שני קרני
תודה לכולכן על התגובות, זה נורא מחמם את הלב, שבוע טוב אהובות!!! 3>
אם יש כאן 9 תגובות אני ממשיכה את הסיפור עוד היום :)

סיפורי אהבה על נערות :) הארי ואמילי, פרק 5

שני קרני 22/12/2013 2877 צפיות 8 תגובות
תודה לכולכן על התגובות, זה נורא מחמם את הלב, שבוע טוב אהובות!!! 3>
אם יש כאן 9 תגובות אני ממשיכה את הסיפור עוד היום :)

פרק 5-

התנשקנו. זה היה כזה מושלם, אם אתם שואלים אותי כמה הייתי מאושרת מאחד עד עשר? אחת עשרה.
הוא ליווה אותי עד הבית, נתן לי נשיקה בפה והלך. חייכתי לעצמי ועליתי למעלה, נשכבתי על המיטה ונרדמתי על המקום, עם הבגדים והכל. קמתי לא עייפה בכלל, התארגנתי והלכתי לבית ספר, עם ג'סיקה, הכל היה בסדר, סיפרתי לה הכל והיא נראתה כל כך שמחה בשבילי!

נקודת המבט של ג'סיקה-
אני ואמילי הלכנו ביחד לבית ספר, והיא סיפרה לי כל מה שהיה בדייט, היא נראתה כל כך מאושרת, אז ניסיתי להראות שמחה בשבילה. הגענו לבית ספר, היום הלך דווקא בסדר, לא משהו חדש, חוץ מזה שהארי ואמי פלירטטו כל הזמן.
והנה עברו להם שבועיים, עוד שבוע עבר, חודש, חודשיים..
חמש חודשים.
חמש חודשים של קנאה כואבת!!!
——————–
התחיל השיעור, וכל הזמן הארי ואמילי דיברו והתנשקו. לא יכולתי עם זה יותר כבר, זה צבט לי בלב. שמתי אוזניות ושמעתי שירים. המורה צעקה עליי המון פעמים ולא שמעתי, ואז שקלטתי שהיא מסתכלת עליי הורדתי מהר את האוזניות-
"ג'סיקה!!! תביאי לי את האוזניות עכשיו!!!!" המורה צרחה עלי.
"צאי החוצה בבקשה." המורה יצאה ולקחתי איתי את הפלאפון, החלטתי לשלוח להארי הודעה שבה כתוב את זה-

"הארי? אין היום משהו מיוחד או שקרה משהו, אבל כמו כל יום אני רק מתאהבת בך יותר ויותר, אתה מצליח להעלות לי חיוך רק מהמבט, וחיוך אמיתי, אני מרגישה איתך כל כך טוב, אני מרגישה שביחד איתך אני יכול להגיע לשמיים, יש לי אלייך רגשות שלא היו ולא יהיו לאף אחד אחר, מיום ליום האהבה שלי רק מתחזקת אלייך, ואני לא יכולה עם זה יותר שאתה איתה, עם אמי, זה כואב כל כך. היא החברה הכי טובה שלי, אחותי, ואני פשוט אוהבת אותך..
אני מבטיחה לך, אני לא הולכת להפריד בינכם, היא הדבר הכי חשוב לי, ואני חושבת גם שזה הזמן להגיד שאם פגעתי בך, גרמתי לך להוזיל דמעה, אני מצטערת, כל כך מצטערת ובפעם הבאה שתנזל לך דמעה בגללי, זה יהיה אך ורק מאושר!
איתך אני מרגישה כל כך בטוחה, איתך אני יכולה לראות את העולם שלי ורוד, איתך הכל כל כך טוב, אין מילים לתאר כמה אני אוהבת אותך ומה עושה לי החיוך שלך, החיוך שלך שכבש אותי מהרגע הראשון שראיתי אותך, העיניים שלך שבמבט הראשון שקעתי בהם הצחוק שלך שאי אפשר להשאר אדיש לו. אתה הפכת את כל החסרונות שיש בי ליתרונות, לימדת אותי איך להיות טוב ולקבל את הדברים בפרופרוציות. בקיצור, אני מצטערת אבל אני לא יכולה כבר לשמור את זה בבטן."
לא ידעתי אם לשלוח לו את זה או לא.. אבל החלטתי לבסוף לשלוח :\

שבוע טוב לכן יפות שלי3>


תגובות (8)

יווו איזה סיפור מושלם תמשיכי!!!11

22/12/2013 06:40

מעוללללה

22/12/2013 06:42

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

22/12/2013 06:58

תמשיכייי

22/12/2013 08:17

תמשיכי

22/12/2013 08:35

המשככככככככ

22/12/2013 10:31

המשךךךךךךךךךךךךךךךךך:)

22/12/2013 10:31

תמשייייכייי

24/12/2013 09:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך