זה סיפור חדש מקווה שתאהבו ❤️❤️❤️❤️❤️

נתת לי הזדמנות להוכיח נכון? מה את צריכה יותר מזה?

25/02/2016 768 צפיות תגובה אחת
זה סיפור חדש מקווה שתאהבו ❤️❤️❤️❤️❤️

הצגת דמויות!
סיפור חדש ״נתת לי הזדמנות להוכיח נכון? מה את צריכה יותר מזה?״

סופי כהן – בת 15.5, גרה בשכונת התקווה בתל אביב, עם אחיה ועם הוריה. ילדה בעלת עיניים כחולות ושיער זהוב. יחסית נמוכה, עם היא יוצאת מהבית היא תמיד תלבש עקבים חוץ מלבית הספר. מעשנת סיגריות ושותה לפעמים, חיה על הקצה עושה מה שהיא רוצה לא שמה על אף אחד. יש לה 3 אליקסים, עגיל באף, בלשון ובטבור. וכמובן שעשתה אותם מבלי שהוריה ידעו אלא בעזרת אח שלה סער או יותר נכון בעזרת חבר שלו דורי, שעובד בחנות קעקועים בעיר. חולת מסיבות כל מסיבה שיש היא מגיעה, לפעמים גם מייחצנת מסיבות. להוריה אין ממש כסף ובגלל זה עברו לפני שבוע לדרום תל אביב; שכונת התקווה. את הכסף למסיבות אחיה סער מביא לה. לעולם לא האמינה באהבה, היה לה סטוצים פה ושם, וכשעברו דירה אמרה שלא תעשה את זה לעולם והבינה שזה אפילו מגעיל אותה במקצת.

סער כהן – בן 17, גר עם אחותו ועם הוריו בשכונת התקווה. נער גבוה בעל עיניים אפורות ושיער שחור. מעשן סיגריות וכל יציאה שותה עם חבריו אביאל ונתי. גופו חטוב ומעוצב, שלוש פעמים בשבוע הוא עושה ריצות והוא נמצא בחדר כושר. תמיד ילבש מותגים, לא קונה אותם מהכסף של הוריו אלה מכספו האישי שהוא מרוויח בעבודתו כמלצר במסעדה בעיר. יש לו עגיל באוזן ואליקס אחד. בדיוק כמו אחותו חולה מסיבות ובעל מסיבה האחים כהן נמצאים. כל שבוע חברה אחרת, לא מפסיק עם הסטוצים. על היד שלו יש קעקוע עם השם של אחותו באנגלית, אחותו זה החיים שלו. ועל כתפו מאחורה קעקוע של זאב מול הירח.

ספיר אלבז – הילדה הכי מוכרת בשכונת התקווה ובסביבה. הכינוי שלה זה קוקי, תנחשו למה. כי היא מתנהגת בדיוק כמו קוקי מהבורר, בכללי ? שוכבת עם כל אחד די גבוהה טיפה מלאה ושיער שחור קצר עיניים חומות. בת 17 מכורה לאלכוהול גרה בבית לבד הוריה נפטרו לפני שנים והיא דואגת לעצמה.

אביאל לוי – בן 17 וקצת גר בשכונת התקווה קצת רחוק מהבית של סער וסופי, מכיר אותם מאיזה מסיבה שהם היו שם ביחד. עיניים חומות ושיער שחור, חיוך כובש גוף חטוב הולך לחדר כושר עם סער מכור למסיבות ויש לו מועדון משלו בעיר.
מעשן סיגריות ושותה לפעמים ביציאות. אוהב סטוצים אבל לא עושה את זה הרבה.
גם עם האמא המרוקאית והרכושנית שלו.
עכשיו כסער עבר לשכונה הוא התחבר אליו יותר וסער אביאל ונתי חברים הכי טובים וכל הזמן ביחד.


תגובות (1)

תתחילי את הסיפור

25/02/2016 22:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך