זה ההמשך של \"רגשות 1\"

סיום הוא התחלה של משהו חדש

05/12/2014 598 צפיות אין תגובות
זה ההמשך של \"רגשות 1\"

הנה עברה שנה..
ניצחתי כי הצלחתי להשאיר אותך קרוב אלי אבל גם רחוק,בעיקר את החלקים הכואבים אבל עדיין לפעמים כשהעיניים מנסות להיעצם הזיכרונות צצים ומזכירים לי את הרגעים היפים והתמימות שהייתה לנו..הרצון שיהיה אחד לשני טוב למרות שידענו שאין לאן להתקדם,ואני חושבת שזה מה שהיה מיוחד כי לא היה שם שום אינטרסים אישים לפחות בהתחלה.
נתת לי להרגיש דברים שלפני לא הרגשתי,והרצון לא לאבד אותך היה כל כך חזק שבסוף לא שמתי לב ופשוט ניצלת את זה ופגעת,לפעמים אפילו היית נותן הכנה קטנה לכאב רק כדי לראות את התגובה שלי ואני כדי שלא תהנה מהכאב שתקתי והמשכתי.. אבל זה כאב.במיוחד שזה הגיע ממך.

אתה יודע כולם היו מסתכלים עלי מה אני עושה איתך ואיך זה שאנחנו מסתדרים בכלל אחד עם השני..כי הם ידעו שאתה \"שובב\" שזה אפילו מילה עדינה בשבילך ושאני ילדה טובה שאתה רק תנצל..
וכשהייתי מסתכלת עליהם זה כאילו היה כתוב להם על המצח תתרחקי את לא רואה?!
אבל אני ראיתי קצת מעבר למה שהם ראו,לא התעלמתי ממה שהם ניסו להגיד רק שהם לא ראו את מה שאני ראיתי..את הטוב והילד שיש בך,ושאתה לא באמת רוצה לפגוע אבל לפעמים זה פשוט קורה וראיתי שאתה מצטער על זה.

תהייתי לעצמי מה יקרה כשאני אפגוש שוב בעיניים שלך,אם אני אצליח שוב לראות מעבר או שכבר לא נשאר שם כלום אבל לא העזתי לעשות את זה עד ש..נפגשנו אחרי תקופה די ארוכה,התרגשנו לראות אחד את השני ואפילו חזרנו שוב לצחוק טיפה ביחד..
אך עדיין המחשבה שאסור לי שוב להיפגע נמצאת תמיד שם..וגם הידיעה שאתה המשכת הלאה ואפילו אפשר להגיד שגם אני.

אחד מהדברים שלמדתי עליך שכדי להיות קרובה אני צריכה להיות רחוקה אז אמרתי לך באחת השיחות האחרונות \"שפעם היית חמוד\" ואתה הבנת שאני שהמשכתי הלאה אז אפילו הרגשת מספיק בנוח כדי להציע לי שוב ללמוד אצלך בבית..ואני הסכמתי.
אבל הפעם אתה זה שרצה לדעת אם זה נכון,שבאמת המשכתי הלאה אז תוך כדי הלימוד פשוט הסתכלת לי עמוק בעיניים ואני בתגובה הורדתי את העיניים כי פחדתי,פחדתי שוב לראות מעבר..הפעם העדפתי להקשיב לאחרים..כי אין בשביל מה להילחם.
אבל כשהבנתי שאתה בודק אם קיים אצלי רגש כלשהו כלפיך החלטתי להרים שוב את העיניים ולהסתכל לך בהם זה הרגיש לי כמו נצח אבל רציתי שתראה שהלב שלי נקי אומנם עדין כואב לו לפעמים והוא בוכה כמו עכשיו אבל הוא מתנקה לאט לאט
ומה שאני ראיתי בעיניים שלך,זה ילד שמסתכל עלי ונזכר בטוב שיש בי לרגע אולי אפילו געגוע קטן אבל זה כבר לו משנה לך,כי יש דברים שכבר אי אפשר לשנות ורק כשראיתי את זה הסכמתי לעצמי להסתובב כי הבנתי שבאמת אין על מה הילחם.
אבל עדיין כמו שאמרתי לך בברכה שכתבתי לך שאני רוצה שנישאר חברים טובים אז שתדע שלא משנה מה אני תמיד פה בשבילך רק בלי החלק של הלב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך