lovelovelove
מקווה לתגובות טובות על הפרק השני

נפילת השודדים פרק 2

lovelovelove 08/10/2014 600 צפיות אין תגובות
מקווה לתגובות טובות על הפרק השני

נפילת השודדים
פרק 2:
נקודת מבט של שיראל:
קראתי את ההודעה מאבא שלי הוא כתב "שיראל אני חייב שתעזרי לי יש לי שני ילדים חדשים אני צריך שתקחי אותם ותקני להם כמה בגדים ונעלים שיהיה להם בינתיים. תגידי לדודי שיארגן להם מיטות בחדרים ושהוא אחראי על הכל עד שאני חוזר."
הייתי בהלם. עוד שני ילדים?! פשוט מסכנים. הלכתי לחדר לבשתי סקיני ג׳ינס חולצת בטן כחולה ונעלי אדידס גבוהות התאפרתי ו הייתי מוכנה לקחת אותם לקניון. ואז היה צילצול בדלת. "מי זה?" שאלתי "אבא בואי תצאי וישר תלכו אני חייב לנסוע" יצאתי וראיתי שני ילדים בן ובת דיי דומים אבל היה נראה שהבן בגילי ובת קצת יותר קטנה "היי.. אני שיראל אני הבת של ראובן זה שהבאי אותכם.. מה שימכם?" אמרתי "קוראים לי יותם מיכאלסון וזאת אחותי ליהי.." אמר יותם
_____
יותם מיכאלסון- בן 16 וחצי. שיער שחור עיניים ירוקות. גוף שרירי, עור שזוף בקיצור חתיך אש!
ליהי מיכאלסון- בת 15, שיער חום כהה, עיניים ירוקות גוף יפה, נמוכה יחסית אבל פשוט מהממת.
_____
"אוקי טוב אז הבנתי מאבא שלי שצריך לקנות לכם כמה דברים.. טוב אז בואו" אמרתי בשימחה וראיתי שהם מרגישים יותר טוב. עלינו לג׳יפ שאבא שלי השאיר לי וראיתי בצד הכיסע את הכרטיס השראי שהוא השאיר לי. נסענו לקניון נכנסו וכבר הרגשתי בבית. לא רציתי להתקמצן עליהם הם אז הלכתי איתם למותגים השווים. קניתי ליותם 10 ג׳ינסים, 5 ג׳קטים, 20 חולצות, טימברלנד ושתי זוגות של אדידס גבוהות. אחר כך קניתי לליהי 5 ג׳ינסים, 5 שורטים, 5 ג׳קטים, 15 חולצות, 3 שמלות (מהממות), טימברלנד, אדידס גבוהות, נעלי ספורט לשני זוגות נעלי עקב. שסיימו לפני שיצאנו היה חי רעיון לשמח אותם "תגידו בא לכם שינוי בשיער?!" שאלתי "אהמ… קנית לנו כבר מלא דברים יקרים אנחנו לא רוצים לבקש יותר מידי" אמרה ליהי שממש התחברה אלי "לא.. זה בסדר לא חסר לי כסף" אמרתי "אהמ… אנימישמח להסתפר קצת אמר יותם שהיה נורא נחמד אלי "טוב אז יאלה בואו הספר שלי נמצא פה בקניון אז מזל" צחקתי ולקחתי אותם לספר שלי. "אוווו… תראו מי זאת! הלקוחה האהובה עלי" אמר שלומי הספר שלי "שלום שלומי.. חח הבאתי לך שני חדשים תעשה להם מה שהם רוצים." אמרתי "אין בעיה יפה שלי.. טוב אז מי הבחור החתיך?" אמר "זה יותם אתה רוצה להתחיל איתו?" שאלתי "כן כי את יודעת.. בנים זה פחות עבודה" אמר. הוא הושיב את יותם על הכיסא "טוב אז מה אתה רוצה לעשות?" שאל "אממ… יש לי רעיון תגיד לי מה את אומר- בגלל שהשיער שלי יחסית ארוך אז נעשה מרינס אבל את תוריד למעלה ותצבע את הקצבות בכחול" אמר אני הייתי בהלם זה בדיוק מה שאמרתי לדודי לעשות! ברור שדודי לא הסכים אבל אני תמיד חשבתי שזאת התיספורת המושלמת לבנים! "אין בעיה בשניה" אמר שלומי עושה את מה שביקש שתוך חצי שעה הוא סיים כולל הצבע "ואו… זה מהמם" אמרתי ליותם ו הוא חייך "תודה רבה" אמר "טוב אז עכשיו תורך ליהי" אמרתי. ליהי עשתה מדורג עם קצבות אדומים. בסוף שאני לא הסתפרתי כבר חצי שנה נשברתי ועשיתי דירוג קל וקצת יותר מקצבות בכחול שסיימתי שילמתי לשלומי ויצאנו מהמספרה "ואו… אני מבין שאת מחכה אותי" אמר יותם "חח כן.. נתת לי השראה.. אתה יודע שעשית בדיוק מה שאמרתי לאח שלי לעשות?! אבל הוא לא רצה" אמרתי "חחח תודה.. זה נורא יפה לך" אמר והסמקתי "תודה… גם לך" נסענו הביתה נכנסנו ואז…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך