נתי ושירן-פרק 10

time machine123 20/09/2018 420 צפיות אין תגובות

יום אחד נתי קם והחליט שעליו להתרגש משירן, לאחר ארבע שנות נישואין ביחד , הוא ניסה לשכוח את נטלי אך לשווא.

הוא לא ידע איך להגיד לשירן שהוא רוצה להתגרש רק כדי לעזוב אותה לטובת נטלי.

נתי בסך הכול רצה להגיד את האמת לשירן ולא לגרום לעצמו שהוא יחיה בשקר.

איך הוא יגיד לה את מה שהוא מרגיש? הוא רק יפגע בה והאמון שלה שוב יפגע!!

האם הוא יגיד בנוסח כזה : " תראי , אני אוהב אותך ובלב שלי יש פינה רק בשבילך.

אבל , אני לא יודע איך להסביר את זה. פגשתי מישהי אחרת והתאהבתי בה.

לכן אנחנו לא יכולים להיות יותר ביחד , ברצוני להתגרש." כך או כך הוא יגיד את מה שיש בליבו לומר לה.

נתי קם בבוקר והסתכל על עצמו בראי. הוא הרגיש כל כך אחרת , הכול עכשיו היה שונה בעבורו.

שירן כבר ישבה על הספה שבסלון וצפתה בטלוויזיה.

הוא לא האמין למה שהוא הולך לומר לה עוד כמה רגעים , הוא שנא את עצמו שהוא היה צריך להגיד לשירן על כך שהוא אוהב את נטלי עדיין וברצונו להתרגש ממנה.

נתי הבחין בשירן וראה שעבר עליה לילה לא שקט. אחרי שני הניסיונות שלה להיכנס להיריון לא צלחו.

היא הפילה פעמיים כשהתברר שהעובר שניסו ליילד ללא הצלחה , נולד כמת בעצם.

שירן עברה תקופה לא קלה כשהשניים ניסו לראשונה להביא ילדים אל העולם.

" שירני. " נתי פנה אליה וחייך לעברה , " אנו צריכים לדבר." אמר בטון קר ושתק כי לא היה לו מה לומר.

" על מה אתה רוצה שנדבר? נו , נתי! תגיד את מה שאתה רוצה לומר!" אמרה שירן בחוסר סבלנות.

" שירני , תראי זה לא קל אבל אין לי איך להסביר את זה , זה פשוט קרה. ארבע השנים הללו היו עליות וגם ירידות. העניין שלפני שהתחתנו , הכרתי מישהי אחרת והתאהבתי בה . החלטתי שאני רוצה לנסות איתה. אני אוהב אותך ובלב שלי יש פינה רק בשבילך אבל.. אני רוצה להתגרש!" ירה נתי את הפצצה לתוך האוויר.

שירן קפאה במקומה בעומדה ופניה האדימו.

" מה זאת אומרת להתגרש?" שאלה שירן שהייתה בהלם.

הדמעות פרצו מעיניה והיא הסתכלה עליו בבלבול.

" אני לא יודע איך להסביר את זה .. אני.." הוא אמר בהחלטיות והביט בה בחיוך עצוב.

" אל תסביר שום דבר. ששש.. הבנתי אותך." קראה שירן בקול שבור.

היא הביטה במבט ממושך ונתי השפיל את מבטו , הוא רצה רק לחבק אותה באותו הרגע.

אבל כל מה שהוא היה יכול להרגיש זאת מבוכה.

" למה אתה עושה לי את זה? " היא שאלה בקול מאוכזב.

נתי הרגיש שהוא איכזב אותה ושעכשיו כל מה שהיה לו לומר , פשוט פרח ממוחו.

נתי ידע היטב שהוא איכזב את שירן. אבל הוא אמר רק את האמת. הוא לא היה יכול להסתיר ממנה יותר מדי זמן.

" סליחה , שירן! אני פשוט לא יכולתי לשקר לך יותר." קרא נתי בחיוך מצטער.

שירן כבר לא יכלה להתאפק עוד והתחילה לבכות בקול.

היא רצה מהר ככל שהיא הייתה יכולה , ונעלה את עצמה בחדר.

היא לא אכלה וגם לא שתתה . רק בכתה.

היא לא הבינה מה קרה ולמה זה קרה.

הכול היה כל כך מושלם. היא רק חשבה לה בליבה : למה הוא עשה לי את זה?

היא אהבה את נתי כל כך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך