עוד פרק ❤️ מקווה שתאהבו ותגיבו ????

נתת לי הזדמנות להוכיח נכון? מה את צריכה יותר מזה ? – פרק 9

23/03/2016 704 צפיות תגובה אחת
עוד פרק ❤️ מקווה שתאהבו ותגיבו ????

פרק 9
״מה אחי הכל טוב?״ שאל אותי סער כשראה שלא התרכזתי בסרט שראינו.
״כן.. כן הכל בסדר״ אמרתי לו. ״הרציתי להגיד לך תודה שנתת לי את הכסף להביא לנשר, אין כמוך אח שלי״ הוספתי בחיוך.
״הכל בשבילך אחי״ אמר וחייך והמשכנו לראות את הסרט.
כשהסרט נגמר הוא הלך לבית ואמרתי לו שאני יבוא איתו, אני חייב לדבר עם סופי.
הגענו לבית שלו והוא עלה לחדר שלו, ״אתה בא?״ הוא שאל אותי.
״כבר אני יבוא אחי״ אמרתי לו וראיתי את סופי במטבח, הנה ההזדמנות שלי.
״היי״ אמרתי לה וחייכתי, ״היי״ היא חייכה חיוך מזויף. אני יודע שהוא מזויף, שש שנים אני מכיר אותה. ולפני ארבע שנים, קרה האסון. לא רוצה לחשוב על זה.
״את לא חייבת לחייך עם את לא רוצה״ אמרתי לה, היא הייתה מופתעת שזיהיתי שהחיוך מזויף, ״אני מכיר אותך מספיק זמן בשביל לדעת שהחיוך הזה מזויף״ אמרתי והתמתחתי לאחור.
״אתה מכיר אותי רק שבועיים איך אתה..״ היא אמרה וקטעתי אותה, ״האמת אני מכיר אותך כבר יותר משש שנים״ אמרתי והסתכלתי עליה, זה היה נראה שהיא קצת מפחדת ממני.
״אין לך ממה לפחד, זה אני שושה״ קמתי והתקרבתי אליה.
״איך אתה יודע שקוראים לי ככה? רגע, זה אתה?״ היא שאלה כאילו מתחילה להיזכר.
בבקשה שלא תזכור את האסון בבקשה.
״זה אני שושה״ אמרתי וליטפתי את פנייה.
״אל תקרא לי ככה, תתרחק ממני״ היא צעקה ואני הלכתי לאחור, שיט!
״שושה אני מצט..״ אמרתי והיא צעקה עליי, ״אל תקרא לי ככה, תתרחק ממני״ היא צעקה. ״אני מצטער״ אמרתי לה והתרחקתי, אומר לעצמי לא להישבר. ״תלך מכאן, אל תתקרב אליי״ היא אמרה והלכה. לא הספקתי לעצור אותה, התחלתי להתחרפן, לצעוק, לבעוט בדברים,לא יודע מה עבר עליי באותו רגע.
״אביאל, מה קרה?״ סער בא ושאל אותי כשראה אותי יושב על הכיסא, עם הראש בין הידיים, מתוסכל.
״יש לך איזה משהו להביא לי?״ שאלתי אותו, התכוונתי לחומר, ירוק. ״יש לי, אבל תספר,מה קרה אחי?״ הוא שאל והביא לי כוס מים. ״סופי, היא נזכרה. סער אני מצטער אבל אני נישקתי אותה במסיבה לפני שבוע״ אמרתי לו, פחדתי קצת מהתגובה שלו.
״אתה לא אשם, התגעגעת אלייה. אתה יודע איך אני מתגעגע לליזי?״ הוא אמר ועלינו לחדר שלו. הוא מטורף על ליזי. לא ראינו אותה מאז מה שקרה.
״יאללה תביא ת׳חומר״ אמרתי לו והתחלנו לגלגל.
–תעצרו את השיר–
#כעבור שעה#
״אחי, בוא ונשמח. אחי את המריבה נשכח. אחי תקרא לי אח, אני, לך תמיד אסלח״ אני וסער שרנו בכל הבית בצעקות.
אחח, איזה כיף זה לקבל סטלה.
~נ.מ של סופי~
נכנסתי לחדר של סער כדי לראות מה איתם כי שמעתי צעקות.
ראיתי את שניהם עם סיגריה ביד שלא ממש נראתה כמו סיגריה רגילה ושירים.
וואו כמה זמן לא נגעתי, בדוק הם יביאו לי הם מסטולים מתים.
ישבתי איתם ולקחתי כמה שאיפות מהסיגיה אחרי שעה בערך מצאתי את עצמי מתנשקת עם אביאל.


תגובות (1)

לא הבנתי מה קרה לפני שש שנים איזה אסון?? והפרק מהמם

24/03/2016 11:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך