המשך יבוא.....

סיפורו של נער מתבגר 2

31/07/2011 1216 צפיות 7 תגובות
המשך יבוא.....

שירה ונופר התווכחו. אוי לא….. מה אני אעשה? היא בטח כועסת על ההזמנה שלי לדייט.
אחרי זמן שנראה לי כמו נצח, שירה נאנחה והנהנה עם הראש בהסכמה. נופר אמרה משהו לשירה ונגשה אליי. נופר, אמרה ששירה, אחרי ויכוחים רבים, הסכימה באנחה…. היא לא היתה צריכה להגיד לי את זה. אני ידעתי זאת. נו טוב, לפחות היא הסכימה. הייתי שמח עד השמיים וחזרתי לכיתה מפני שהיה צלצול. כל היום הבטתי לעבר שירה היפה ולא הסתכלתי על הלוח….
בסוף היום, הלכתי הביתה, מזמר לי וכולי בעננים… הגעתי הביתה, זרקתי את התיק על הרצפה וניגשתי בסערה לחדרי. בחרתי את הבגדים הכי יפים שלי ואת הנעליים הכי יפות שלי. התרגשתי כל כך……
אחרי כן, הלכתי לפינת האוכל ואכלתי במהירות. התחלתי לגהק… חחח………….
רצתי לחדרי ונשכבתי על מיטתי. העלתי חיוך על פניי וחשבתי על הדייט שיהיה לי עם שירה, דין ונופר.
אוף… למה גם נופר ודין יהיו? חבל.. הם בטח ילעגו לי… או אולי לא? הרי היא זאת שנגשה אליי והזמינה אותי לדייט רביעייה. אז כדאי שאפסיק לחשוב על דין ונופר ואתעסק בשירה. בשירה שלי.
חשבתי מה אומר לשירה כאשר עינינו יפגשו. אנפנף אליה לשלום ואחייך. נשב בבית הקפה אחד מול השניה ונתחיל לשוחח. יש לי המון מה להגיד לשירה'לה שלי. אני רוצה לומר לה שאני אוהב אותה, שהיא ילדה חמודה, שהיא יפה ושלא תתעלם ממני כי אני רוצה בקרבתה. היא האמת, לא מכירה אותי. כנראה שבגלל זה התנהגה אליי בכזאת אדישות. אני חייב להראות לה מי אני! כן, זהו זה! בדייט אני יספר לה על עצמי! כך היא תבין שהיא צריכה לאהוב אותי כי אני נער נחמד. היא חייבת להבין זאת. הרי היא נראית חכמה.
וואי, הזמן עובר כמו נצח!!! מה זה פה? איך אעביר את הזמן? אררררר…. מעצבן, הזמן הזה. דווקא שרוצים שהוא יעבור מהר הוא עובר לאט. באסה!
החלטתי להעביר את הזמן. כבר היה 5. עוד שעתיים… נו כבר, נו כבר!
אני אתכתב עם חבר בסקייפ. כן. זה יעזור לי להעביר את הזמן. נכנסתי לסקייפ. גיא כתב לי היי. כתבתי לו בחזרה: היי. נו באמת, איזה 'שיחה' טומטומית מתנהלת פה… חחח…
הנה השיחה שהתנהלה בסקייפ ביני לבין גיא:
גיא: מה קורה?
אני: סבבה. מה איתך?
גיא: על הכיפאק. מה אתה עושה?
אני: מצפה ומחכה בקוצר רוח… לדייט.
גיא: וואוואוויווה עם מי? חחח…
אני: ילדה מהכיתה. שירה. האמת שזה דייט רביעייה. יחד עם דין ונופר..
גיא: וואי איזה חפלה ארגנת…
אני: לא אני. נופר.
גיא: אוקיי אחי. אני אעזוב אותך לנפשך. חחח… רגשני…. אני אתן לך לחכות בשקט… ביי
אני: אוקיי ביי…

דיברתי עם עוד כמה חברים כדי להעביר את הזמן. הגיעה השעה שש. נותרה עוד שעה אחת בלבד! יש!!!!
התחלתי להתארגן. אכלתי ארוחת ערב והתקלחתי. עשיתי הכל מהר. צחצחתי שיניים כדי להראות מבריק ולבשתי את החליפה שבחרתי לעצמי. נעלתי נעליים וצחצחתי אותן. שמתי ג'ל לשיער כדי שיהיה מבריק. שמתי בושם (לגברים) ונכנסתי לאוטו. התנעתי אותו במהירות ונסעתי לכיוון הבית של שירה.
השעה היתה רבע לשבע. נו… זה כל כך קרוב… התקשרתי לשירה בפלאפון ואמרתי לה: "מה ניש, חמודה?" … הגעתי לביתה של שירה וצפרתי. ליבי פעם מהתרגשות… היא עמדה בחוץ ונכנסה לאוטו. היא התיישבה ליידי והתחלתי לנסוע….


תגובות (7)

סיפור יפה!
(ניצן)

31/07/2011 18:02

תודה רבה!

31/07/2011 18:25

^
עומר

31/07/2011 18:25

סיפור מקסים

31/07/2011 19:02

סיפור מקסים

31/07/2011 19:03

בבקשה :)

31/07/2011 19:11

תודה בלונדה100.
(עומר)

01/08/2011 12:40
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך