12323tale
עכשיו אני יעלה את פרק אחד ואחרי זה שתיים וזהו.

סודות חשופים – הקדמה, של חבורת "המקובלים"

12323tale 12/06/2015 781 צפיות 3 תגובות
עכשיו אני יעלה את פרק אחד ואחרי זה שתיים וזהו.

מה העניים ? קוראים לי,דניאל כן כן אתם שומעים נכון. זה דניאל כרגע אין לי חברה כי זה תחילת שנה. אבל אני מודע לזה שסתיו פנויה אם גוף שווה אבל היא חפרנית . חייב להודות אפילו יותר מהורים שלי הם רוצים ,שבחופש ראש השנה ניסע לאי של חברים שלהם . אני לא מכיר אותם. אבל הורים שלי אמרו שלי שיש להם בת בגילי . אז הסכמתי למה לא והיא. גם מביאה את החברות שלה ,אז אני מביא, את שלי. אבל רק בנים. אני גם פה ושם שולט על כול השכבה חוץ מחבורה אחת. המתבודדות . שם יפה אני המצאתי . יש שם ילדות מעצבנות . אבל מוכרח . להגיד את האמת יש שם שתי כוסיות. ואחת שמנה. אבל אחת תפוסה . אני לא מסתבך בזה. אלא אם היא ממש ממש שווה את זה. אני חתיך שיער שחור לא קצוץ ולא קוצים פשוט כזה עיניים כחולות ירוקות אבל הרוב ירוק טוב, בלימודים אבל מבריז מהשיעורים כי יש לי מורה פרטי.והמנהל יודע שאני מתקדם ומרשה לי להבריז אבל העיקר שאני יבוא לבית הספר.

היי לכולם קוראים, לי סתיו .אני רזה מקל מושלמת . לא חכמה מאוהבת בדניאל חתיך. אם נהיה ביחד העולם יסגוד לנו. כי שנינו מקובלים . שנינו יפים . יש לי עיניים בצבע חום רבתי אם אחת שגם כן אוהבת את דניאל ,גם כן הוא בכלל לא שם אליה.

מה קורה אנשים? קוראים,לי אביאל. חתיך אש בלונדיני עיניים חומות גוף שווה מאוהב באביגל מחבורת המתבודדת. שדניאל לא סובל הוא לא מכיר אותן אפילו.לא משנה הוא חבר הכי טוב שלי.

היוש כולם . קוראים, לי נואל . אני ספרדייה כן חברה הכי טובה של סתיו . אבל מהצד שני של אלה. מאוהבת בחבר שלה מצטערת על זה מאוד כי אנחנו חברות כול כך טובות.


תגובות (3)

אהבתי את הרעיון מצפה כבר לקרוא את הפרק הראשון

12/06/2015 16:04

מתי את מעלה כבר פרקים?

12/06/2015 16:07

אהבתי ♥ ואני רוצה לתקן אותך כותבים *עם לא אם

12/06/2015 16:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך