lovelovelove
הפרק השלישי לסיפור בבקשה תקראו!! זה ממש חשוב לי

נפילת השודדים פרק 3

lovelovelove 10/10/2014 526 צפיות אין תגובות
הפרק השלישי לסיפור בבקשה תקראו!! זה ממש חשוב לי

פילת השודדים
פרק 3:
נקודת מבט של שיראל:
נכנסנו הביתה ואז מוראל ושירן קפצו עלי "ואו…!" אמרו שתיהן "חח תודה יפות שלי" חיבקתי אותן "מי היפים שאיתך?" שאלה מוראל "אלה יותם וליהי מיכאלסון הם חדשים. אז בבקשה קחו אותך ותכירו אותם לכולם אני שניה הולכת לחדר" אמרתי והלכתי ו בינתיים הם הכירו למותם וליהי את כל הילדים בבית.
נקודת מבט של דודי:
בזמן שיראל הלכה היה לי זמן להיות עם ניב לבד בחדר שלי. אז לקחתי אותה לחדר והתחלנו להתנשק "אני אוהב אותך חיים שלי" אמרתי "גם אני אותך אהובתי.. איזה מזל שיש לי אותך" הנשיקות התפתחו והתישבנו במיטה היא הורידה לי את החולצה והבנתי לאן היא חותרת. בסוף כל הבגדים ירדו ושכבנו. היא כזאת כוסית. זה לא פעם ראשונה שאנחנו שוכבים. בסוף אחרי שעה שמעתי שיראל הגיעה אז התלבשנו מהר חישבנו לראות טלוויזיה. שיראל נכנסה לחדר וראתה אותנו יושבים "היי.. דודי חזרתי אולי כדי שתרדו להכיר את החדשים הם נורא נחמדים" אמרה "סבבה אנחנו יורדים" ירדו ואז ראיתי ילד וילדה עם שיער מעוצב. כנראה שיראל לקחה אותם זה פשוט היא לעשות את זה. אמרתי שלום הכרנו אותם וראיתי שיותם נורא מתחבר אלי וליהי לניב ולשאר הבנות.
נקודת מבט של אוראל:
ראיתי את ליהי וחשבתע לעצמי- איזה פצצה! אולי אני יקח אותה אלי אולי ככה אני יגרום לשיראל לקנות ולרצות לחזור אלי. "היי נסיכה מה קורה? קוראים לי אוראל" אמרתי לליהי "חח היי… קוראים לי ליהי.. אני חדשה פה.. אתה יכול לעשות לי סיבוב במקום?" שאלה "כן בטח.. ואז גם נעשה הכרות" אמרתי הסתובבנו בבית ובראתי לה איפה החדר שלה איפה המקלחת איפה המטבח והסלון וגם אץ הבריכה.. "טוב אז זה הכל.." אמרתי "חח תודה רבה.. עכשיו אני ידע לאן ללכת שאני צריכה.." אמרה.
נקודת מבט של שיראל:
יותם פשוט חתיך הוא נורא נחמד.. אבל.. רגע איך אני כבר מרגישה אליו דברים? אולי אני כן יתאהב מחדש?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך