סיפורי אהבה על נערות :) הארי ואמילי, פרק 1

שני קרני 20/12/2013 13334 צפיות 7 תגובות

פרק 1-

שלחתי לג'סיקה הודעה בוואצפ-
'וואו הוא חתיך אחותייי :O'
'כן.. לא הטעם שלי -,- '
'ילדה עם בעיה בעיקרון'
'חחח שתקי את אוהבת אותי'
'אני לא אכחיש ;)' הסתכלתי עלייה וצחקתי.
בזמן שאנחנו מדברות בהודעות, המורה אמרה להארי שהוא יכול לשבת ליידי.
הוא שם את התיק שלו ליד השולחן והתיישב.
"היי, אני הארי" הוא חייך את החיוך המושלם שלו והושיט לי את היד.
הסמקתי והושטתי לו את היד בחזרה, "היי הארי "
הוא קרץ לי, הסיט את המבט שלו ממני, והסתכל על המורה.
השיעור עבר בשיעמום, ובידיוק שקמתי ג'סיקה הושיטה יד להארי ואמרה "היי, אני ג'סיקה" וחייכה.
"היי,אני הארי" הושיט לה את היד בחזרה. הרמתי גבה ודפקתי לה מבט של- 'לפני רגע אמרת שהוא לא הטעם שלך'. נעמדתי ליידה ותפסתי לה את היד- "אנחנו צריכות ללכת, נדבר" אמרתי להארי ומשכתי אותה לבחוץ. "הרגע אמרת שהוא לא הטעם שלך מפגרת" אמרתי לה. "שיניתי את דעתי" היא אמרה, וצחקה. היום עבר משעמם כרגיל, שיעורים על היום הראשון.
"את הולכת היום למסיבה אצל ג'ו ?" ברנדון שאל אותי.
" לא נראלי, כולם שם יהיו שיכורים.. אתה יודע שאני לא מתה על המסיבות שלו." אמרתי לו.
"טוב חיים שלי, העיקר שתשמרי על עצמך" אמר לי ונתק לי נשיקה בפה.
"תזכור לא להשתכר יותר מידי, אחרת אני פותחת אותך ברור?" אמרתי לו
"ברור יפה שלי, הכל בשבילך." התחבקנו והלכנו לבתים.
ג'סיקה באה אליי, והלכה, לא משהו מיוחד, הייתי קצת באינסטרגם ובפייסבוק והלכתי לישון, באמצע הלילה ג'סיקה התקשרה, סיננתי אותה כי הייתי עייפה. בצלצול השלישי הבנתי שהיא לא הולכת לוותר אז עניתי-
'אמצע הלילה יאהבלה מה קרה' אמרתי לה.
היא התחילה לבכות לי בטלפון והיא אמרה משהו על ברנדון אני לא ממש הבנתי.
'איפה את עכשיו חיים שלי?!' אמרתי לה וקמתי מהמיטה.
'בפארק' אמרה והתחילה לבכות עוד יותר.
'מה את עושה שם? ומה ברנדון עשה? חכי אני מתאגנת ובאה' אמרתי ולקחתי את הבגדים הראשונים שמצאתי בארון ורצתי לפארק. ראיתי שם את ג'סיקה,בוכה, היה עלייה שריטה גדולה על היד ועוד כמה בלחי.

נקודת המבט של ג'סיקה-
לא הפסקתי לבכות. בחיים לא חשבתי שברנדון יעשה את זה!
ראיתי את אמי רצה אליי והיא התנשפה.
"מה קרה? מי עשה לך את זה?!" היא שאלה. "ב.. ברנ.. ברנדון.." אמרתי ובלעתי רוק.
"מה? למה? ספרי לי מהתחלה- מה קרה?" היא אמרה והרגיעה אותי. אחרי שנרגעתי סיפרתי לה את הסיפור. "הכל התחיל שחזרתי ממך הביתה, שיעמם לי קצת אז התיישבתי בפארק והייתי קצת בפייסבוק, וראיתי מישהו צוחק מרחוק, היה לילה אז לא ראיתי, התעלמתי. הוא התקרב וקלטתי את ברנדון עם בקבוק וודקה ביד. הוא היה מסריח מאלכוהול וצחק. הוא התיישב לידי וחיבק אותי חזק והתחלתי לפחד. לא הבנתי מה הוא רוצה, אמרתי לו 'אתה צריך ללכת להתקלח מהר.' הוא התחיל להרביץ לי וברחתי משם. אחרי 10 דקות ראיתי שהוא לא שם והתחלתי לבכות, בכיתי איזה שעתיים והתקשרתי אלייך, ובאת לכאן."

חזרה לנקודת המבט של אמילי-
ג'סיקה סיפרה לי את הסיפור. הייתי בשוק. חיבקתי אותה והרגעתי אותה, ולקחתי אותה לבית שלי, היא ישנה אצלי באותו היום. הכנתי לה משהו לאכול ומיץ תפוזים, נתתי לה כדור שינה כדי שתוכל להרדם. "אני נשבעת לך שאני מחר מראה לו מה זה, זה לא יעבור לו בשתיקה!" נישקתי אותה במצח והיא נרדמה. אני נשארתי ערה כדי לראות שהיא בסדר והלכתי לישון, אבל לא נרדמתי.

תגובות ואני ממשיכה! 3>


תגובות (7)

תמשיכיייייי !!!!!

20/12/2013 02:52

ואו זה ממש יפה תמשיכי

20/12/2013 03:35

וואו את כותבת מושלם!
תמשייכי!

20/12/2013 05:27

הקשבתי לך וקראתיי, מושלםם, תמשיכייי

20/12/2013 05:51

אני ממשיכה3>

20/12/2013 07:14

אומיגאד מסכנהההה המשךךך

20/12/2013 07:21

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(להמשיך עם הסימני קריאה? כי אין לי בעיה…..)

20/12/2013 07:27
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך