סיפורונת
המשך יבוא ! ♥

סודות – פרק 3

סיפורונת 14/05/2013 744 צפיות אין תגובות
המשך יבוא ! ♥

מהפרק הקודם :
——
בסופו של דבר, לקחתי את השמלה ואז ניגשתי לראות את החולצה שניה התלהבה ממנה כל כך והחלטתי שאני אקח אותה, היא הייתה כל כך יפה .
יצאתי מהבוטיק והלכתי לכיוון מקום המפגש שלי ושל אליסיה, אחריי הכל, אני חייבת למצוא עבודה .
חיכיתי לה איזה עשר דקות ואז ראיתי אותה מתקרבת עם ..

—–
פרק 3 :
" קלואי, תכירי את טיילור . הוא עובד איתי ואגב, הוא באותו גיל כמונו ! "
" היי " אמר טיילור ושלח לך ידו ללחוץ את ידי . " אני .. " מלמלתי ואז החטפתי מבט לאליסיה שנאנחה והסבירה הכל במהירות . " טיילור, קלואי היא בת למשפחת מידלטון .. אתה יודע יש שם כללים שמקפידים והכל " אמרה בקצרה ואז טיילור הנהן בהבנה והחזיר את ידו למקום . הוא נראה ממש נחמד .. וחמוד .
" טווב .. אז שנלך ? " שאלה אליסיה ואני וטיילור הנהנו בו זמנית . " קלואי .. " שמעתי את טיילור מלמל בדרך ואני מלמלתי כזה " מממ .. ? " .
" אה .. כלום .. לא חשוב "
אליסיה הובילה אותנו למקום העבודה שלה ובמשך כל הדרך היה שקט .
עברנו כמה וכמה רחובות, כמה מהם לא היו ממש מוכרים לי, אבל החנויות שהיו בהם ממש אמרו לי " תחזרי לכאן שוב ! " לכן ברור שזה יקרה .
מדי פעם הרגשתי מפונקת, כשיש לך בריכה, חדר קולנוע במרתף וליד חדר משחקים והחדרים שלך בגודל של דירה, מה אפשר לעשות ?
אבל תמיד, תמיד, קורה שאני נעמדת בחדר הארונות הגדול שלי ( בו יש מלא בגדים, נעליים, איפור וכדומה ) קשה לי נורא, אני תמיד מרגישה שחסר לי אבל אני לא רוצה שההורים שלי יטרחו לקנות לי עוד, למרות שעבורכם זאת לא טרחה אלא ברכה . " תגידי קלואי, יש לך חבר ? " שמעתי לפתע את טיילור אומר .
" לא .. " עניתי לו בבלבול, בדרך כלל בנים היו שואלים את השאלה הזאת כשהם רצו להציע לי, או שסתם כדי לי ללעוג לי .

לפעמים כשאני שוכבת על גבי על המיטה שלי בחדר, אני מנסה למצוא משהו שאין לי ולאחרים יש . לגלות לכם סוד קטן ? אין דבר כזה . ההורים שלי מנויים לאיזה 50+ מגזינים ועיתונים, כדי לוודא שיש לנו את כל מה שצריך כדי להתפתח ולנשום . אני זוכרת שכשהייתי חברה של דילן, שעכשיו אגב – הוא אפילו לומר לי שלום, והייתי מביאה אותו לבית שלי הוא היה ממש מתפעל, וכשהוא היה מתחיל לדבר עם ההורים שלי …
נראה לי שבסופו של דבר אני אמצא את עצמי תקועה עד סוף חיי ( עד שההורים שלי ימותו ) גרה איתם . חרא לי בלבב .
בסופו של דבר טיילור לקח את מספר הנייד שלי, ואז החמיא לי על הבגדים . אליסיה הייתה באה אליי ואומרת " נראלי שהוא מאוהב בך "
ואני הייתי מגלגלת עיניים ואומרת " אינמצב "
מאז שסיפרתי בטעות שאני ממשפחת מידלטון ( כי תמיד ביקשתי מצוות המורים לא לגלות את שמי ) כולם מתרחקים ממני, וזה כואב, מאוד .
נשמעה דפיקה על דלת החדר . " כן ? " שאלתי בנימוס, כמו שתמיד חינכו אותי, דברי בנימוס, לכי זקופה, וחייכי לכל העובר לידך, את ממשפחת מידלטון .
לוסי נעמדה בפתח החדר שלי " אמא ואבא למטה, הם רוצים להודיע איזה משהו "
נאנחתי וקמתי מהמיטה שלי וירדתי למטה, אט אט ראיתי את הוריי יושבים להם בנינוחות על הספה .
" קלואי ! " הם אמרו שניהם ביחד בחיוך רחב . מה שטוב בהורים שלי שהם האנשים הכי מנומסים ומכובדים בעולם, את הקטע של הכסף אני שמה ברשימה השחורה – אני שונאת שהם עשירים ! טוב זה לא בדיוק נכון .. זה טוב שהם עשירים, אבל לא מושלם .
אמא סימנה לי לשבת מולם וזה מה שעשיתי . " אני ואבא החלטנו שאת צריכה להתחיל לחפש לך בחור, נחמד ומנומס " אמרה וידעתי שזה רק משפט הפתיחה שלה, היא הולכת להגיד עוד הרבהה דברים .
ו .. וואלה אמא ? זה מה שחשבתי ! אבל כל בחור שאני מצליחה להכניס, את מעקמת את פרצופך, ולמחרת היום הוא בורח ממני .
" לכן .. רצינו שתכירי את .. " אמר אבא ושניהם הפנו את מבטיהם לדלת הכניסה, וגם אני, מרוב סקרנות . לבית נכנס נער גבוהה, שיער חום ועיניים חומות דבש .
הוא התקרב אליי ואז אמר " קוראים לי דין, נעים להכיר אותך קלואי "


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך