12323tale
אני יעשה מרתון של הפרקים היום . בגלל שאין לי ממש לעשות כלום . אני יעשה עוד הקדמה אבל של חבורת, המקובלים ממש אחרי זה אני יעלה את הקדמה. אשמח לתגובות הערות אבל בעדינות. חח

סודות חשופים – הקדמה של, חבורת המתבודדות.

12323tale 12/06/2015 707 צפיות 4 תגובות
אני יעשה מרתון של הפרקים היום . בגלל שאין לי ממש לעשות כלום . אני יעשה עוד הקדמה אבל של חבורת, המקובלים ממש אחרי זה אני יעלה את הקדמה. אשמח לתגובות הערות אבל בעדינות. חח

שלום, קוראים לי אביגל . אני בת 17, אוהבת לרקוד , לשיר, לקרוא, ללמוד נכון איזה ילדה בעולם הזה אוהבת ללמוד? אבל אם זה קל לך אתה מתחבר לזה. יש לי סודות כמו לכולם. אפילו יש לי חברות מכיתה ב' עד עכשיו שלא סיפרתי להם. יש לי שיער חום שטני. שבקצוות יש לי שחור עניים ירוקות גבוה מלאה במקומות הנכונים בשכבה קוראים,לי ולחברות שלי "המתבודדות" כי אנחנו לא שייכות . לקבוצה "שמקובלת" בשכבה. לפי דעתי הם סתם ילדים אם הורים עשירים. לא שאני ילדה ענייה כן . אני דווקא יותר עשירה מהם . והכי קטע , הורים שלי חברים של הורים שלהם החבורה שלהם מורכבת מי הכי עשיר והכי נראה טוב , אתם מאמינים איזה ילדים מזויפים רצו לצרף אותי. לא יש לי כבר חברות לא תודה. אני יגיד לכם את הסוד של החבורה הזאת. יש להם אחד שלוט בהם ובכול ל מה שקורה בשכבה . לפי דעתי הוא גם החליט איך יקראו לי ולחברותי. קוראים לו דניאל .

היוש לכולם, אני שיר חברה של, מושלמות. לחבורה שלנו קוראים המתבודדות. רציני? מי יכול להיות כול כך רע. אה .סליחה שכתי שיש את חבורת ,"המקובלים" . יש לי שיער בלונדיני אני קצת מלאה יש לי עיניים חומות . אם פס שחור . מגניב. אני לא ממש חכמה . כי אני מתרכזת . לרדת במשקל.יש לי סוד . שאני לא מספרת לחברות שלי כי אני מתביישת בעצמי . אני רבתי אם ילדה מחבורת "המקובלים" קוראים , סתיו הריב בגלל שהיא קראה במיומן שלי שבטעות . השארתי בספרייה היא יודעת את הסוד שלי שאני מאוהבת , בדניאל.

היי כולם, קוראים לי אלה בת 17 אוהבת לקרוא . לומדת קשה . יש לי חבר קוראים לו אלהיב הוא מאמי של בן אדם. יש לי שיער שחור , מתולתל . עיניים כחולות. חברה הכי טובה מבין החבורה שלנו זאת אביגל .


תגובות (4)

נראה מעניין מתי את מעלה כבר פרקים?

12/06/2015 16:05

תתחילי ♥

12/06/2015 16:45

יש בעיה קשה אם ניקוד. זה נורא נורא נורא מפריע לי.
שלא תחשבי שהכתיבה שלך לא טובה, היא טובה…
אבל אני חייבת שיהיה ניקוד נכון, כי אם אין ניקוד נכון והכתיבה מקוטעת זה עולה לי על העצבים. זה מקשה על הקריאה.
עצה שלי, כל פרק ליפני שאת מעלה אותו, תנסי לקרוא אותו בעצמך.
ככה תוכלי לעבור ולראות את הנקודות שלא במקום, הפסיקים והחוסר פירוט במילים. בסך הכל הרעיון לא הכי מקורי בעולם…את יודעת אם תעקבי אחרי הסיפורים באתר תיראי שיותר מחצי מהם:
הם על בנות חנוניות/ לא מקובלות/מתבודדת,
שאו שמתאהבות/ נעשות ידידות/ מפתחות רגש/ או שרבות אם המקובלים.
קצת נדוש. אבל אני לא רוצה לפגוע או להעליב אותך בתגובה שלי.
זו רק ביקורת בונה.
מאחלת לך הצלחה בסיפור.

12/06/2015 17:25

    לא נעלבת . ולפי דעתי את שופטת סיפור, במיוחד אם זה הקדמה שלו .

    12/06/2015 19:59
סיפורים נוספים שיעניינו אותך