נצח בלעדייך פרק 4

03/07/2015 654 צפיות 2 תגובות

קמתי לעוד בוקר במקום האפור הזה,הגעתי למסקנה שהמקום הזה מוציא את כל המחשבות שלא יכולתי להוציא בחיים,כל הזיכרונות שעברתי וכל המשברים שחוויתי חדרו לגופי.
" ליאור.." אמרה בקול חלוש, שכבנו במיטה הטלוויזיה הייתה דלוקה,הבטתי לעברה מבלי לומר מילה,היא העבירה את אצבעותיה על פניי,והתקרבה עם פניה לפני באטיות, "הזיפים שלך מדגדגים אותי" לחשה וצחוק קטנטן נפלט משפתיה המושכות והבשרניות,"החיוך שלך מהפנט אותי" אמרתי מוקסם מעד כמה שהיא יפה,שערה הבלונדיני היה מפוזר,ועיניה התכולות הביטו בי במבט מלא אהבה, פנייה הסמיקו והפכו לאדומות, העברתי את ידיי על פניה,בעזרת אגודלי נוגע בשפתיה.
"אני אוהב אותך מיתר" אמרתי לפתע,הפעם הראשונה שהתוודיתי באהבה שלי כלפיה.
"אני כל כך אוהבת אותך ליאור" אמרה בקול עדין,ונשמותינו רק התקרבו זו לזו, שפתיי רפרפו מעל שפתיה,תחושת גן עדן התחוללה בבטני,גופה מוצמד לגופי,הנשיקה העדינה הפכה לנשיקה מלאת תשוקה ואגרסיות,לשוני חדרה לתוך פיה והרגשתי עד כמה אני מתמכר אליה בשניות,עד כמה היא שלי.

אבל לחשוב,לחשוב שהעניים הכחולות שלה לא יחייכו יותר,שהשפתיים האדמדמות שלה לא יראו את החיוך המדהים,העניים שסימלו לעולם עד כמה הוא טוב כבר לא יפתחו,והמבט שלה שעשה אותי כל כך מאושר כבר לא יחזור.

"אמסלם" נשמעה צעקה שגרמה לי לקפוץ מהמיטה "מה יא קוקסינל" אמרתי מבלי לזוז,
"קום!"פקד עלי,קמתי בלית ברירה עומד מול הסורגים,אותו סוהר לבוש במדי הכלא עמד מולי,יותר נכון מול הסורגים שהפרידו בנינו. ופתח את שערי הסורגים.
"כנראה מישהו שם למעלה נורא אוהב אותך" אמר במבט מזלזל, "מה?"שאלתי לא מבין.
"אתה משוחרר ליאור" אמר והצביע לכיוון היציאה. "אתה בטוח?"שאלתי מופתע, "תלך כבר" אמר.
הציוד שלי הוחזר אלי, יוצא מהדלת השחורה הענקית, מעביר את עייני בפעם האחרונה על אותו מבנה אפור נטול שמחת חיים,שבו המחשבות השתלטו על גופי ועל ראשי, ואני צריך דרך חדשה.

מכונית שחורה חיכתה לי ביציאה,התיישבתי במושב האחורי ואחרי נסיעה שבה הייתי מרוכז בנופים,המכונית עצרה ונעמדתי מול הבית המוכר שחוץ מחדר אחד לעולם לא ביקרתי בו.
יוסי עמד בכניסה מחייך לעברי ומחכה רק לי, התקדמתי לעברו בצעדים כושלים וחייכתי בחזרה.
"עדיין כל כך רוצה להישאר שם?"שאל, "תודה,אני חייב לך" אמרתי ונתתי לו טפיחה על השכם.
" אני הייתי חייב לך, ליאור" אמר, "אני רוצה שתעבור לגור אצלי בינתיים, "אני צריך את החייל הטוב שלי צמוד אלי,אני רוצה אותך לידי,בתוך האימפריה שלי" אמר, "אני לא יודע יוסי" אמרתי,
"אני רוצה לפרוש,נמאס לי" הוספתי, וידעתי שאני טועה כי חוץ מלהרוג אני לא טוב בשום דבר.


תגובות (2)

אמלהההה כל כך התבאסתי שהפרק נגמר:(
את כותבת כל כך מושלם מאמי את לא מבינה כמה!
אין עכשיו סופית אני מאוהבת בליאור!
בבקשה תמשיכי עוד היוםםם אני לא יכולה בלי הסיפור שלך!!!

03/07/2015 17:47

תמשיכי דחוף! כתיבה ממש טובה.

03/07/2015 19:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך