סודות פרק 13

07/05/2016 696 צפיות אין תגובות

״מה היה כל כך דחוף עופר?!״ שאלתי בעצבים.
״מה המסיבה הייתה כל כך שווה שאתה מתעצבן ככה?״ עופר החזיר שאלה.
״לא, היא הייתה מעפנה״ עניתי.
״הוא הכיר מישהי״ אביאל אמר.
״מה הקשר טמבל רק עזרתי לה״ אמרתי.
״ממתי אתה עוזר?״ תומר שאל.
״טוב סתמו, יאלה עופר מה?״ אני אומר בתוקפנות.
״אתם יוצאים למשימה״ עופר אומר.
״אבוטבול מתכננים לשדוד בנק, המשימה שלכם היא לשדוד אותם. אנחנו צריכים את הכסף הזה ברור?״ הוא מוסיף.
״עופר יש לך לקוחות״ טניה נכנסת.
״תכניסי אותם טניושקה״ עופר אומר.
״שבו״ הוא מוסיף.
״כן במה אפשר לעזור?״
״אממ שלום הבורר. אני אביעד והאיש פה לצידי זה אחי.. אני.. הוא לקח לי את אישתי ואני.. צריך שתגיד לי מה לעשות״
״מה מה לעשות? להרוג אותו מטומטם״ אני אומר.
״סער!״ עופר צועק.
״לקח את אישתך אה? ומה שם כבודו של אחיך?״
״אה אני.. אני יוסי״
״ואתה לקחת את האישה של אחיך יוסי? וואלק לא מכבד אחי״
״אני לא התכוונתי.. היא הייתה כל כך יפה והיא רצתה.. אני מודה לא יכולתי להתאפק״ יוסי אומר בפחד.
״טוב אני מציע דבר כזה, או שאתה משלם לאחיך 500,000 שקל או שאתה מת״ עופר אומר.
״יש לך שבוע״ הוא מוסיף והשניים יוצאים.
עופר הוא הבורר של העולם התחתון. הוא איש חסון ואיש חכם. עופר גידל אותי מאז שהייתי בן 5. ההורים שלי נטשו אותי והוא מצא אותי ברחוב. הוא לימד אותי את כל מה שאני יודע, לפעמים אני קורא לו אבא, הוא הדמות ששימשה לי כאבא במשך כל החיים. אף פעם לא אמרתי לו תודה, הוא אף פעם לא נתן לי להגיד. אצל עופר אין נימוס, הוא טוען שנימוס זה לכוסיות. לא סליחה ולא תודה, אני גבר.
השעה 2, כבר חצי הלילה עבר. אבוטבול כבר מעמיסים את הכסף ברכב שלהם ואנחנו מסתתרים, מחכים לרגע המתאים בשביל לתקוף. שלום נכנס לרכב, זה הזמן! אני ואביאל יוצאים מימין, תומר ואלירן יוצאים משמאל. שניים מאבוטבול מתים ואחד בורח. הכסף בידנו, אנחנו לוקחים אותו ובורחים הביתה.
אנחנו מגיעים ושמים את הכסף בכספת של עופר.
״כמה כסף אתם חושבים שיש שם?״ אלירן שואל.
״מה אכפת לנו? העיקר אבוטבול נפלו״ אמרתי.
השעה 3, אני עולה לחדר שלי ושוכב על המיטה. המחשבות לא מניחות לראשי להירדם. אני חושב רק עליה, על ליאן. מה לעזאזל קורה לי איתה? אף פעם לא הרגשתי ככה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך