נתי ושירן-פרק 7

time machine123 17/09/2018 492 צפיות אין תגובות

נתי ניתק את נטלי מעליו במהירות מפורזת וניגש לפתוח את הדלת.

הוא חייב לשכוח אותה כי היום הוא מתחתן עם שירן.

" אוף , נתי . למה אתה הולך?" שאלה נטלי באכזבה כי היא חשבה שהפעם נתי לא יוותר עליה.

אך היא הבינה שהחתונה הייתה יותר חשובה בעבורו כרגע.

נתי טרק את הדלת ופשוט הלך משם מהר ככל שהיה יכול.

הוא שוב בגד בשירן , שוב! הוא הבטיח לה שביחד הם יפתחו דף חדש.

נתי הרגיש שעוד הפעם הוא איכזב את שירן .

הוא נכנס למכונית ונסע לביתו כדי להתכונן לחתונה שתהיה בערב.

הוא התרגש בטירוף והוא כל כך רצה לראות את שירן יותר מתמיד.

כי הם לא דיברו אחד עם השני מעל לשבוע וחצי.

שירן הייתה על סף סערת רגשות , היא חשבה שהיא תוכל לחכות עד הערב ואז לראות את נתי.

" אז מה , החתונה מתקרבת ומשמשת לבוא. שירני , באנו כדי ללוות אותך למספרה ואחר כך אנחנו ניסע איתך כדי שתפגשי את נתי. אני כבר מחכה שתלבשי את שמלת הכלה." אמרה מוריה בהתרגשות וחיבקה את שירן שלרגע לא חלמה להיות כבר מתחת לחופה.

" כן , אני מאוד מתרגשת. אני לא מאמינה ששבוע עבר , רק נשארו עוד כמה שעות עד החתונה וזהו.

אני ונתי לא נפגשנו כבר שבוע ואני ממש להוטה לראות אותו שוב , לחבק אותו ולהיות איתו בחתונה.

בנות , תקשיבו. אני בלחץ מטורף כל הבוקר רק אני מחכה שיבוא כבר הערב.

נו , תגיע כבר!" קראה שירן בלחץ.

" אני גם מתרגשת ביחד איתך , אלוהים , זה ממש קרוב. אני ארקוד איתך כל הערב ולא אתן לך להישאר רגע אחד לבד.

היום את תהיי מלכה ליום אחד!" קראה אלין בחגיגיות.

" איזה כיף , אני ארקוד עם כל אחת מכן. תודה לכן שבאתן , נשמות יקרות שלי. אני מאוד אוהבת אתכן.

תודה רבה על השנים שהייתן לצדי ואף פעם לא איכזבתן אותי . " ענתה שירן בחיוך של ניצחון.

" תודה לך , שירני. תתחזקי ותהיי שמחה . זה היום שלך. את צריכה לשמוח עד השמיים . אוי , מי זה מצלצל בדלת?" שאלה נועה בקול.

אביה של שירן הלכה לפתוח את הדלת וכשהוא הבחין שנתי כבר הגיע , הוא התחיל להריע לעברו.

התרגשותה של שירן רק גברה . היא התחילה לבכות מרוב התרגשות.

" שלום , שירן! איך את? את מתרגשת?" שאל נתי בסקרנות כי הוא חשב ששירן בכלל לא התרגשה מכך שהיא מתחתנת איתו.

" מאוד מתרגשת. היום שנינו נעמוד מתחת לחופה. זה היום של שנינו. אני.." אמרה במבוכה וסומק עטף את לחיה.

" שירן , התגעגעתי אלייך. עוד כמה שעות זה קורה . אני ואת מתחתנים. אלוהים , זה הולך להיות כל כך מרגש." אמר נתי וחייך אל שירן.

" גם אני כל כך מתרגשת , אלוהים זה נראה כמו חלום שמתגשם. אתה יודע כמה אני אוהבת אותך?" אמרה שירן בחיוך נבוך והביטה על נתי בביישנות.

היא נתנה לו נשיקה ארוכה על השפתיים , היא נצמדה אליו וחיבקה אותו חזק כמה דקות ארוכות.

" בטח שאני יודע. שירני. גם אני אוהב אותך כל כך." אמר נתי בטון מתרגש.

מוריה שלחה מבט מזהיר לעבר נתי שלא יפגע בשירן עוד כי למען החברה הכי טובה שלה , היא מסוגלת לכול.

" את יודעת שאני אוהב את שירן , בבקשה ממך תתני לי להתחתן קודם כמו שצריך , ואחר כך נדבר כמו שני מבוגרים , זה מקובל?" שאל נתי ופחד שמוריה תגלה שהוא התנשק עם נטלי עוד הפעם.

" כן , אבל אם עוד אני אראה אתכם מתנשקים, אז אני לא אהיה כל כך טובה כמו שהייתי בפעם הקודמת ואני מספרת הכול לשירן, זה ברור?" קראה מוריה בקול עוקצני.

" כן , בטח. אני מבין שאת אוהבת את שירן ושהיא חשובה בשבילך. אבל אני מעדתי פעם אחת , הבנתי את הטעות שלי." הוא אמר בהחלטיות.

" אני מקווה שהבנת את הטעות שלך שעשית , ולא תחזור עליה פעם נוספת." אמרה מוריה בקול מקווה.

שירן ראתה שהם מדברים וניגשה לעברם.

" אני יכולה להבין מה קורה?" שאלה שירן בדאגה והביטה על מוריה במבט בוחן.

מוריה ונתי החליפו מבטים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך