Pnina2612love
והינה הפרק השלישי אני ממש מצטערת שהוא קצר . אני אשתדל להעריך יותר את הפרקים כמה שאפשר . אשמח שתגיבו לי ותגידו לי אם אהבתם ,אפילו ביקורת מאוד תשמח אותי תודה מראש אוהבת מלא!!!! Pnina😚

נשיקת שנאה 3

Pnina2612love 27/08/2018 526 צפיות 5 תגובות
והינה הפרק השלישי אני ממש מצטערת שהוא קצר . אני אשתדל להעריך יותר את הפרקים כמה שאפשר . אשמח שתגיבו לי ותגידו לי אם אהבתם ,אפילו ביקורת מאוד תשמח אותי תודה מראש אוהבת מלא!!!! Pnina😚

לא חשבתי שהוא ישאר כאן . חשבתי שהוא יברח כמו בפעם הקודמת שעשה.הוא המשיך להישען על מכוניתו הלבנה .כשרגל אחת מכופלת לאחור ונישענת על המכונית . משב רוח קריר חלף ואעיף מעט את שערו וכך גם את שיערי. אני עדין עמדתי במרחק של כמה פסיעות ממנו ומבטי ננעץ רק בו . הוא לא הרפה מחיוכו אך נשא את עיניו לשמים , באור המעומעם של פנס הרחוב עיניו היו כמעט בצבע של הסרבל שלי, קולטון התבונן מעט בשמיים הכחולים שהשמש כימעט כבר רצתה לשקוע .השמיים קיבלו את הצבע הכחול בהיר .הם ניראו כאילו יצאו מסרט מצויר . קולטון העביר את מבטו אליי.שיערו החום המתעופף ברוח עינייו הירוקות שניראות כה נוצצות כשהפנס מאיר אותן ,הטישרט הלבנה שהוא לובש מתחת לז'קט העור השחור שלו ,מכנסי הג'ינס עם הקרעים ,העור השזוף שלו .עכשיו כשאני שמה לב הוא כל כך מושלם ,והוא ניראה כול כך טוב שזה כואב .נשכתי את שפתי התחתונה למחשבה הזאת ,פלטתי אוויר מראותיי, אם הוא היה קצת משנה את אופיו אולי הוא היה בחור שכול בחורה היתה חולמת עליו ,אבל ביגלל האופי הקר והאכזרי שלו הוא שונה. לא משנה מה תמיד אוהב אותו .שנינו המשכנו להביט אחד בשניה במרחק לא רב . הרחוב כימעט היה ריק מאנשים רק כמה מכוניות חלפו .וגם בחניה שממול ביתי לא היה שום רכב מלבד של קולטון. משב הרוח הפסיק להעיף את שיערי אך אחל להיות קריר מעט .אז הייתי חייבת לחמם את עצמי, השפלתי את מבטי והבטתי בנעלי האולסטרס השחורות שלי הן היו מטונפות מכול העבודות שלי במוסך ,לכן אני עובדת שם כדי להרוויח כסף לעצמי ולמשפחתי,לחייי היו רותחות ואני חושבת שהן האדימו אך ידי וזרועותי היו קרות,שילבתי את ידי והצמדתי אותן לחזי כדי להיתחמם ,עמדנו שם ללא מילים כבר זמן רב."אמ… נעשה קריר וחשבתי שאולי עדיף ש-" קולטון עטף אותי בז'קט העור שלו ,מבטי היה מושפל לריצפה וכניראה לא ראיתי שהוא עומד לידי,לבשתי את ז'קט העור שלו ורכסתי אותו , הוא היה גדול עליי לא היתפלאתי הרי קולטון מתאמן.לז'קט שלו היה ריח כול כך טוב ,זה בטח הריח של קולטון .קולטון חיבק אותי מאחורי גבי , הבטתי בפניו ועינייו היו עצומות הוא קבר את פניו בצווארי ואסניף אותו ,הגוף שלי היתמלא זרמים וצמרמורות לא הרגשתי את הרגליים .אבל אני חושבת שלא הרגשתי את הרגליים ביגלל שהנעליים היו מעט קטנות עליי והן הכאיבו לי מדי פעם.הוא אסניף אותי ועטף אותי בידיו הגדולות והחסונות, הרגשתי ממש מצומקת וקטנה .הוא נשק את צווארי ולאחר מכן נשך את תנוך אוזני. הצמרמורות והזרמים רק היתפשטו בכול גופי .לפתא שמעתי רעש מאחורי זה לא היה שייך לקולטון כי זה היה מכיוון ביתי,שמעתי את הדלת ניפתחת וקול של אישה אומרת משהו שלא היצלחתי לשמוע ,הקול היה מוכר לי. זה היה קולה של אימי . באותה שניה היתרחקתי מקולטון וסידרתי את עצמי.עברתי את ידי בשערי כדי לבדוק שהכול בסדר ועמדתי כמו גוש קרח. הייתי רחוקה ממנו כמה שאפשר.


תגובות (5)

אני כבר עובדת על פרק 4 הוא יהיה יותר ארוך אז לא לדאוג ,אני ממש רוצה לדעת מה אתן חושבים אז תשתפו אותי !!!!תודה!!!! אוהבת מלא!!!!❤💋

27/08/2018 14:48

מושלם מחכה להמשך !!!

27/08/2018 17:07

ממני חמש לבבות בקליל 😘❤❤❤❤❤

27/08/2018 17:07

אמאאאא איזה מושלם אני כבר מאוהבת בהם!!
תודה רבה פנינה!

28/08/2018 19:11

תודה לך זה ממש כיף לראות שאת אוהבת את הסיפור זה משמח אותי בטירוףףף!!! אני באמצא לכתוב את פרק 4 אז עוד היום הוא יעלה !!!!!!💋❤❤❤

28/08/2018 19:19
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך