סודות פרק 2

06/05/2016 684 צפיות אין תגובות

~ בוקר ~
התעוררתי לצלילי השעון המעורר, נועה כבר הייתה ערה. נועה זו החברה הכי טובה שלי, הכרנו ברחוב ומאז הבטחנו לשמור אחת על השניה. לאחר מותה של אימי, נותרתי ברחוב. הבית היה שייך לאבא של בר, בר כמובן סילקה אותי. נועה ואני גרות במחסן. זה לא כל כך גרוע האמת.. אני עובדת בלילה בבר ונועה עובדת ביום בגלידריה, מזה אנחנו מתפרנסות. היום זה היום הראשון של שנת הלימודים.
״את מתרגשת?״ נועה שואלת תוך כדי שהיא מסדרת את המחסן.
״טיפה מפחדת״ אני עונה בשקט.
״ממה?״ היא שואלת בלעג.
הרבה זמן לא הייתי בבית ספר.. שכחתי כבר מה זה חברים וחברות, מה זה לימודים.. איך אתמודד עם זה מחדש?
״סתם, בית ספר קצת מפחיד אותי״ אני אומרת ומסדרת את שיערי עם הבייביליס.
״אל תדאגי, אני בטוחה שתסתדרי״ היא אומרת ומחייכת. אני מחייכת בחזרה ואנחנו יוצאות.
לבשתי שורט ג׳ינס וגופיית בטן לבנה, אני מקוה שזה לא חשוף מידי. הגענו לבית הספר, נועה נכנסה לכיתה שלה ואני עשיתי את דרכי לכיתה שלי. לפניי עברה חבורת בנים, בטעות התנגשתי באחד מהם.
״את מטומטמת?!״ הוא צעק בעצבנות.
״סליחה.. לא ראיתי״ עניתי בשקט.
״אז תשימי משקפיים אם את לא רואה!״ הוא צרח. בחרתי להתעלם. התמלאתי בכעס אבל לא רציתי לריב. במיוחד לא ביום הראשון שלי כאן. נכנסתי לכיתה והתיישבתי בשולחן האחרון. המורה התחילה ללמד, דוקא הסתדרתי עם החומר. הצלצול להפסקה הגיע, סוף סוף! ירדתי במדרגות לכיוון הקפיטריה, קניתי קולה והתיישבתי בשולחן, לבד.
״היי״ הופיע ילדה בעלת שיער שחור.
״היי״ השבתי בחיוך.
״אני נטלי, את חדשה?״ היא שאלה בחיוך.
״אממ כן, אני ליאן״ עניתי טיפה בביישנות. בדרך כלל אני לא כזאת ביישנית, אני לא יודעת מה קרה לי.
״אני עושה מסיבה מחר, כל השכבה תהיה וחשבתי להזמין אותך״ היא הציעה. לא הספקתי להגיב והיא כבר המשיכה לדבר.
״תבואי, יהיה שווה״ אמרה.
הזמן חלף, בעוד שעתיים המסיבה של נטלי תתחיל. לבשתי שמלת כתפיות שחורה וצמודה, מרחתי קצת איילנר, סומק ואודם אדום דובדבן. סידרתי מעט את השיער עם בייביליס, נעלתי עקבים שחורות, התזתי מעט בושם ואני מוכנה.
״תשמרי על עצמך כן?״ נועה אמרה בדאגה.
״מבטיחה״ אמרתי ויצאתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך