12323tale
יצא פרק משעמם אבל לא היה לא היה לי רעיון .גם אין לי לפרק 2 למי שיש בקשה שתכתוב בתגובות אבל יש לי רעיון בקשר לחופשה שתהיה להם באי. מקווה שלא תרדו מהסיפור העלילה רק מתפתחת .

סודות חשופים – פרק ראשון

12323tale 12/06/2015 749 צפיות תגובה אחת
יצא פרק משעמם אבל לא היה לא היה לי רעיון .גם אין לי לפרק 2 למי שיש בקשה שתכתוב בתגובות אבל יש לי רעיון בקשר לחופשה שתהיה להם באי. מקווה שלא תרדו מהסיפור העלילה רק מתפתחת .

~נקודת מבט דניאל~
היום הראשון בבית הספר . תמיד מרגש תחילת שנה,הגעתי וישר סתיו נדבקה אליי. היא שכבה כבר עם אביאל . אבל זה לא אומר . שהוא אוהב אותה. המנהל קרא ברמקול, לכול השכבה שלי .
נכנסתי תפסנו את השורה הראשונה . באתי לתפוס את כיסא המלכות. שליד המזגן,ואז אני קולט שמישהי יושבת כבר שם. אני מתקדם ואז באה אליה היא מחבורת המתבודדות. נדמה לי קוראים לה אלה. ואז היא שאלה מה?
דניאל: את יכולה לקום מהכיסא זה המקום שלי!
אלה: קנית את הכיסא?
דניאל: לא…
אלה: אז לא!
אני לא מאמין יש לה חוצפה . שמעתי מרחוק את הקול של סתיו היא באה לפה והתחילה להתערב כרגיל .
סתיו: אלה בנימוס אני יגיד לך! עופי מהכיסא.
ואז שמעתי עוד קול . של בת קול עדין .
אביגל: אם זה הנקרא הנימוס שלך אני לא רוצה לדעת איך את מקללת.
דניאל: מי את?
היא ענתה לי שקוראים,לה אביגיל .
סתיו: מה את מתערבת לכי תעזרי לשיר לרדת במשקל .
אביגל: מה אמרת חתיכת מכוערת לפחות היא לא שוכבת אם כול בית ספר שרלילה!
אלה: אביגל עזבי את סתם תסתבכי מה את צריכה את זה עכשיו שתדבר כמה שהיא רוצה על שיר.
דניאל: כן כדאי שתרגיעי . למה לא קיללנו אותך ואת חברה שלך.
אביגל: סליחה שאני לא שפוטה שלך דניאל. כנראה גם אתה נכנסת למיטה אייתה.
ואז שתי הדפוקות האלה הלכו וסתיו התחילה לבכות .
אבל אביגל הזאת אין לה בושה . ברגע שיורדים על חברות שלה זה מסוכן להיות. לידה אבל אני אוהב את זה יש בה אש. טוב המנהל אמר לכולם להתיישב בסוף בכלל ישבתי ליד אביאל. ונתתי לסתיו לשבת ליד המזגן. ואז שאלתי את אביאל את מי הוא אוהב.
אביאל: למה אתה שואל?
דניאל: סתם לא משנה אתה לא מאמין מכיר את אביגל ?
אביאל: כן למה.
דניאל: היא הולכת להיות חברה שלי!
אביאל : רגע מה?!.


תגובות (1)

דווקא נשמע נחמד…:)
אשמח אם תקראי את הסיפור שלי ואולי יעלה לך רעיון

12/06/2015 19:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך