אני מקווה שתציעו דמויות...(:

נשיקה שובבה – הקדמה+הרשמה

20/06/2014 982 צפיות 6 תגובות
אני מקווה שתציעו דמויות...(:

שמי האני מרליס , גיל 16. מראה חיצוני: עיניים שחורות כמו הלילה ושער שחור כמו פחם שמגיעה עד אמצה הגב.
אופי: ביישנית , ערמומית כשצריך , חייכנית.
אין לי אחים אני בת יחידה ואני גרה אם אבי , אמי שפטרה כשהייתי בת 4. אבי לכך את זה קשה אבל אם השנים הוא יתגבר על הכאב.
אני ולימודים לא מסתדרים , אני גרועה בכל המקצועות והשנה לא הצלחתי לקבל ציון במבחן מעל 80.

בהרשמה אני צריכה:

-אבא של אהני.
-שתי חברות טובות של האני.
-נער שאהני מאוהבת בו.
-נער שמאוהב בהאני.
-האח הקטן של הנער שאהני מאוהבת בו.
ההורים (אמא ואבא) של הנער שאהני מאוהבת בו.

בדמויות תצטרכו לכתוב:
שם , שם משפחה , מראה חיצוני , אופי. תכתבו על המשפחה של הדמות.
אפשר לכתוב מקרי עבר אם תרצו.


תגובות (6)

נער שמאוהב בהאני
שם: דניאל מאייביץ'
מראה: שיער חום גלי, עיניים כחולות כמו הים, גבוה, שרירי אבל לא ברמה מטורפת, אף מושלם ושפתיים מזמינות
אופי: חכם, אוהב להתבדח, לוקח דברים ברצינות רק כשצריך, ילדותי, סרקסטי, נאמן והכי חשוב שרמנטי
אם לא יביאו לך את המשפחה שלו אז תגידי לי ואני אכתוב לו רקע

20/06/2014 13:33

אה, זה קורה בישראל או בחו"ל?

20/06/2014 14:05

חברה טובה של אנני
שם:מיקה קלרמיס
מראה: היא בלונדינית עם עינים כחולות, לא גבוהה מידי ולא נמוכה מידי.
אופי: כולם בטוחים שהיא פקאצה, אבל היא לא,היא ה-B.F.F של אנני, והיא מעולה בדרמה,תמיד מגנה על אנני, ואם אפשר שיהיו 2 בנים שמאוהבים בה? והיא טיפל'ה ילדותית וממש מצחיקה,תלמידה בסדר…

20/06/2014 14:10

אבא של אהני
שם: סבאסטייאן מרליס
מרא חיצוני: שיער עד לאוזניים שמתחיל להאפיר. עיניים כחולות-אפורות. יש לו כרס קטנה והוא די גבוה (יותר גבוה מאהני). הוא לא דומה לאהני בכלל.
אופי: איש פשוט שניראה תמים. הוא מיודד עם כולם מלב משפחה אחת אבל את הסיבה לא יודעים.
מקרי עבר ועל המשפחה: אבא של סבאסטיאן נרצח על ידי משפחת טומילסון (אותה המשפחה שהוא שונא). אביו, רוני נרצח כשסבאסטיאן היה בן 16 ואמו שהייתה חולת סרטן נדרשה לדאוג לו אולם גם היא מתה לאחר מספר חודשים. רוני נרצח על ידי דיימון טומילסון וסבאסטיאן נשבע להרוג אותו. יום אחד הוא שרף את מכוניתו של רוני ויחד איתו היה גם בנו הצעיר (בן שנתיים).
לא גילו שסבאסטיאן אחראי למעשה וזהו סוד שלא סיפר לאף אחד. מלבד משפחת טומילסון שבטוחה שמדובר בו אך אין לה הוכחות.

ופליז תשתמש ואתה יכול לשנות וזה מה שאתה רוצה תןדה

20/06/2014 14:13

לגבי ההקדמה- אני חייבת לציין שבקושי כתבת מה התכונות אופי של אנני. כתבת רק שלושה וגם הן לא רלוונטיות ומשמעותיות כל כך.
בתיאור המראה שלה כתבת רק על השיער ועל העיניים [אגב כותבים אמצע ולא אמצה].
לגבי הלימודים שכתבת- זה באמת רלוונטי?

הרשמה– הנער שבו אהני מאוהבת♥

שם: תומאס (עם א')
גיל: 16 וחצי (?)
מראה חיצוני: מבנה פניו עגול. שיער שטני, עיניים חומות. גבוה ומעט שרירי.
אופי: הוא לא ערס אבל מבלה עם ערסים. שחצן, מלא הומור, זללן, אוהב לישון, מתעצבן מהר במיוחד, כשהוא לא רוצה לדבר על משהו הוא מעביר נושא במהירות, מסתורי במקצת, לא מתחברת לכולם.
משפחה: ההורים שלו גרושים מגיל 10 ויש לו אחות קטנה בת 12 בשם היילי.

תתחילי

20/06/2014 14:22

אני צריכה דמות נוספת , את החברה השניה של האני…(:

21/06/2014 17:30
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך