mari6700
מי ימליץ על מור? ומה יקרה בהמשך אתם כבר תיראו בהמשך :)
אז תגיבו אים אתם רוצים לדעת מה היה ההמשך :)

סודות נעורים 2-אהבות מסטוריות

mari6700 16/06/2011 1977 צפיות 5 תגובות
מי ימליץ על מור? ומה יקרה בהמשך אתם כבר תיראו בהמשך :)
אז תגיבו אים אתם רוצים לדעת מה היה ההמשך :)

תקציר-באהבות מסטוריות תמצאו את כל חבריכם לכתה ובוודאי את עצמכם.
תלוו את כוכבי הסיפור במסיבות ,התרגשויות,רכילויות,לימודים,טיולים,צופים ומבחנים,תחוו אתם התאהבויות,בגידות,התמודדויות והחלטות . כל הסיפור מסופר מנקודת מבטה של מור (אחת הדמויות הראשיות ).

פרק 1-נערת השנה -בכל עיתוני הנוער פורסמו מודעות ענק הקוראות למועמדות לתחרות "נערת השנה לשלוח טפסים עם פרטים אישיים ותמונה,אפילו נפתח אתר איטרנט מיוחד לתחרות ובו הזמנו ממליצים לשלוח תמונות של נערות יפות במיוחד.

מהרגע שראיתי את המודעות משהוא ניצת בי. כבר יכולתי לדמיין את עצמי צועדת על מסלול בבגד ים ובעיניים נוצצות, קורצת למעריצים שמנופפים בתמונות שער שלי מעיתונים שונים,תולים בי מבטים משתוקקים ושפתיהם לוחשות את שמי מור… מור… דבר אחד ברור, אני לא מתכוונת להציג מועמדות בעצמי… לא מתאים לי. מישהו חייב להמליץ עליי…
אבל מי ?

אמא ואבא – בטח לא; הם אפילו מסוגלים לא להסכים לרעיון בכלל. עדיף לבוא אליהם לאחר שכבר הקבל תשובה חיובית;אז אבא יהיה כל כך נרגש,שהוא ישכנע את אמא ויעשה את העבודה בישבילי…רוני,אחותי הקטנה והמעצבנת בשום אופן לא… היא תגלה לכולם ואם חס וחלילה אני לא התקבל, היה לה חומר נגדי לכול החיים …את המעריץ הכי גדול שלי,גיא, איבדתי לאחורונה.הוא כועס עליי.וגם מאי ,חברתי הטובה ביותר,מתעלמת מימני.אני לא מאשימה אותה,אבל גם לא מתכוונת להחנף אליה … הם כולם עוד יאכלו את הכובע…


תגובות (5)

למה את מעלה את הספר????????.O.o

17/06/2011 13:53

למה את מתכוונת שאת אומרת ספר ?

17/06/2011 14:41

יש את הספר הזה…ואם אני זוכרת טוב זה ממש ציטוט שלו…

17/06/2011 15:53

"מי יודע מדוע ולמה?!?!?!" – את מעתיקה את הספרים הכי יפים שאני מכירה וכותבת אותך על שמך?!?!?!?!?!?!
את לא מתביישת?!?!?!
את חושבת שאנחנו סתומות או מה?!?!?1
אם יש בך טיפה כבוד, תפסיקי להעתיק ותכתבי דברים משל עצמך!!!1
חני נחמיאס כתבה את הסיפור הזה!!!- לא את!!!!

30/06/2011 20:14

שלום מרי,
זהו סיפורה של חני נחמיאס אמנם 100מם אבל,אני חושבת שלא היה צורך להעתיק אותו ועוד בשמך…
אני ממליצה לך להעלות סיפור שלך ולא של סופרות…

28/07/2011 15:13
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך