עוד פרק ❤️

נתת לי הזדמנות להוכיח נכון? מה את צריכה יותר מזה? – פרק 8

20/03/2016 701 צפיות תגובה אחת
עוד פרק ❤️

פרק 8
#את השמות לאחים של אביאל לקחתי מהסדרה ׳זגורי אימפריה׳#
~נ.מ של סופי~
—כעבור שבוע—
״סופי את לא מבינה איך אני מתרגשת מהמסיבה הזאת שתהיה בשישי״אמרה לי ליאב, חברה טובה שלי שהכרתי במסיבה שארגנתי.
״מה יש להתרגש? מסיבה רגילה כמו כל שישי״ אמרתי באדישות.
״סתם כי יהיה שם מישהו מיוחד״ היא מלמלה בחיוך חולמני. ״הופה, יש משהו שאת רוצה לספר לי?״ שאלתי עם מבט תחמני. היא צרחה.
״נו דברי כבר״ אמרתי אחרי שצרחה כמו משוגעת בבית שלי.
״תקשיביי הוא גבוה כזה עם גוף חטוב, שיער שחור כזה ויש לו חיוך את מתעלפת״ היא צעקה בהתלהבות.
״קולולולו״ עשיתי קולולו בכל הבית.
״יש תמונה?״ שאלתי אותה. ״ברור״ אמרה ונכנסה לווטסאפ באייפון שלה.
״הנה זה הוא קוראים לו אביאל״ היא אמרה. קפאתי במקומי, מה אביאל?
״מ..מ..הה א..בי..אל..״ גמגמתי בשוק כשראיתי את התמונה.
״מה, מה קרה? מה את מכירה אותו?״ היא שאלה. אוהו מכירה זה לא מילה כפרה.
הדלקתי סיגריה מעצבים, מה ניראלו? בן זונה.
״טוב.. אז ככה…״ אמרתי וסיפרתי לה את הסיפור.
״יואו.. תקשיבי אני מה מצטערת, עכשיו שאני יודעת אני לא נוגעת בו, הבטחה״ אמרה, שמה את ידה על העין ונישקה את אצבעותיה.
״תודה אישתי״ אמרתי וחיבקתי אותה. אני מתה עליה, היא פשוט מושלמת.
~נ.מ של אביאל~
״די כבר שיגעתם אותי די״ צעקתי על אביר ואביגיל, אחים שלי. ״אביר תשחרר אותה וגולי לכי לחדר כבר״ צעקתי עליהם שוב.
אביגיל הלכה לחדר שלה ואביר גם יצא מהחדר.
״מה יש לך?״ נכנסה אבישג, אחותי,לחדרי וטרקה את הדלת. ״נו אביאל!״ היא צעקה עליי.
״לא יודע מה יש לי שוגה, תעזבי אותי עכשיו״ אמרתי ושמתי כרית על ראשי.
״לא עוזבת אותך, תגיד לי מה יש לך!״ שוב צעקה עליי, יואו איזה מעצבנת.
״טוב, אבל די עם הצעקות כבר כל הבית שומע אותך״ אמרתי לה והיא התיישבה לידי על המיטה. ״טוב אז ככה.. את זוכרת את המסיבה שהייתה לפני שבוע, זאת שסופ ארגנה?״ שאלתי והיא הנהנה בראשה.
״במסיבה הזאת, הדיג׳יי רצה לעשות הפסקה אז סופ הציעה שנעשה קריוקי. בקיצור שרתי את השיר אחי של עומר אדם, באמצע השיר היא הצטרפה אליי. שרנו ביחד ואז יצאנו לבחוץ ופשוט״ עצרתי את עצמי לרגע, פחדתי מהתגובה של שוגה.
״פשוט מה?״ היא שאלה אותי במבט מסוקרן. ״נישקתי אותה״ אמרתי לה.
״נישקת את סופ?״ שוגה שאלה בהלם.
״מה היא לא זוכרת כלום?״ שאלה שוב.
״כניראה שלא, כי אני זה שהייתי צריך שנשכח מהנשיקה הזאת״ אמרתי לה. ״היא תגלה את זה בסופו של דבר, או שתיזכר בעצמה, אל תדאג״ היא אמרה לי בחיוך.
״אביאל! אביאל!״ אמא שלי צעקה לי. ״מה אמא, מה?״ שאלתי אותה. ״יש לך פה חבר״ היא אמרה וראיתי את סער.
״מה המצב אחי?״ שאלתי ולחצתי לו את היד. ״שוגה״ אמרתי וסימנתי עם ראשי שתלך לחדר.
״מה קורה כפרה?״ שאל אותי סער.
עכשיו השאלה שלי זה איך אני אומר לו שנישקתי את סופי?


תגובות (1)

המשךךךך שיהיוו ביחד

20/03/2016 13:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך