Maiden Heart
קודם כל, אשמח לבקשות לסיפורי אהבה קצרים נוספים...
זאת הקדמה, בערך, לסיפור אהבה קצר. הקדמה? ניסיון...
אם יהיה מספיק תגובות, אז אמשיך!
להגיב, אהובותיי!!
לאב3'>

נשימה קצובה | הקדמה?

Maiden Heart 08/10/2013 799 צפיות 10 תגובות
קודם כל, אשמח לבקשות לסיפורי אהבה קצרים נוספים...
זאת הקדמה, בערך, לסיפור אהבה קצר. הקדמה? ניסיון...
אם יהיה מספיק תגובות, אז אמשיך!
להגיב, אהובותיי!!
לאב3'>

אני לא מסתכלת עליו. משתדלת שלא ליצור קשר עין, שאם לומר את האמת- אני לא מעוניינת בו.
"מה את רוצה?" הוא מסנן בשקט ומעביר אצבעות השיער השחור הזה שלו, שמכניס אותי לקהות חושים.
"כלום" אני לוחשת. הוא מרים גבה,היה צפוי שלא ישמע… ובכל זאת. הוא חוזר על השאלה ומתקרב אליי.
הלב שלי מגביר את הקצב. אני מתנשפת כאילו חזרתי הרגע מריצה מתמשכת, ושוקעת בתוך ים של הורמונים ובלבול תהומי.
הוא מגחך. הוא מוריד את המבט אליי. ממרום הקומה שלו, אליי.
העיניים שלו כהות ועמוקות. ננעצות. המבט קלו נדמה לי מרושע קצת. או שזו רק אני?
אני משחקת בכיס של הסקיני שלי, הכהה, שרק אז אני טורחת להיזכר שהוא למעשה מזוייף, תפור, שכיס מזוייף לא יוציא אותי מזה.
"מה את, פוחדת?" הוא פוצח בצחוק קטן וקצר מדיי. הוא מכניס את האגודלים לכיסים, האמיתיים שלו. הכי אמיתי שיש.
"אני…" אני מתחילה ולא מסיימת. הוא צמוד אליי, קרוב. כל עך קרוב, שהנשיפות החמות שלו מלטפות לי את קצה האוזן.
כל כך קרוב, שהראש המושפל שלי משחק בנוגע- לא נוגע עם החזה שלו. הפעימות שלו חמות ורגועות, מורגשות מבעד לבד של החולצה.
אני מתרחקת. הוא מתקרב.
בלי לשים לב אני מוצאת את עצמי על הכביש הרטוב. טיפות הגשם נספגות בי ונעלמות בקלות. הן מקפיאות אותי ומחלחלות בי אבל לי כבר לא אכפת.
אני רצה.
ככל שהריצה שלי מתקדמת, ככה כל התנגשות של הרגל עם האספלט הישן ספוג המים משפריצה לכל עבר.
אני לא עוצרת לרגע.
אין לי זמן לזה.


תגובות (10)

וואו ממש יפה!

08/10/2013 03:25

מהמם להמשיך מיד!!
ותקראי את הסיפור שלי על 1D זה לא כמו כל הסיפורים.. של קשת בענן והכול טוב
תקראי ותראי אני רוצה חוות דעת שלך..

08/10/2013 03:41

טנקס אהבות 3'>

08/10/2013 05:17

מושלםםםם תמשיכיייי נשמע טובבב!!

08/10/2013 05:21

קודם כל אני רוצה לציין שיש לך כתיבה משובחת, מעבר לזה הצלחת גם לסקרן אותי וממש להרגיש את כל התיאורים כאילו אני בעצמי אחת מן הדמויות,
אז כן, אם לא הבנת, אני מחכה להמשך :)

08/10/2013 05:46

טנקס מדהימות!! כלכך כיף לראותת את זהה 3'>

08/10/2013 05:50

תמשיכי :)

08/10/2013 07:05

[ :

08/10/2013 07:57

מווווושלםםםםםםם אהובתיייייי!!!!!
זהההה פשוווו מדהים כול כךךךך את חייבת להמשיך !!!!

08/10/2013 10:15

טנקס אהובתי המושלמתת3'>

08/10/2013 10:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך