סורי שעבר הרבה זמן אבל בא עוד פרק ❤️ מקווה שתאהבו ותגיבו????

נתת לי הזדמנות להוכיח נכון? מה את צריכה יותר מזה? – פרק 11

29/03/2016 690 צפיות 2 תגובות
סורי שעבר הרבה זמן אבל בא עוד פרק ❤️ מקווה שתאהבו ותגיבו????

פרק 11
-כעבור כמה ימים-
~נ.מ של סופי~
אני וליאב ישבנו בחדר שלי וראינו כמעט מלאכים. היא עוד לא יודעת עליי ועל אביאל, אני יספר לה בקרוב.
הייתה דפיקה בדלת, ״מי זה?״ שאלתי.
הדלת נפתחה ואביאל עמד בכניסה לחדר.
״היי חיים שלי״ אמר ונישק אותי. ״היי מאמי״ אמרתי לו וליאב השתעלה בכאילו ואני ואביאל הסתכלנו עלייה. היא הייתה עם פנים כועסות.
״אני רק באתי להגיד שלום, ואני כבר לא פה״ אביאל אמר, נתן לי נשיקה קטנה והלך.
״תקשיבי, באמת שהתכוונתי לספר לך אבל פשו..״ אמרתי והיא קטעה אותי בצרחה, משוגעת שלי. ״או מיי גוד ממתי??״ היא שאלה בצרחה וחיוך. ״מיום שבת״ אמרתי בחיוך חולמני. ״יואו אני מה זה שמחה בשבילך״ צעקה וחיבקה אותי חיבוק ענקי.
״תודה חיים שלי, אבל תהיי בשקט״ אמרתי לה. ״מה, למה?״ היא שאלה בסקרנות.
״סער, הוא לא יודע״ אמרתי, ״אני רוצה להגיד לו עכשיו״ הוספתי.
״יש מצב נדבר בערב? למה יש לי הרגשה שזה יהיה ארוך״ שאלתי אותה.
״בטח יפה שלי, עם את צריכה משהו תתקשרי״ חיבקה אותי ליאב והלכה.
״אביאל בוא רגע״ צעקתי לו .
״אה?״ אמר ונכנס לחדרי. ״סיפרת לו ?״ שאלתי בלחש. הוא הנהן לשלילה.
״אז אנחנו מספרים לו עכשיו״ אמרתי ומשכתי אותו לכיוון החדר של סער. לפני שנכנסנו הוא עצר אותי. ״את בטוחה?״ הוא שאל וליטף את הלחי שלי.
״בטוחה״ אמרתי ונכנסנו לחדר שלו.
״סער, אנחנו צריכים לספר לך משהו״ אמרתי וגרמתי לסער להפנות את מבטו לכיווני.
״אתם ביחד, בהצלחה״ הוא אמר. הייתי בשוק, ממש בשוק.
״מה.. איך?״ שאלתי בהלם.
״מה זה משנה? בהצלחה אח שלי״ אמר ולחץ את ידו של אביאל. ״תשמור עלייה, אם קורה לה משהו אני שם אותך בשקית זבל ושולח אותך לחירייה, מבין?״ שאל סער את אביאל, אני צחקתי. ״אני ישמור עלייה כמו על החיים שלי״ הוא אמר וחיבק אותי מהצד.
״טוב יאללה עופו מפה, יש לי מסיבה לארגן״ הוא אמר והעיף אותנו מהחדר שלו.
הלכנו לחדר ושמתי את ראשי על ברכיו.
״תגיד, מאז התאונה הייתה לך מישהי רצינית?״ שאלתי אותו, התעניינתי.
״לא ממש, היה סטוצים פה ושם. חוץ מזה כלום״ אמר וחייך ״ולך?״ הוא שאל.
״לא, כאילו לא הייתי עם אף אחד״ אמרתי לו ״תמיד אהבתי אותך״ התרוממתי לישיבה והסתכלתי לו בעניים. ״אני אוהב אותך..״ אמר ונישק אותי.
ועכשיו, אפשר לומר שאני הבן אדם הכי מאושר בעולם.


תגובות (2)

תמשיכי

30/03/2016 09:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך