סודות פרק 11

07/05/2016 641 צפיות תגובה אחת

~ נקודת מבט ליאן ~
יואו איזה אנשים יש בבית ספר הזה! כל כך עפים על עצמם, שחצנים מגעילים. התרחקתי ממנו ובטעות נתקלתי באלינור, יופי רק זה חסר לי! אלינור נעצה בי מבט, מבט של שנאה.
״את בכוח רוצה מלחמות איתי?! אמרתי לך תקני כבר משקפיים עיוורת!״ היא צעקה.
״אוי סתמי כבר, יש לך קול של צרצר עשית לי חור בראש״ אמרתי והלכתי. טיפשה!
״ליאן!״ שמעתי את מאי קוראת.
״היי מאיוש״ אמרתי. מאי התחפשה לנסיכה, היא באמת נסיכה.
״שכחתי להגיד לך, אני עושה בעוד יומיים מסיבה בחוף, יהיה דיגיי ושתייה וריקודים, בבקשה תבואי!״ היא אמרה וחייכה.
״אממ אני אראה, אם אני אוכל אני אבוא״ אמרתי וחייכתי. אני כל כך רוצה לבוא אבל מן הסתם גם אלינור תהיה שם. לא בא לי להיתקל בה. אני מעדיפה להיות כמה שיותר רחוקה ממנה.
מאי הלכה ונכנסתי לקפיטריה לקנות לי קולה. בקפיטריה פגשתי את הבחור הערס שעף על עצמו. החלפנו מבטים, אף אחד מאיתנו לא דיבר. הוא כזה מתנשא!
״תביא לי קולה״ הוא ביקש.
״גם לי״ ביקשתי.
״קנאית״ הוא זרק לעברי.
״קולה זה המשקה שלי״ אמרתי.
״ילדה״ הוא אמר. אוף הוא כזה מעצבן! אבל הוא כזה חתיך!
נטלי נכנסה לקפיטריה.
״ליאן בואי רגע אני צריכה לדבר איתך דחוף!״ היא אמרה לחוצה.
״אני באה״ אמרתי ויצאתי. התיישבנו בספסל בחצר.
״קרה משהו?״ שאלתי מודאגת.
״אני מתלבטת אם להיפרד משחר״ היא אמרה והשפילה מבט.
״להיפרד ממנו? מה קרה?״ שאלתי. נראה שהם היו הזוג הכי חמוד בבית ספר.
״לא יודעת.. מכירה את זה שאת אוהבת מישהו אבל מתישהו את כבר לא?״ היא שאלה.
״כן קרה לי. תעשי מה שהלב שלך אומר״ אמרתי.
״ואיך החבר שלך הגיב? האקס.. ״ היא שאלה.
״האמת שרגיל, ציפיתי לתגובה קשה יותר אבל הוא הבין אותי. אולי גם הוא הרגיש ככה, היה בנינו ריחוק לפני״ אמרתי.
״את עדין אוהבת אותו? או שהפסקת לגמרי?״ היא שאלה.
״הפסקתי״ עניתי.
״אהבה היא לא בהכרח לנצח, לפעמים היא נשארת ולפעמים היא עוברת.. במקרה שלי ושלו היא נעלמה״


תגובות (1)

המשך

07/05/2016 14:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך