר מכן שתיהם הלכו לישון,ובלילה המטפלת אמרה לאמה:"אני הולכת.סיימתי כאן את הפעילות.אגב..המט]ל שטיפל בבעלך כבר הלך כי בעלך נעלם..תטפלי בזה…להתראות היה לי נעים ונחמד לטפל בך.גם גיליתי אישה מדהימה…"האמא אמרה לה:"תודה רבה לך!אם כבר את אישה מדהימה ואפילו יותר ממני!אני לא יודעת איך לתאר לך כמה שאת חשובה בשבילי…תודה על כל התקופה!" המטפלת אמרה לה בחזרה:"אין על מה!להתראות.." והיא ואמה של ירדן התחבקו.בלילה,ירדן לא הצליח כל כך להרדם,מכיוון שהיו לה טראומות מהאיש.במיוחד אחרי מה שהיא גילתה..בבוקר,היא הלכה כרגיל לבית הספר..באחת ההפסקות,היא נפגשה עם טום,ירדן,ורוי ואמרה לכולם:"תקשיבו…היום,דחוף,ניפגש אצלי אחר הצהריים אוקיי??אני חייבת לומר לכם משהו ממש חשוב.."כולם ציפו לפגישה המיועדת,אך עידו רגב הרכלן היה בסביבה בזמן שהם דיברו..הוא הגיע לעברם ואמר להם:"נו נו נו…מה אתם מתכננים עכשיו?עוד חצי שנה שבה לא תבואו לבית הספר?"טום שאל אותם:"מי זה הילד הזה ומה הוא רוצה?"עידו חייך ואמר לו:"שלום ידידי.אני עידו רגב-המקובל של השכבה.."רוי,תמר וירדן גילגלו עיניים…ועידו המשיך:"בהצלחה איתם..זה לא פשוט" וישר רוי אמר לו:"טוב מיצינו את העניין עידו זה לא עניינך אז אל תתערב..ואם זה היה עניינך אז היינו כבר משתפים אותך בזה אבל…מה לעשות.אם אלה החיים תחייה"עידו הלך מהמקום,וטום שאל אותם:"מה הילד הזה רצה?"תמר אמרה:"כבר נמאס ממנו…עזוב סיפור ארוך.."וארבעתם נכנסו לכיתות.יום הלימודים הסתיים,ולאחר כמה שעות הגיע אחר הצהריים.כל אחד הגיע בנפרד לביתה של ירדן,ועלו לחדרה.בחדר,הם התחילו שיחה….ירדן ישר אמרה להם:"תקשיבו..אתמול ראיתי כתם דם על השטיח של הסלון..שאלתי את אמא שלי מה זה הכתם דם הזה…"ואז,ירדן התחילה לספר להם על הסיפור שאמה סיפרה לה…מהתחלת הסיפור,עד הסוף הטרגי שלו..כולם היו המומים ורוי אמר:"טוב…זהו.אנחנו יודעים בעצם מה הוא רוצה.מה המטרה שלו.לפחות בכללי…לא ספציפית..אבל השאלה היחידה שאנחנו פשוט חייבים לברר,זה בעצם איך הוא קם לתחייה?וגם נצטרך לעקוב אחרי מה שהוא עושה…מבחינתו אנחנו יודעים יותר מידי…נהיה חייבים לעשות את זה בעצם-אי אפשר לדעת מה הפסיכופת הזה יכול לעשות!"כל הילדים הסכימו עם רוי,והם באו לדבר על מה הם הולכים לעשות…כשבינתיים,בתוך חדר שבביתו,האיש עשה להם קונספירציה מתוחכמת,ושמע את כל השיחה שלהם,וגם הסתכל עליה,דרך מכשיר הציטוט המזערי,שהצמיד לגופו של רוי!!!.


תגובות (2)

תמשיךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ואני מצטערת שלא הגבתי לך פשוט המחשב שלי היה בתיקון ועד שהביאו לי אותו , לקח הרבה זמן

02/06/2014 22:46

    מבין אותך :)
    כמו שאמרתי אני ככל הנראה אמשיך היום פשוט לא המשכתי עד היום כי התמקדתי ביותר דברים אחרים……
    אל דאגה-אמשיך !

    03/06/2014 08:06
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך