סודות פרק 4

06/05/2016 721 צפיות אין תגובות

שבועיים חלפו. עכשיו אני קצת יותר בעניינים והכרתי חברות וידידים. סוף סוף, כל כך פחדתי שאני לא אשתלב. השעה 22:00, בעוד חצי שעה תתחיל המשמרת שלי בבר. אני לובשת טייץ שחור ואת חולצת העבודה השחורה שלי. אני נועלת סתם אולסטאר שחורות ומתקרבת אל הדלת.
״מתי את חוזרת?״ נועה שואלת.
״לא יודעת, תלוי מתי אמיר ישחרר אותי״ אני עונה בקול מעט עצוב.
״הוא עדין מתייחס אלייך מגעיל?״ נועה שואלת.
״עזבי נועה, הכל בסדר״ אני אומרת. אני לא רוצה שנועה תעשה צעד כנגדו. רק זה חסר לנו עכשיו, הסתבכות על הראש.
״ליאן הכסף לא חשוב כמו שאת חשובה. הוא מתייחס אלייך כמו אל זבל! תעזבי!״ נועה מרימה את קולה.
״נועה הכל בסדר באמת, אם הוא יעבור את הגבול אני אעזוב, מבטיחה״ אני אומרת ומחבקת אותה.
״יאלה שאני לא אתן לו סיבה לצעוק עליי״ אני אומרת ויוצאת כדי לא לאחר. אני מגיעה אל הבר.
״קדימה תתחילי לנקות את הבר ותכיני את הכוסות״ אמיר מרים את קולו.
״לא חייב בצעקות״ אני אומרת בשקט.
״אל תתגרי בי ליאן״ הוא אומר בטון תקיף. אני שונאת אותו.
אני נכנסת אל הבר ומתחילה לנקות.
״אל תתייחסי אליו. הוא בא היום עצבני, כדאי שלא תתגרי בו״ שיר אומרת.
״אני מנסה אבל נמאס לי מהיחס הזה, זה לא שעשיתי משהו רע״ אני אומרת מיואשת.
״ליאן אין ברירה. פשוט נעבוד לפי ההוראות שלו ושיצעק, תתעלמי״ שיר מעודדת אותי.
״תודה״ אני אומרת ומחייכת. אני מנגבת את הכוסות ומסדרת אותן על המדפים. לפתע אני רואה את אלינור נכנסת אל בר. יופי לי רק היא חסרה לי עכשיו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך