harleyquinn4444
זה פרק אחרון של הסיפור סימנים. מקווה שאהבתם :) תגיבו ותדרגו, אני תמיד עונה לשאלות

סימנים – פרק 7: בפעם הראשונה (פרק אחרון)

harleyquinn4444 12/08/2015 781 צפיות אין תגובות
זה פרק אחרון של הסיפור סימנים. מקווה שאהבתם :) תגיבו ותדרגו, אני תמיד עונה לשאלות

כמובן למי שלא קרא את 6 הפרקים האחרונים חובה לקרוא לפני זה כי יש הרבה רמזים שמובילים לפה. תיהנו :)

"שיקרתי, מה שאמרתי לך במסיבה של אית'ן, שאני מבולבלת ומפחדת להיכנס למערכת יחסים חדשה, זה לא נכון… טוב חלק מזה היה נכון, אבל אני לא מתחרטת על מעשי" היא אמרה ונשקה לו באוזן. "האמת היא שאלכס הכניס אותי לעסק המלוכלך שלו, הוא מכר 'נייס גיי' שזה סוג של סם מאוד פופולארי עכשיו. לא רציתי לשתף פעולה אבל הוא איים עלי! והוא אמר שיפגע במשפחה שלי ובי אם לא אעשה את מה שהוא רוצה." היא שוב נשמה עמוק, אנדרו נתן לה לסיים. "ובגלל זה אני פה, מתחת לגשר, ברחתי מהבית כדי שאלכס לא יפגע בהורים שלי ובאחותי בקטנה…" היא ניסתה להחזיק את הדמעות בפנים אבל ברגע שידיו נכרכו סביבה היא פרצה בבכי.
באותו לילה קייט ישנה בחדר האורחים של אנדרו, הוא לא יכל להשאיר אותה שם…
בבוקר כשהיא עוד ישנה הוא פנה לאביו שהיה עורך דין וסיפר לו הכל. משם אבא של אנדרו טיפל בעניין ובמהרה אלכס נשלח לבית כלא לנוער.
כשקייט שמעה על כך היא מאוד כעסה על אנדרו ומה שעשה אבל ברגע שהבינה שהוא זה שבעצם הציל אותה סלחה לו והודתה לו מעומק ליבה. קייט חזרה לביתה בשלווה וראשו של אנדרו התפוצץ מרוב מחשבה. מה עכשיו?… איך ממשיכים מכאן?.. חשב. וזה הטריד אותו רבות.
כמה ימים לאחר מכן אנדרו שמע דפיקה בדלת חדרו. "פתוח" הוא אמר והמשיך לשחק במחשב, עד שראה שבדלת עומדת קייט ועזב הכל וחיבק אותה. "הכל בסדר?" שאל אותה והיא הנהנה. היא הובילה אותו יחד איתה והם התיישבו על המיטה של אנדרו. "אני אוהבת אותך אנדרו רוקס ואני רוצה שנהיה ביחד!" היא אמרה כמו שמצהירים בחתונה. אנדרו לא ידע איך להגיב. "קייט.. אני לא יכול. אני מרגיש שאני מנצל אותך." אמר והביט על הרצפה. "מנצל אותי?.. אני לא מבינה.." היא אמרה ואנדרו המשיך להסביר. "עזרתי לך ואני לא מתחרט על כך" הוא חייך. "אבל אם נהיה ביחד עכשיו אני רק ארגיש שאני מנצל את העובדה שהצלתי אותך ושאת עושה את זה רק כי את חייבת לי." קייט גילגלה את עיניה וסובבה את אנדרו כדי שישב מולה. "חייבת לך?.. הייתי חייבת לך כשנתתי לך את המספר שלי? הייתי חייבת לך כשישבנו ליד הנחל והתנשקנו? הייתי חייבת לך כשמצאת אותי? לא. כי אז גם לא היית אמור למצוא אותי, הייתי אמורה להעלם ובזכותך אני בסדר עכשיו. אבל זה לא אומר שאני חייבת לך. ואם לא הייתי מחבבת אותך אז לא הייתי מביאה לך את המספר שלי מלכתחילה. אז אני עדיין חייבת לך?" היא סיימה וחייכה. אנדרו רק נישק אותה והפיל אותה על המיטה והיה מעליה. היא עצרה לרגע קמה מהמיטה והלכה לכיוון הדלת. אנדרו לא הבין ופחד לחשוב שהיא הולכת, למרות שלא היה אכפת לו לחפש ולמצוא אותה שוב. היא מרגשת אותו ואיתה חווה את הנשיקה הראשונה שלו. אבל קייט לא יוצאת מהדלת, היא נועלת אותה, שולחת את ידיה מאחורי גבה ומורידה את החזיה שלה והם חוזרים להתנשק. כנראה שנשיקה לא תהיה הדבר היחידי שאנדרו יחווה עם קייט בפעם הראשונה ;)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך