נתי ושירן-פרק 11

time machine123 21/09/2018 418 צפיות אין תגובות

שירן עזבה את הבית של נתי ולא אמרה לו בכלל לאן מועדות פניה בכלל.

היא חשבה שעדיף לא להיפרד מנתי, הכי חשוב זה לנסות להמשיך הלאה בחייה למרות כל הכאב הגדול שנגרם לה מפרידתה מנתי.

היא הלכה לגור אצל מוריה , החברה הכי טובה שלה מימי התיכון שלא האמינה שהזוגיות שלה עם נתי לא עבדה בכלל.

שירן לא ידעה את נפשה בגלל שהיא הייתה עדיין כל כולה מאוהבת בנתי, היא הייתה עצובה מכך שהוא עזב אותה לטובת נטלי .

" מאמי , היי! את מוזמנת להיכנס! מה נשמע , שירני שמעתי את החדשות עלייך ועל נתי, שמעתי שבארבע השנים האחרונות אתם עברתם שתי הפלות של שני הריונות שלא צלחו ובשניהם העובר יצא לאוויר העולם כמת.

אני ממש מצטערת , נשמה טובה שלי שלא הייתי מספיק שם כדי לתמוך בך.

ואני לא אתן לנתי לפגוע בך, האמת שאת מקסימה וכל כך טובה. שמגיעה לך אהבה יותר טהורה והכי אמיתית עם בן אדם שיעשה לך טוב.

לא בן אדם שיעשה לך רע , אני לא אומרת שנתי טלית שכולת תכלת. אבל אל תחשבי עליו יותר , טוב? הבן אדם הזה עשה לך רע.

אתם עומדים להתגרש , מתוקה שלי וזה כבר לא נשמע טוב.

אני יודעת שאת פגועה כרגע." אמרה מוריה בקול רך וחיבקה את שירן השבורה.

" לא חשבתי שאני ונתי ניפרד בסוף. חשבתי שאהבה כמו שלנו יש רק פעם אחת בחיים.

כנראה טעיתי. אני עדיין חושבת שהוא עשה טעות.

פעמיים ניסינו להיכנס להיריון ולא הצליח לנו.

ניסיתי להביא ילדים דרך טיפולים אבל גם השיטה הזאת לא עזרה לי ממש.

אז החלטתי ביחד עם נתי , שאם זה לא מצליח לנו. אז כדאי שנפסיק את הטיפולים." אמרה שירן בקול שבור.

" אני מבינה , חיים שלי! זה ממש לא הגיע לך . איזה מזל נאחס יש לך.

התחתנת עם נתי והכול היה נראה טוב ויפה.

כשלפתע , לאחר ארבע שנים שניסתם להביא ביחד ילדים אל העולם.

נתקלתם בקשיים. עברת שתי הפלות שגרמו לך לעשות קצת חשבון נפש בזוגיות שלך עם נתי. אחותי , אם את צריכה מישהו בשביל לדבר איתו,

תמיד תזכרי שאני נמצאת פה , כדי להקשיב לך.

מה את רוצה ? שאני אביא לך משהו קר או חם לשתות?" שאלה מוריה בנימוס וחייכה לעבר שירן .

" אני אשמח לשתות מיים. " אמרה שירן בהחלטיות.

" טוב , זה בדרך אלייך." אמרה מוריה בחיוך שובב והלכה למזוג לשירן כוס מים קרים.

" הנה , קחי!" קראה מוריה והגישה לה את כוס המים כדי שתשתה קצת.

" את יודעת , כואב לי להודות בכך. אבל חשבתי שאטוס ביחד עם נתי להכיר את ספרד. בסוף , גם לשם לא נסע בכלל.

אני לא מאמינה שעכשיו אני בלעדיו. את יודעת , אני כל כך אוהבת אותו.

נתי הוא בחור טוב ולא מוצאים אחד כמוהו באף מקום , אני לא מאמינה שאני הולכת להתגרש ממנו בעוד כשבועיים.

את קולטת שהוא עזב אותי לטובת הנטלי הזאת. אני לא מבינה בכלל מה הוא מצא בה." קראה שירן בחיוך עצוב.

" טוב , שירן. אני מבינה מה שאת אומרת , את ונתי תתגרשו , ותדאגו לחלק ביניכם את העניינים שווה בשווה.

זאת לא פעם ראשונה שאני אגיד את זה , אבל אל תכעסי עליי , טוב?

ראיתי את נתי מתנשק עם הנטלי הזאת. הוא כבר מזמן בגד בך ,אז במסיבה אז רציתי לספר לך את האמת.

אבל לא יכולתי.

כי הרגשתי שאני אהרוס לך את מה שיש לך עם נתי. עכשיו אתם הולכים להיפרד.

ראיתי אתכם מתחתנים ועכשיו אני הולכת לראות אתכם על סטטוס " גרושים"

אבל היי , לנתי יהיה עסק איתי אם הוא יעיז לפגוע בך בשנית.

שירן , את כמו אחותי , את יותר מחברה. אבל את הכי חשובה לי , יותר מכל בן אדם אחר." קראה מוריה בעוקצניות.

לפתע נטלי התדפק על הדלת , והתחיל לדפוק בעצבנות על הדלת.

הוא לא הבין איך שירן הלכה ככה בלי להיפרד ממנו .

" שירן , אנו צריכים לדבר!" צעק נתי מעבר לדלת הסגורה.

" אני שומעת את נתי , אני הולכת לפתוח לו." אמרה שירן בנימה רכה וניגשה אל הדלת כדי לפתוח אותה כדי שנתי יוכל להיכנס פנימה.

" אל תפתחי לו את הדלת! הוא צריך להתבייש שהוא ממשיך לפגוע בך ." התנגדה מוריה.

" אולי אני אשמע מה יש לו לומר , ונדבר כמו שני מבוגרים על מה שקורה לנו בחודשים האחרונים. תכנסי אותו בבקשה. אני חייבת לדבר איתו בארבע עיניים , לבד!" התעקשה שירן.

" שירן , בבקשה. אל תשאירי אותי בחוץ. למה עזבת מבלי שנדבר אחד עם השנייה כמו שצריך.

שירן , תעני לי מיד!!" צעק שוב מבחוץ , אבל הפעם אף אחד לא שמע את צעקותיו.

" אל תתעקש , פגעת בשירן ונפרדת ממנה כי אתה כל כך התאהבת בגברת נטלי." אמרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך