העלאה שנייה כי נמחק לי ♥ מקווה תאהבו ותגיבווו ♥

נתת לי הזדמנות להוכיח נכון? מה את צריכה יותר מזה? – פרק 13

14/04/2016 680 צפיות אין תגובות
העלאה שנייה כי נמחק לי ♥ מקווה תאהבו ותגיבווו ♥

פרק 13
-יום שבת בערב-
״אבל איך זה יכול להיות?״ שאלתי תוך כדי שישבתי ליד השולחן בחדר ושיחקתי עם העט.
״נו די כבר לחשוב על זה יקרציה״ אמר אביאל והתיישב לידי. ״אתה יודע איך קוראים לו?״ שאלתי את אביאל.
״צדוק, צדוק שמואלי אני חושב. ראיתי אותו כמה פעמים אצל הנשר במועדון״ הוא אמר והסתכל עליי.
״תביא לי את המחשב״ אמרתי,
״מה, למה?״ הוא שאל מופתע והרים את הקול. ״תביא לי את המחשב״ הרמתי את קולי גם.
״בסדר בסדר״ הוא אמר והביא לי את המחשב.
״מה? רשום שהשם משפחה הקודם שלו היה כהן, שהוא ברח מהבית של ההורים שלו בגלל.. לא רשום למה״ הקראתי את מה שהיה רשום בתוכנה של המשפחה, תוכנה שהמצאתי שעוזרת למצוא אנשים בקלות , ״זה לא נראה לך מוזר?״ שאלתי.
״אולי די עם זה כבר?״ הוא אמר וסגר לי את המחשב ״עומד מולך מישהו, חתיך, קשוח, שרירי. ואת מתעסקת לי במחשב שלך נו באמת״ הרים אותי וזרק אותי על המיטה.
״ועכשיו נשיקה״ הוא אמר ועלה מעליי.
״טוב, אבל קטנה״ אמרתי ונישקתי אותו נשיקה קטנה, טוב לא ממש קטנה.
הוא חיבק אותי וירד עם היד לכיוון התחת שלי, ״אביאל״ אמרתי תוך כדי נשיקה.
״מצטער״ לחש וליטף את פניי ״זה בסדר, בוא פשוט ניתן לזה יותר זמן״ אמרתי וחייכתי חיוך קטן.
״כל החיים אני אחכה לך יפה שלי״ הוא אמר ונישק אותי.
״אני אוהבת אותך״ אמרתי כשהתנתקנו. ״גם אני אוהב אותך״ אמר וחייך אליי.
-כעבור שלושה ימים-
שלושה ימים שלמים התעסקתי רק בזה ועדיין לא הגעתי לפתרון, איך זה יכול להיות שישלחו בן אדם עם נשק יבש? זה לא הגיוני.
רגע, פעם אחרונה ששלחו אדם ככה אלינו היה בשביל לגלות כוח של מישהו.
הם רצו לגלות את הכוח שלי! בגלל זה הוא הלך כל כך מהר.
רצתי לחדר של סער כדי לספר לו, וכשפתחתי את הדלת ראיתי את סער יושב
עם מישהי, לא האמתי שזאת היא.
לא האמנתי שהיא חזרה.
״ליזי?״


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך