סודות פרק 12

07/05/2016 652 צפיות תגובה אחת

יומיים חלפו, היום בערב המסיבה של מאי בחוף. אני מתלבטת אם ללכת.
״את באה למסיבה של מאי היום נכון?״ נועה שאלה בסקרנות.
״לא יודעת.. את רוצה ללכת?״ שאלתי בהתעניינות.
״ברור, אחרת איך יהיו לנו חברים?״ נועה החזירה שאלה. יש משהו במה שהיא אומרת. חברים לא נופלים מהשמיים, צריך לעשות משהו כדי להכיר.
״צודקת, אז נלך״ אמרתי.
הערב הגיע, לבשתי בגד ים שחור והוספתי עגיל כסוף בטבור. מעל לבשתי שמלת כתפיות שחורה. התאפרתי קליל וסידרתי את שיערי עם בייביליס כמו שאני אוהבת ויצאנו.
הגענו אל החוף, הוא היה מלא בילדים מהשכבה. כולם היו עם בגד ים ורקדו כאילו אין מחר.
פשטתי מעליי את השמלה ונותרתי עם הבגד ים. לפתע ראיתי את הבחור הערס המתנשא, בלי חולצה! יש לו גוף מדהים.. כזה מושך..
~ נקודת מבט סער~
הגעתי למסיבה, כבר השתלבתי בין כולם אבל חיכיתי לה.. לפתע היא הופיעה, היא לבשה שמלה שחורה, חיכיתי שרק תוריד אותה. היא הורידה אותה, היא נשארה עם בגד ים שחור ועגיל בטבור. יש לה גוף מהמם! היא גם מלאה במקומות הנכונים כך שהיא בכלל פצצה.
המסיבה נמשכה כל הלילה, בשלב מסוים שמתי לב שליאן נעלמה. יכול להיות שהיא הלכה? שמעתי צרחות, הן הגיעו מקרבת הים. התקרבתי אל המים וראיתי שתי בנות מנסות להטביע מישהי. התקרבתי עוד יותר כדי לראות את מי, העגיל בטבור שלה ניצנץ, עברה בי מחשבה שאולי זאת ליאן. רצתי לכיוון המים, הבנות כבר עזבו אותה ויצאו חזרה אל החוף. תפסתי אותה, זו באמת ליאן.
היא התקשתה לנשום אך כעבור כמה שניות הצליחה. היא הביטה בי. הבטתי בה עמוק בעיניים. עיניה הירוקות זהרו מתחת למנורה. ליטפתי את ראשה. מה קורה לי עם הבחורה הזו? במצב אחר לא הייתי ניגש להציל אותה. הייתי עוזב אותה ונותן לבנות להטביע אותה. למה הפעם היה לי דחף להיכנס למים ולעזור לה?
התקדמנו אל החוף.
״מי אלה היו?״ שאלתי בעצבים. חיכיתי רק לתשובה שלה והייתי הולך להרוג אותן.
״זה לא חשוב" היא אמרה.
״תודה״ היא הוסיפה.
״מסתבר שאתה לא כזה ערס מתנשא״ היא אמרה וחייכה. חייכתי בחזרה.
״מי עשה לך את זה ליאן?״ שאלתי.
״איך אתה יודע איך קוראים לי?״ היא שאלה.
״החברה שלך בקפיטריה.. לא חשוב עכשיו, מי הבנות שעשו לך את זה?״
״מה כבר תעשה להן?״
״אל תדאגי לגבי זה״ אמרתי.
״יאלה סער צריך לעוף עופר אמר לבוא לקזינו״ אביאל הופיע.
״לך״


תגובות (1)

המשך

07/05/2016 17:51
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך