היה לי צורך לשתף במשהו שקרה לי. זה עוזר לי להשלים עם הכל. מקווה שזה בסדר (:

סגירת מעגל בפעם הרביעית

05/06/2016 594 צפיות תגובה אחת
היה לי צורך לשתף במשהו שקרה לי. זה עוזר לי להשלים עם הכל. מקווה שזה בסדר (:

*אזהרה: תכנים מיניים – רק 16+. אין כאן יותר מידיי דברים מיניים, אבל למען הספק אני מזהירה*

\" מה אתה עושה פה ? \" חייכתי עד כמה שיכולתי, מנסה להראות נחמדה ושלווה.
\" לג בעומר \" חייך את החיוך הכל כך יפה שלו עד שזה מעצבן, \" ואת ? \"
\" חוגגת יומולדת \" חייכתי בעליזות.
\" פשש מזל טוב יקטינה \" חיבק אותי.
\" טוב בואי אור \" קראתי לאור חברה שלי והלכנו חזרה למדורה שלנו.

לא עברו יותר מחמש דקות, ב3 דקות האלה הגעתי למדורה ולקחתי עוד 2 שוטים של אלוהים יודע כבר מה זה, לא שמתי לב – ואז שמעתי את הצלצול שלי.
אני מביטה בטלפון, וממצמצת בבלבול, מנסה להבין אם אני רואה נכון. \'אקסי הסקסי\' מתקשר. כן….אל תשאלו למה קראתי לו ככה, כי אין לי מושג מה לענות לכם.
\" הלו ? \" עניתי בבלבול.
\" איפה את ? \" שאל.
\" במדורה שלי חח איפה עוד אני יכולה להיות \"
\" בואי אליי \"
\" איפה אתה ? \" שאלתי.
\" ליד עץ .. יש פה גם אוטו והרבה חול \"
\" יא טמבל אתה בים בטח שיש הרבה חול \" צחקתי.
\" אני מסטול נווווווווווו \"
\" כמה שתית ? \" שאלתי.
\" אני אגלה לך כשתבואי \", שמעתי את החיוך בקולו.
\" אני חושב שאני בחנייה \" הוא אמר.
\" בואנה אתה טיפש כמעט כמו שאתה ברגיל \" מלמלתי.
\" מה מלמלת שם לא הבנתי \" שאל/אמר.
\"כלוםכלום, אני באה \" אמרתי.

\"הו הינה אתה\" אמרתי והוא בדיוק הסתובב. הוא פשוט ניתק את השיחה והתקרב אליי ממש מהר. \" מה הייתי עושה לך \" הוא לחש ופשוט נישק אותי משום מקום.
אני לא יודעת למה הייתי מופתעת, ואני גם לא יודעת למה לא ציפיתי שזה מה שיהיה.
" יש לי יומולדתת " התנתקתי.
" מזל טוב יפה שלי " הוא אמר ונישק אותי שוב, תופס לי בישבן.
בסופו של דבר החלטנו שצריך למצוא מקום בצד ולא פשוט להתמזמז באמצע החנייה מול כולם. הלכנו מתנדנדים לחלק האחורי של החוף, איפה שיש גבעות חול כאלה. היה חשוך, רק הירח האיר עלינו. הוא תפס אותי ונישק אותי שוב, היד שלו הגיעה לישבן שלי והיד שלי הגיעה מתחת לחולצה שלו, שורטת אותו קצת כמו שהוא אוהב. המשכנו בשלנו לכמה דקות, עד ששמנו לב שלא כל כך רחוק מאיתנו יש אנשים.
התפוצצנו מצחוק ועברנו למקום אחר.

"אני לא ילד חרא" הוא אמר לי כשהתיישבתי על החול.
" לא אמרתי שאתה ילד חרא " עניתי בגיחוך.
" אבל אכפת לי מה את חושבת עליי " הוא אמר.
" וואלה ? " הבטתי בו מופתעת.
" כןכן " הנהן השיכור.
" מפתיע " גיחכתי.
" לא אכפת לך מה אני חושב עלייך ? " שאל.
" ברור ברור " שיקרתי. הוא האחרון בעולם שיהיה לי אכפת מה חושב עליי.
" תביאי נשיקה " אמר. רוכן לעברי. תפסתי את שפתיו בשפתיי. התגעגעתי לשפתיים שלו.
גאד. אני נוראית.

" אני יודע שאת רוצה אותי " הוא אמר פתאום.
" אני לא רוצה אותך " גיחכתי.
" את לא ? "
" אין לי סיבה לרצות אותך רציני " אמרתי את האמת כמו שהיא.
" ועכשיו ? " הוא שאל, רוכן לצווארי ונותן נשיקה עדינה לשקע בין הצוואר לכתף שלי.
" מממ "
" גם לא עכשיו ? " הוא ירד עוד יותר, נושק למחשוף שלי.
" עוד לא "
" מה עם עכשיו ? " הוא אמר – משכיב אותי על החול, מוריד לי קצת מהבגד ים, עד שרואים שד אחד חשוף, ומכניס אותו לפיו.
" פאק " התנשמתי.
" הייתה לי הרגשה " הרגשתי אותו מחייך על שדי, זה היה מחרמן ברמות ואני לא יודעת למה.
" זה עדיין לא אומר שאני רוצה אותך ככה " אמרתי.
" את בטוחה ? " שאל, עושה דברים עם הלשון שלו על החזה שלי ופשוט חרמן לי את כל החיים.
הקמתי אותו ממני, הוא הביט בי, נושך את שפתו העבה.
" תביא נשיקה " אמרתי בשקט, מביטה בו מלמטה, נושכת את שפתי בחזרה, מחזירה לו.
הוא עשה מיד כבקשתי והצמיד את שפתיו לשלי במהירות.
" וואי אני לא יודע להתנשק כשאני שיכור " הוא התנתק בגיחוך אחרי כמה רגעים.
" חבל " אמרתי רגועה.
הוא נתן לי עוד נשיקה אחת קטנה על שפתיי, " תקווה שאני לא אזכור את זה מחר בבוקר " חייכתי.
" תאמיני לי אני רוצה שתזכרי ולא תזכרי " הוא אמר.
" איזה גוף יש לך אני לא יכול " הוא אמר, מביט על גופי המכוסה בבגד ים לא יותר מידיי קטן.
" כן … שמעתי את זה כבר כמה פעמים בחיי "
" כמה פעמים זה לא מספיק " הוא אמר, מנשק את שפתיי שוב.
התנשקנו עוד כמה דקות עד שהוא שוב התנתק, " יואו אתה נוראי " צחקתי. "הייתי פשוט מפשיט אותך כאן, ופאק מה הייתי עושה לך" הוא לחש, נושך את שפתו.
" מממ מה היית עושה ? " התיישבתי.
הגענו למצב שהוא יושב ואני מולו, רגליי סביב אגנו. " הרבה, פאק, כל כך הרבה " הוא אמר.
"מממ מעניין" עניתי, שורטת בעדינות שחרמנה לו את החיים את הבטן התחתונה שלו. נוגעת לא נוגעת בקו הבוקסר שלו.
"פאק" הוא לחש.
" כן… " עניתי בחיוך ממזרי במיוחד.
"אני חושב שחבר שלי מחכה לי" הוא זרק לאוויר.
"באמת?" שאלתי.
"כןכן"
"אז אתה יכול ללכת" אמרתי, ממשיכה לגעת לא לגעת באזור שחרפן אותו לחלוטין.
"אני לא חושב שאני רוצה" הוא אמר.
"וואלה? למה?" שאלתי, ממשיכה באותן שריטות עדינות.
'איך שהגלגל מתהפך לו……' חשבתי לעצמי בחיוך.
"כי…" התחיל להגיד, "פאק" נקטע כשידי במהירות הגיעה לחלק הכי חם בגופו, מלטפת מעל המכנס. "פאק את…מה הייתי עושה לך" הוא אמר, זורק את ראשו אחורנית.
"שמעתי את זה כבר" אמרתי בסיפוק, מחייכת לעצמי.
"אתה ממש מפספס בתכלס" אמרתי פתאום.
"את מה?" שאל, נושך את שפתו ומביט בי.
" אותי " עניתי בפשטות, מכניסה את קצות אצבעותיי למקום שהוא הכי רצה בעולם.
"את מפספסת אותי גם" הוא אמר.
"כן…אבל אתה יותר"
"אני יודע" הוא אמר.
"לא נורא, כל אחד והטעויות שלו, תתחרט על זה אחרי זה" אמרתי בחיוך, מוציאה את ידיי ממכנסיו ונשענת אחורה.
"את עוד תהיי הסוף שלי" הוא אמר ונישק אותי.


תגובות (1)

ברור שזה בסדר לשתף זה מצוין זה עוזר לשחרר דברים כלואים וזה כאילו משהו ירד לך מהלב

05/06/2016 12:31
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך