סודות פרק 1

06/05/2016 712 צפיות אין תגובות

~ נקודת מבט ליאן ~
תמיד חלמתי על משפחה ענקית, על חופשות משפחתיות, על בילויים.. אף פעם לא יצאתי לחופשה וכל בילוי היה נגמר בריב בין אמא לחבר שלה עד שהפסקנו לצאת.. מעולם לא הכרתי את אבי, אפשר לאמר שחברה של אמא שלי גידל אותי. אותי ואת הבת הביולוגית שלו, בר. בר שנאה אותי מהרגע הראשון. היא בדיוק בגילי. אני זוכרת את הפעם הראשונה שיצאתי למסעדה עם אמא, היא רצתה להכיר לי את החבר שלה.. לא ידעתי שבר כלולה בחבילה.. עם הזמן המצב ביני לבין בר החמיר. היא כל כך שנאה אותי שהיא דאגה לעשות עליי חרם בבית ספר, לגרום לכך שאבא שלה ישנא אותי ולנסות להפריד בינו לבין אימי כדי להתנתק ממני. היא הייתה פשוט שטן. היום למזלי אני רחוקה ממנה.. כואב לי שאלו היו הנסיבות. לפני שנה שתינו עברנו טרגדיה.. במקום שנתחזק ביחד, היא האשימה אותי. למעשה אבא שלה היה אשם, אבל אני לא מחפשת אשמים. זה לא יחזיר לי את אמא שלי.. זה קרה בלילה שהייתי במסיבה של אוראל, הידיד הכי טוב שלי. בר הייתה בטיול שנתי. חזרתי הביתה מאוחר ומצאתי את אמא שלי מוטלת על הרצפה וסביבה שלולית ענקית של דם.. לצידה שכב החבר שלה, גם הוא היה מכוסה כולו בדם. התקשרתי מיד למשטרה ולאמבולנס. ידעתי שכבר מאוחר, ידעתי שהם מתו, אבל בכל זאת הייתי חייבת להתקשר. המשטרה הגיעה ותחקרה אותי כמובן. התקשרתי לבר וסיפרתי לה מה קרה.. בר חזרה מהטיול שלה ושנינו נלקחנו אל תחנת המשטרה. נחקרנו במשך שעתיים. השוטרים שאלו על היחסים בין אמא שלי לאבא שלה.. נראה שהם חשדו במשהו. כעבור כמה ימים, קיבלנו זימון אל תחנת המשטרה. הגענו אל התחנה, בימים האלה בר האשימה אותי שהלכתי למסיבה של אוראל.. לא ידעתי שזה מה שיקרה.. השוטר אמר שמסתבר שאבא של בר רצח את אמא שלי והתאבד. לא ידעתי מה לחשוב באותו רגע, לא ידעתי אם לחפש אשמים או אם יש אשמים. רציתי רק שאמא שלי תחזור..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך