nobody
עדן לבשה: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=117995606 ירדן לבשה: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=125062977

נתתי לך ללכת כי מגיע לך יותר-פרק 10

nobody 19/06/2014 2015 צפיות תגובה אחת
עדן לבשה: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=117995606 ירדן לבשה: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=125062977

ופתאום שאני כולי בוכה בהיסטריה הוא קם והתחיל לצחוקק
"כוסאמא שלך, יבן זונה זה לא מצחיקק!" צרחתי עליו והבאתי לו אגרופים בחזה למרות שזה לא הזיז לו והוא ניסה לחבק אותי. ילד מטומטם לא ידעתי מה לעשות עם עצמי רציתי למות!
"יפה שלי, לא ידעתי שאת ככה רגישה אני מצטער" הוא אמר והוסיף את המשפט שכל בחורה מחכה לשמוע מהגבר שלה:"אני אוהב אותך." פשוט נפלתי לחיבוק שלו
"שלא תעיז לעשות לי את זה שוב!" צעקתי עליו. הוא מחא לי את הדמעות עם האגודל ונישק אותי בראש.

נ.מ של שלומי:
נישקתי אותה בראש,חיים שלי לא הבנתי מה היא מרגישה כלפיי כמה היא רגישה קטנה שלי. יצאנו מהמים והתקדמנו לכיוון החוף ואף אחד לא היה שם לא עדן לא בן לא עומר, לירון והבנות.
"הם בטח נכנסו למים" אמרה וחייכה חיוך מאולץ כזה
"מה זה החיוך הזה? איפה החיוך שאני אוהב?" אמרתי לה, חיבקתי אותה והרגשתי שהיא מחייכת. "אני…אני אוהבת אותך." היא אמרה ועלה לי חיוך ענק על הפנים
"זה אחרי כלכך קצת זמן שאנחנו מכירים." שוב זה? היא לא מבינה שאני אוהב אותה ולא אפגע בה? "אהובה שלי, זה מה שנקרא אהבה ממבט ראשון. או שיש את זה או שאין את זה, תהיי בטוחה שאני לא אפגע בך. אני מבטיח." שתחייך כל החיים אמן כפרה עלייה. הסתכלנו אחד על השנייה והתנשקנו. בחיים לא אהבתי כמו שאני אוהב אותה ואפילו לא קרוב ואני יודע שאני גם לא יאהב, כל החיים שלי היא.

נ.מ של ירדן:
איך הוא הפחיד אותי אלוהים לא חשבתי כמה קשה יהיה אם דבר כזה יקרה חס וחלילה, הרגשתי שלוקחים לי לא חצי מהלב שלוקחים לי את הלב ואני פוחדת מכל כך הרבה אהבה בכל כך קצת זמן, הוא אמר שהוא לא יפגע בי אז הוא לא. נכון? ישבנו קצת בחוץ הוא לקח את הבירה שלו "בייבי?"
"מה חיים שלי?" הוא אמר כאילו הערתי אותי מחלום בהקיץ.
"בוא נעשה תמונה"
"בואי יפה שלי" הוא אמר ובדיוק בן ועדן יצאו מהים.
"צ'רני בואי צלמי אותנו" אמרתי לעדן והצבעתי עליי ועל שלומי. היא ניגבה את הידיים ולקחה את הפלאפון. היא צילמה כמה תמונות ממש יפות אבל בחרתי תמונה שאני על קצות האצבעות ידיי סביב צווארו וידיו סביב האגן שלי ואנחנו מתנשקים.
'ים עם הבייבי שלי' כתבתי והעלתי לאינסטגרם ולטוויטר.
הגיבו 'בהצלחה יפים' וכאלה הוא כתב 'אישה שלי אני אוהב אותך' שיש לי את התגובה הזאת מה אני צריכה את האחרות?
ראיתי את זה והתיישבתי עליו ושמתי על הכתף שלו ראש. יואוו אני מכורה או כןן?!
הרגשתי שמיצינו בים וכולנו כבר ישבנו בחוץ והיה בערך 5 וחצי התלבשנו והלכנו.

נ.מ של בן:
היינו במים, צחקנו, דיברנו אחח היא כל כך יפה אבל היא רוצה אותי בתור ידיד בסך הכל ולא מבינה כמה אני רוצה יותר. "את כל כך יפה" אמרתי והיא חייכה והסמיקה, צחקקה והוסיפה:"חנפן אחד" ונתנה לי דחיפה קטנה בכתף. זה אמיתי? אני רוצה רק לנשק אותה רק אותה להרגיש אותה את המגע שלה. התקרבנו כמעט הייתה נשיקה ואז..
אז היא סובבה את הראש. כוסעמק! מטומטם למה אתה לא ידוע לשלוט בעצמך!?
"אממ.. סליחה" היא אמרה והשפילה מבט. לא נו
הרמתי לה את הראש מהסנטר ואמרתי:"לא, אין לך על מה. אם כבר מישהו צריך להצטער פה זה אני ואך ורק אני, אני מצטער, לא שלטתי בעצמי אני רואה אותך וכל מה שאני רוצה לעשות זה להיות בקרבתך, לנשק אותך אין לך מה להשפיל את הראש בגלל אף אחת או אף אחד!"
היא חייכה וקפצה עליי "חיים שלי אתה" צחקתי והוספתי:"ידוע, ידוע." ניסיתי לשחק אותה
"מאמי, אתה לא יכול בלעדיי על מה אתה מדבר" צחקתי, טוב היא צודקת "נכון, סליחה" אמרתי והרמתי את ידיי לכניעה והיא שילבה ידיים וחייכה אין דברים כמוה נשבע.

נ.מ של עדן:
הוא ניסה לנשק אותי. להגיד שלא רציתי את זה, זה יהיה שקר. רציתי, אבל ידעתי שזה יהרוס את הקשר שלנו אז פשוט נלחמתי עם הדחף הזה וסובבתי את הראש. התרגשתי ממה שהוא אמר לי אחרי וקפצתי עליו. אחר כך יצאנו מהמים צילמתי את שלומי וירדן הנושים האלה והלכנו.
הגענו הביתה בשש עצרנו אצל ירדן כי היא באה לישון אצלי, היא התקלחה לקחה תיק ובאנו אליי .התקלחתי והחלפתי לפיג'מה והתיישבנו בסלון. הזמנו פיצה וקנינו גלידה והתיישבנו למרתון כאסי. אחרי כמה פרקים החלטנו שאנחנו רעבות והלכנו להביא את הפיצה מהמטבח וירדן קיבלה הודעה משלומי….. -השעה- 7:20

נ.מ של ירדן:
באמצע המרתון של כאסי קיבלתי הודעה
מאת: 'הבייבי שלי'
'מאמי? אני והבנים הולכים למסיבה בתשע וחצי של ידידה, את ועדן רוצות לבוא?'
'טוב שאתה אומר עכשיו יש לנו רק שעתיים להתארגן חוסר אחריות שלומי'
'חחח, לא נורא יפה שלי. שאני אהיה למטה אני אתקשר , אוהב אותך'
'אוהבת יותר'
סגרתי את הפלאפון, צ'רני הייתה נוכחת בכל ההתכתבות הזאת ולא הייתה בכלל שאלה
"אומייגאדד" צרחנו "יאללה להתארגן" אמרתי אספתי לגולגול ומחאתי כף פעמיים.
עפנו להתארגן
(קישורים שלי ושל עדן ברציתי להוסיף.)
התאפרנו וסידרנו את השיער (גם תיאורים אלו מופיעים בקישורים.)
2 שיחות שלא נענו מאת: 'הבייבי שלי'
חזרתי אליו :"מה?"
"אני למטה כבר 10 דקות רדו."
"טוב אנחנו מוכנות" שמנו בתיק בושם קטן, אני של שאנל והיא של דולצ'ה לקחתי פלאפון מטען אודם סגרנו את התיקים היא לקחה מפתח הכניסה חזרה לתיק ויצאנו.
הגענו למטה והם יצאו מהאוטו "בעלי איזה מכוער" אמרתי בעוקצניות צינית לשלומי וצחקתי
"שתקי קוף את מאוהבת בי"
"מאמי, אל תחמיא לעצמך." אמרתי והוא עשה פרצוף של נפגע
"כפרה אניי על הדבר הזה!!" אמרתי לו והוא נישק אותי
"איי לאב יו בייבי"
"חיים שלי למד אנגלית?"
"האנגלית שלי מתחילה ומסתיימת במשפט הזה."
ישר צחקנו ארבעתנו.
חיבקתי את בן ועדן חיבקה אותו ואת שלומי. נכנסנו לאוטו ונסענו.
כמובן שהוואחשים האלה חייבים לעשות פוזה ובאנו עם מוזיקה על פול ווליום והתפוצצו לי האוזניים!
יצאנו מהמכונית וביקשנו שיצלמו אותנו איזה מישהי חמודה אחת צילמה אותנו באתי להעלות את התמונה וראיתי מולי את לי.
זה הולך להיות לילה ארוך…מאוד.


תגובות (1)

תמשיכי מידדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
חדשה

19/06/2014 22:32
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך