בקרוב פרק 5!! (:

סייפור ללא שםם – פרק 4 !!

04/06/2013 679 צפיות אין תגובות
בקרוב פרק 5!! (:

כשהגענו למסיבה נבהלתי בגלל מה שראיתי ..
ראיתי מלא ילדים רוקדים יאנה אמרה לי ״אני הולכת שנייה טוב?״ אמרתי לה ״טוב״ פתאום לא היה לי נעים להיות לבד אז יצאתי לחצר שמחוץ לבית והייתה שם פינה שקטה שחשבתי שאין שם אף אחד פתאום כשהגעתי לשם ראיתי ילדה שישבה על הספסל. הסתכלתי עליה ופתאום זיהיתי אותה זאת היתה הילדה ההיא מהכיתה זאת שחשבתי שהכרתי מאיפשהו קצת פחדתי ונבהלתי כי לא ראיתי אותה משהו כמו שבוע כי היא לא הגיעה לבית ספר ואני ישר ישבתי בספסל לידה לא נראה לי שהיא שמה לב שהתיישבתי לידה. ואז אמרתי לה ״היי קוראים לי מאיה״ היא לא ענתה לי היא הסתכלה עליי בערך לשניה ואז הסתכלה על הרצפה. אמרתי לה ״אנחנו לא מכירות אבל נראלי שאני מכירה אותך…״ פתאום היא ענתה לי ״גם את מוכרת לי״ עניתי לה ״מאיפה?״ היא הסתכלה עליי מוזר וענתה ״את באמת לא זוכרת מאיפה?״ חשבתי לשנייה ואמרתי לה ״לא.. מצטערת..״. היא שתקה לשניה ואז הלכה משם כנראה שהיא עזבה את המסיבה כי לא ראיתי אותה יותר.. פתאום ניזכרתי שיש מצב שיאנה מחפשת אותי ונכנסתי לתוך הבית של מייקל הוא היה גדול ויפה חשבתי לעצמי ״הלוואי שגם לי יהיה בית כזה״ עברתי מלא אנשים שלא הכרתי וחיפשתי את יאנה אבל לא מצאתי אותה.. ניזכרתי שבהזמנה עם הכתובת שנעה הביאה לי היה כתוב שיש בריכה אז יש מצב שיאנה שם מהר מאוד יצאתי מהדלת האחורית בסלון וראיתי מולי בריכה ענקיייתתת !! עברתי עוד מלא אנשים וחיפשתי את יאנה בחושך. היא לא היייתה שם . פתאום ראיתמ בצד ג׳קוזי וחשבתי שהיא בטח שם. הלכתי לכיוון של הג׳קוזי וראיתי שם רק את מייקל נעה וכל החברים הכי קרובים שלהם הם היו בתוך הג׳קוזי דיברו וצחקו והיה להם ביד כוסות עם משקאות.. פתאום הרגשתי עצובה חשבתי שזאת אני אמורה להיות שם איתו בלעדייהם ולצחוק איתו ולשבת איתו בג׳קוזי אבל… זה רק חלום . חלום שלא מתגשם . רציתי לחזור הביתה כי כבר לא היה לי כיף, כל הסיפור הזה עם יאנה, הילדה המוזרה ההיא והג׳קוזי… הדרך היחידה שלי לחזור הביתה זה עם יאנה כי הבית שלי ממש רחוק ויש לה אוטו.. אז המשכתי לחפש את יאנה ופשוט לא מצאתי אותה.. חשבתי לעצמי שהיא בטח בשירותים והסתובבתי שם כמו עילגת אנשים התחילו להסתכל עליי וללחוש דברים אז חזרתי לי לפינה השקטה וישבתי על הספסל..
ישבתי על הספסל ופתאום ראיתי מישהו מתקרב אליי בחושך …


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך