dontcare
מקווה שתאהבו ❤️

סודות של הים ~ פרק 13

dontcare 05/10/2014 723 צפיות אין תגובות
מקווה שתאהבו ❤️

פרק 13 ~ סודות של הים
רצתי במהירות לכיוון אדם ונופר. פחדתי שמשהו קרה. כשהגעתי אליהם ראיתי שאדם עונד לנופר שרשרת זהב יפה.
״מה קרה? למה הצרחות?״ הייתי מבולבלת.
״אדם קנה לי שרשרת! תיראי איזה יפה!!״ נופר אמרה בהתרגשות והראתה לי.
״כבר חשבתי שמשהו רע קרה…״ נירגעתי. ״טוב אני חושבת שאלך עכשיו. ביי״ אמרתי ופניתי לאחור. היא בעצם לא נראית לי כל כך הנופר הזאת… היא ניראת פרחה קצת וצווחנית. מזכירה לי קצת את אופיר. תוך כדי הליכה ניזכרתי פיתאום שאני עוד צריכה לעשות את ״ההצגה״ הזאת לאוסטין, איכס אני לא מאמינה שאני עומדת לעשות את זה. אולי עדיף לוותר? לא. זה לא יכול להימשך ככה, יש לי גם יתרון כי קל לפתות את אוסטין, הוא לא יעמוד בזה.
הגעתי הביתה והחלטתי שהיום אני אעשה את זה וזהו.
עליתי למעלה ובדקתי אם אופיר בבית. היא ישבה בחדר שלה לבד וציירה. מעולה! ניכנסתי לחדרי וסגרתי את הדלת. היתקשרתי לאוסטין.
״הלו״ הוא ענה
״הי אוסטין״ אמרתי
״הי״ הוא אמר באדישות
״תקשיב אני מצטערת שהתעלמתי ממך בזמן האחרון פשוט היה לי ממש קשה לראות אותך ואת אחותי ביחד. אתה יכול להבין אותי?״
״כן ברור שאני מבין. אני לא הייתי בסדר, אני מצטער מאוד שירה״ חייכתי לעצמי. זה עובד כמו שתיכננתי.
״אני סולחת״ אמרתי וצחקתי ״אולי אני אבוא אליך ונדבר?״ אמרתי בקול מפתה.
״מתאים. עוד חצי שעה כזה?״
״מעולה, נתראה״ אמרתי ונתקתי.
לבשתי חולצה שחורה עם מחשוף וג׳ינס קצרצר שלקחתי מהארון של אופיר כבר ליפני יומיים. עשיתי מחליק ועשיתי את השיער פרוע. שמתי בושם טוב שלי והייתי מוכנה.
לא עומד לקרות כלום! אני רק אנשק אותו והוא כמובן יזרום עם זה ואז הוא יתחיל לנשק לי את הצוואר אולי. שום דבר מעבר!
יצאתי מהבית לכיוון הבית של אוסטין. אני עומדת לצלם את הכל מהטלפון שלו ולהחביא קצת את הטלפון כדי שאוסטין לא יראה. הגעתי לביתו ודפקתי בדלת.
״שירה! איזה כיף לראות אותך״ הוא פתח את הדלת וחיבק אותי עם חיוך גדול.
״גם לי כיף לראות אותך״ אמרתי וחייכתי חיוך מזויף.
״בואי תיכנסי״ הוא אמר ופינה לי את הדרך.
״יש עוד מישהו בבית?״ שאלתי
״לא זה רק אני ואת״ בדיוק התשובה שחיכיתי לה. התיישבנו על הספה הלבנה בסלון. חיפשתי את הנייד שלו עם העיניים. פתאום הוא קיבל הודעה וראיתי שהטלפון על הספה השניה הקטנה יותר. זה יהיה קל!
״אני קצת צמאה, אתה יכול להביא לי מים?״ שאלתי את אוסטין
״כן ברור״ הוא מיד קם ממקומו לכיוון המטבח. הלכתי בזהירות אל הספה השניה וחטפתי את הטלפון. פתחתי אותו במהירות וניכנסתי למצלמה. לא נותר לי הרבה זמן, הלכתי במהירות לספה הגדולה והחבאתי את המצלמה מתחת לשולחן בצורה שיוכלו לראות אותי ואת אוסטין. מיד חזרתי למקומו והוא התקרב עם המים.
״הנה״ הוא הגיש לי את כוס המים
״תודה״ עניתי בנימוס ושתיתי, למרות שבכלל לא הייתי צמאה…
״אז על מה רצית שנדבר?״ הוא שאל
״תראה אוסטין, אתה זוכר את כל מה שקרה בסטודיו וכל זה?״
״כן״ הוא השפיל את ראשו
״אז אני חושבת שהנשיקה הזאת כן היתה צריכה לקרות״ התקרבתי אליו.
״אף אחד לא צריך לדעת מזה…״ שמתי את ידי על חזהו וראיתי שהוא לא עומד בזה. הינו מאוד קרובים ואז הוא נישק אותי. התנשקנו בלהט והוא התחיל לנשק את צווארי, בדיוק כמו בתוכנית. החלטתי בסוף שלא צריך ללכת עם זה יותר מדי רחוק אז העלתי את ראשו אלי והמשכנו להיתנשק. אחרי כמה דקות הפסקתי את זה בעדינות. חשבתי איך אני עומדת ללכת מפה וגם לשלוח לאופיר את הסירטון.
״אולי תלך להביא קונדום?״ אמרתי לבסוף, היציאה הכי מטומטמת שלי… אבל זה עבד! הוא חייך ועלה למעלה להביא. מהר מהר לקחתי את הנייד שלו ממקומו ועצרתי את הסירטון שלחתי אותו לווצאפ של אופיר וסגרתי את הטלפון. הנחתי את איפה שהוא היה בהתחלה ויצאתי בשקט מהבית.
חייכתי לעצמי. אני כל כך רציתי לראות את הפרצוף שלו כשירד לסלון בחזרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך