lilach
היי . תקשיבו , לא הגבתן אז רציתי למחוק את הסיפור.. אבל אחרי זה חשבתי שאולי פשוט לא ראיתן אז אני מעלה עוד פעם ..חשוב לי שתדעו שאני לא אמשיך אם לא יהיו תגובות . זתומרת בישביל מה ?
אוהבת :)
לילך

סוכן 007 – מורשה להרוג 4

lilach 25/06/2011 855 צפיות 10 תגובות
היי . תקשיבו , לא הגבתן אז רציתי למחוק את הסיפור.. אבל אחרי זה חשבתי שאולי פשוט לא ראיתן אז אני מעלה עוד פעם ..חשוב לי שתדעו שאני לא אמשיך אם לא יהיו תגובות . זתומרת בישביל מה ?
אוהבת :)
לילך

יש רגעים שבהם פתאום אני חושבת שהייתי רוצה לעצור .
לקחת נשימה עמוקה ולבטל את כל הדברים שעשיתי .
את כל הדברים הנוראים שגרמתי .
גם אם הייתי חייבת .
אבל הרגעים האלו חולפים מהר . מותירים אותי לבד , עם המשימה שלי .
ההקרבה שלי . היעוד שלי בחיים .

נקודת מבט זורה

התעשתתי במהירות .
קמתי על הרגלים שלי שהיו עד לפני שניות מעטות חלשות כל כך . והרגשתי איך הכח חוזר ומפעם בהם .
משכיח את הרעד מתוכי ומשאיר רק דבר אחד משתולל בפנים . הרצון החזק להגן עלייה . על הבת שלי .
נטשתי את המטבח בזריזות מותירה מאחורי את התבשיל השרוף . סביר להניח שיתחיל לעלות באש עוד מעט , אבל לא היה לי אכפת , מטרה אחת הבהבה בראשי . למצוא אותה , להציל אותה מידיו , לפני שיהיה מאוחר מידי .
כשהגעתי לאוטו התחלתי להתרכז , מניחה מאחור את כל יצריי האנושיים , ובעוד אני חולפת על פני העצים השלווים שבצידי הכביש , נכנסתי לבועה שלי . לבועה העל אנושית שלי .
* * *
פלאשבק זורה

"תעעזבי אותה ! " צרחה צורמת נשמעה .
" נו .. די היא לא התכוונה !" , התחנן הקול בחוסר אונים , קול שבור , של ילדה במצוקה .
הפניתי אליה מבט מלגלג .
רק לפני כמה רגעים הן הרגישו חזקות כל כך , שתיהן , אוחזות בציפור האומללה בידיים שלהם , חזק , מועכות אותה , מטביעות אותה בכוס הזכוכית שבידן וצוחקות בהנאה .
קולה הכועס של אימי נשמע בראשי , בזמן שראיתי אותה מתפתלת למולי , כנגד כוחותיי .
ידעתי שאסור לי , זה היה בגדר סוד מאז שנולדתי , הכוחות האלו . כוחות של מכשפה .
אבל לי לא היה אכפת , היא תשלם .
בעוד צעקות החרדה המתגברות נשמעות מאחורי הבחנתי שקלריסה , הילדה שבה מיקדתי את כוחות העינוי החזקים והעל טבעיים שלי , החלה קורסת על הרצפה . ופנייה אטומות .
מרוב בהלה שכחתי לעצור .
קולין , שהבינה מה שאני הבנתי רק עכשיו , צרחה באיימה , התנפלה עליי והכתה אותי בכח , מנסה שאסיט את מבטי מאחותה . אחותה התאומה . לפני …
לפני שאהרוג אותה לגמרי .

נקודת מבט זורה

"אבל לא הרגת אותה בסוף "
אמר לי , בקולו האהוב והשקט .
החיבור הושלם , עכשיו הוא היה שותף מלא למחשבותיי ואני לשלו .
"לא " חשבתי בשקט , "כי אז אתה מצאת אותי ."
שמעתי את הרכות , את האהבה שבמחשבותיו , הייתי שותפה לאותה התחושה .
בדיוק בשנייה שבה נזכרתי למה בעצם יצרתי את החיבור .
"זו בריי " דיווחתי בקול מתכתי , שונה כל כך מהקול הרך שבו חשבתי לפני .
"הם טעו . זה לקח הרבה פחות זמן ממה שתכננו . הוא מצא אותה . "
נימת חרדה נשמעה בקולו הרגוע , חרדה לבת שלו . שלנו .
"היא איתו עכשיו ? "
הקרנתי לו את החיזיון .
" הוא לא טיפש . " אמר לאחר שתיקה ארוכה . "הוא מאומן יותר מידי טוב כדי לדעת מה הכח שלך "
הנהנתי בתגובה .
" הוא אומנם יודע שתחזי אותו , אבל בטוח יש לו תוכנית חלופית . חייבים לפעול מהר לפני שהוא ימצא דרך אחרת ל.."
" להרוג אותה " אמרתי . ושתיקת מוות השתררה במכונית .


תגובות (10)

תמשיכי בבקשה, הסיפור ממש יפה!
את יודעת למתוח טוב טוב =]

26/06/2011 10:58

מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26/06/2011 11:46
lilach LC

אני אמשיך .. אבל קודם צריכות להיות תגובות … נראה שלא ממש אוהבים את הסיפור …
אוהבת <3 <3 <3

26/06/2011 14:53

היי!!אני אומנם רק התחלתי ליקרוא אבל אני ממש ממש לא רוצה שתפסיקי!!!יש כאלה שלא מגיבים אבל הם בטח לא רוצים שתפסיקי!!!גם אי כותבת סיפורים ואמרתי ת שאפסיק אים לא יהיו תגובות.אבל לא הפסקתי!כי הבנתי שאפילו שאין הרבה תגובות אני לא אמורה להפסיק!!תחשבי לפחות על אלה שקוראים את הסיפור שלך ומגיבים וגם אלה שלא!אים תפסיקי את תאכזבי אותם!!בימקומך אני לא היתי מפסיקה!אבל אני רק מציעה!תעשי מה שטוב לך.אני לא אכריח אותך להמשיך.
מקווה שתמשיכי!סיפורים:)

26/06/2011 19:10

דרך אגב-אלה שלא זה אומר אלה שלא מגיבים!

26/06/2011 19:11
lilach LC

חחחח.. צודקת … אמשיך את הסיפור :)

26/06/2011 19:33

תמשיכי!!!!

28/06/2011 22:05
lilach LC

בקרוב :)

29/06/2011 13:20

נו, תמשיכי כבר, בבקשה.
אם אין לך תגובות כנראה לו ראו, שתדעי לך שאני משתדלת להגיב על כל סיפור שאני קוראת ואם לא הגבתי זה כיוון שלא ראיתי שפירסמת את ההמשך. אם אני לא מגיבה לך אז בבקשה תודיעי לי שהמשכת…

29/06/2011 23:58
lilach LC

המשכתי :)

26/11/2011 04:08
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך