אחד הספרים הראשונים שלי , ובטוח לא האחרון ! החלום שלי הוא לעסוק בכתיבה וזה חלום רחוק מבחינתי . הדעה שלכם ממש חשובה לי לטוב ולרע ! אנונימית בת 14 , קטנה עם חלום גדול.

סיבוב פרסה נגד הזרם – פרק 1 ♥

26/08/2014 942 צפיות אין תגובות
אחד הספרים הראשונים שלי , ובטוח לא האחרון ! החלום שלי הוא לעסוק בכתיבה וזה חלום רחוק מבחינתי . הדעה שלכם ממש חשובה לי לטוב ולרע ! אנונימית בת 14 , קטנה עם חלום גדול.

הבקבוק מסתובב.עוד סיבוב ועוד סיבוב, בעוד אני מתפללת להינצל מהתור שלי. במקרה הזה התפילות הצליחו והבקבוק נעצר כשצד השואל מופנה לאדם,וצד הנשאל מופנה לטל. טל נחשבת לחברה הכי טובה שלי , ולילדה השנייה הכי מקובלת בשכבה והשנייה הכי שנואה על אדם.
אדם לעומת זאת , לא נחשב בשכבה כל כך.הוא טוען שרכילויות יהרסו חברויות בשכבה,ויגרמו לריבים מיותרים.אדם נחשב מורד בממסד,וצורת החינוך שיש בישראל."אמת או חובה ?" הוא שואל את טל בחוסר חשק מופגן לקיים איתה שיחה.טל חושבת לרגע ועונה כרגיל " חובה " . אם הייתי במקום אדם במעמד השנאה הזה כלפיי טל, הייתי מנצלת את האפשרות להתעלל בה ועושה זאת, אבל אדם לא כזה. הוא אולי שונא את טל ואותי על ההתנהגות המגעילה שלנו כלפיו , אבל הוא לא נוקם. במקום להתחיל בנקמה אכזרית,הוא העדיף לתת לטל משימה קלה , ואפילו משהו שביקשה לעצמה מאז שהתאהבה קשות ברוי,הילד הכי מקובל בשכבה שלנו .
" חובה עלייך …" אמר והתחיל לפזול לכיוון רוי שבכלל לא השתתף במשחק, וישב בקצה הכיתה,עם אמיר. "לתת לרוי נשיקה". בגלל החוכמה של אדם הוא מייד ידע שזה ברור מאליו, שטל מאוהבת ברוי . טל נראת סובלת בדרכה אל רוי אבל גם אני גם היא וכל שאר משתתפי המשחק ידעו את האמת . טל התקרבה לרוי,ונישקה אותו . זה היה רומנטי לפחות לטל, אבל רוי היה מופתע יותר מכל רגע שראיתי. יותר מהפעם שהפסיד בכדורגל לשכבת כיתה ז' הקטנים, ויותר מהפעם שקיבל 96 במבחן בפיזיקה . הוא מיד ראה אותנו נקרעים מצחוק,ישובים במעגל כשבמכז בקבוק אמת או חובה , והבין הכל. טל הסמיקה בטירוף ולא הפסיקה להסתכל על רוי ולצחקק.ומה אני ? אני פשוט ישבתי שם , מסתכלת לצדדים , וצוחקת צחוק שקרי.
המשחק המשיך והבקבוק הסתובב שוב שוב , עד שהגלגל הסתובב ואדם נשאל ע"י השואלת , טל. אחרי שבחר בחובה, טל חשבה לרגע . הסתכלה עליי והסתכלה שוב על אדם ואז שוב עליי והגיעה למסקנה .
אדם ממש חמוד.הוא גם נראה טוב מחוץ ואני מאוהבת באופי המדהים שלו . ישלו עיניים ירוקות כאלו , שפתיים עבות וצבע עור בהיר וחיוור . ישלו מין פוני מדהים כזה שנראה כיאלו הוא בכלל לא סידר את השיער וככה קם בבוקר . הוא רגיש ואכפתי .
בגלל זה , כשטל סיפרה מה חובתו , לא נגעלתי, להפך. " חובה עליך לנשק את מורן " אמרה טל והסתכלה עליי. הייתי אמורה לשתוק או להגיד 'בסדר' אבל במקום הייתי חייבת לעקוץ באמירה מגעילה כמו " איכ נראה לך ?"
" את חייבת , אני נישקתי את רוי" היא סיפרה, ואני פשוט הסתכלתי עלייה במבט מסכן כיאלו סובלת. " כיאלו שלא נהנת " הוספתי כיאלו האמירה המשפילה הזו תעזור במשהו . אני כזאת מטומטמת . ואדם פתאום התקרב אליי, ממש ברגע אחד , כיאלו אף פעם לא שנא אותי שנאת מוות . הסתכל לי בעיניים,והדופק שלי עלה. הוא נגע בקצוות השיער שגלשו לצד פניי ולא יכולתי לנשום . ואז בבת אחת, הוא הצמיד את השפתיים שלו לשפתיי והתנשקנו . התנשקנו כמה שניות אפילו . ואז התנתקתי ממנו,והוא כתוצאה מכך התרחק והתיישב. באופן מפתיע הוא לא היה נבוך כמו רוי אחריי שהתנשק עם טל,אבל הוא הסתכל עליי מדי פעם . שמתי לב לזה כמובן , כי גם אני הסתכלתי עליו. הוא מקסים.רק חבל שאני יודעת שהוא מאוהב בשרון .

האמת שזה סיפור ארוך שכולל המון הסתבכויות ומהפכים גורליים. מאז ומתמיד הייתי הילדה הכי מקובלת למרות שמעמדות חברתיות זה משהו טיפשי ביותר.אני וטל הכרנו כשהגיעה לראשונה לבית הספר שלי , בכיתה ו .היא הייתה מחוסרת חברות,ולא הכירה אף אחד חוץ ממני. האמת שהיה משהו שלא גיליתי לה, אבל בהתחלה בגלל המעמד החברתי הגבוה שלי , המורה ביקשה ממני במפורש להיות בחברתה של טל לפחות בימים הראשונים. ככה התגלגלו העיניים ואני וטל הפכנו לחברות הכי טובות .בהתחלה היא הייתה מדהימה , אכפתית וקשובה , אבל לאט לאט ככל שהמעמד החברתי שלה עלה היא הפכה לבריונית . ולא, לא בריונית עם שרירים שמאיימת ומרביצה, אלא בריונית שלא הפסיקה להעליב את הילידם בשכבה. שנאתי אותה על זה, אבל ידעתי שזה המצב כרגע . כמו סתומה הלכתי אחרי הדברים המעליבים שאמרה בגאווה,כיאלו זה משהו טוב. באותה שנה בערך בכיתה ז' , הגיע אדם לכיתה. אני אפילו זוכרת את היום הזה שהוא נכנס לכיתה . זה היה השבוע השני ללימודים . אני וטל ישבנו כרגיל בסוף הכיתה וריכלנו כמו תמיד ולפתע נשמעה הדלת נפתחת באיטיות. לכיתה נכנס אדם . 1.70 של ביטחון עצמי.הוא לבש חולצת בית ספר ירוקה כיאלו מתעלם מכך שזה יום שישי וחובה לבוא עם חולצה לבנה , וגינס קרעים בהיר. הפוני היפה שלו התנופנף כשהזיז את פניו לצדדים ובחן את הכיתה.
טל הרכלנית מיד הצהירה שאדם מכוער.למרות הדעות ההפוכות שלי , העדפתי פשוט להסכים , בשביל לא ליצור מריבות מיותרות. לאדם לעומת זאת זה לא הזיז. כבר מהיום הראשון הוא הראה לכולם שלא ממש אכפת לו מה שחושבים. אז אולי לדעתי זה אומץ וכנות מצדו , אבל שאר הילדים , לפחות חוץ משניים חשבו אחרת. אדם מאז מתבודד, יחד עם שרון וטום . שרון היא מין גרסה נשית של אדם . שרון חכמה , ויפה. היא תמיד אומרת מה שהיא חושבת בפנים מה שיכול לפעמים ממש לעצבן אנשים מסויימים . שרון כותבת שירים באנגלית והחלום שלה הוא לפרסם אותם. אני רואה אותה כי דמות מעוררת הערצה , יותר מכל ילד\ה בבית הספר שלנו . שרון ואדם מיד התחברו, עוד מהיום הראשון . טום בעצם הוא מין צלע שלישית בכל החבורה הזו . הוא השקדן , החרוץ, זה שיש לו תשובה לכל דבר ופתרון לכל בעיה . השלישיה הזו שונאים שנאת מוות אותי ואת טל ובצדק . בזמן האחרון אני וטל הגזמנו עם כמות הפעמים שהעלבנו ילדים .
לפני כמה חודשים נשארתי לריתוק בסוף היום עם אדם שרון ורוי . המורה צילה לא וויתרה לנו אפילו לא על חמש דקות מהעונש. כאשר הוא נגמר מיהרתי מאוד לאמא שלי שחיכתה מחוץ לבית הספר, ומבלי שהתכוונתי , כמה מטרים מצד ימין שלי ראיתי את שרון ואדם מתנשקים. הייתה לי הרגשה מגעילה כזו . כאב בטן קל וכאב ראש. התחלתי לרוץ כדיי שלא ישמו לב שראיתי אותם. כל מה שאני זוכרת מהיום הזה היא הבחילה שנמשכה מאותו רגע ועד שבוע אחכך. ככה הבנתי שאדם ושרון מאוהבים .
אחרי המשחק המביך הזה, עוד הייתי צריכה ללכת לצד אדם כל הדרך הבייתה מכיוון שאנחנו שכנים."אני מצטער אם הבכתי אותך" הוא אמר , ואפילו לא הסתכל עליי. השנאה שלו כ"כ שקופה . "זה בסדר .. זה בסך הכל אמת או חובה " אמרתי , והייתי מרוצה מהמשפט היחיד כל היום שלא נחשב עלבון. הייתי צריכה לנסות לפתח שיחה ולשאול 'למה שרון לא באה היום?' או 'הכנת כבר את העבודה שבמורשת שצריך להגיש מחר?' אבל במקום פשוט שתקתי . ברגע שהגענו לביניין נכנסנו למעלית .אני לחצתי על קומה 5 והוא על 8 . הוא פתאום התסתכל עליי ושתק. החזרתי מבט והסתכלתי עליו , כי ידעתי שהוא רוצה לומר משהו.גם אני רציתי לומר משהו , אבל במקום זה , פשוט שתקתי.שתינו שתקנו הסתכלתי עליו וחשבתי על הנשיקה . על מה שקרה היום . קיוותי שהוא חושב בדיוק אותו דבר. ככה המשכנו עד קומה חמש , וכשהגענו אמרתי ביי בנימוס ויצאתי . המעלית נסגרה, וככה נגמרה השיחה היחידה שהייתה לי עם אדם ואפילו לא אמרתי איך אני מרגישה .איך אני מרגישה ?
"איך את מרגישה?" קטעה אותי טל ממחשבותי בשיחת הטלפון .
"אני בסדר גמור ,למה ? "
"מיהרת היום הבייתה חשבתי שקרה משהו " היא ממשיכה לחקור ולא מרפה.
" אני בסדר גמור " שוב אמרתי בתקווה שהפעם תבין את הרמז ותעזוב אותי בשקט.
היום המשיך כרגיל נכנסתי הבייתה, לבד . נכנסתי להתקלח ולבשתי פיג'מה חמימה ונעימה. נעלתי נעליי בית מחממות במיוחד והתיישבתי לראות סרט בטלוויזיה .
מצחיק לחשוב כמה אני מזוייפת. טל שאמורה להיות החברה הכי טובה שלי, לא יודעת עליי כלום וגורע מכך , יודעת דברים שיקריים. סיפרתי לה שאני אוהבת סרטים רומנטים , כי זה מה שכולן אוהבות בימים אלו , אבל האמת שאני אוהבת סרטים מצויירים . סיפרתי לה שלדעתי הבנים בשכבה ממש מוזרים ופתטים , אבל ברגע זה אני יכולה לחשוב על לפחות חמש שמוצאים חן בעיניי. אפילו שיקרתי שאני אוהבת רק מותגים אבל בעצם זה ממש לא משנה לי . אחרי כל השקרים האלו, אני עדיין יכולה לקרוא לה חברה טובה ? אני יכולה לקרוא לעצמי חברה טובה ?אני בספק.
ממש אחרי הסרט התיישבתי לאכול , ובנתיים גם בדקתי את הפייסבוק. עוד הודעה מירדן. ירדן הוא ילד מכיתת ספורט שפשוט לא מפסיק להציק לי . לפניי שבועיים הוא סיפר שהוא מאוהב בי , וכמובן שלא סיפרתי לטל אבל אני בטוחה מה היא תגיד . הוא מושלם מבחינתה . טוב, כמעט מושלם , רוי מושלם מבחינתה. מסתבר שירדן ממש רוצה אותי בתור החברה שלו , אבל אני ממש לא. אני יהיה חברה רק של ילד שאני מאוהבת בו , והוא מאוהב בי . אז סירבתי לירדן בחינניות ומאז הוא חופר לי חופר עד שבאלי לפעמים לכתוב לו ' תקשיב ירדן , נמאסת ! אני לא אוהבת אותך וזה לא יקרה. תתקדם הלאה ותשכח מזה' או משו בסגנון . משהו שיגרום לו לסגור את הצאט איתי ולא לחזור אבל ברגע האמת , הפחדנית שבי משתלטת ולוחצת דליט.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך